GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Enda ett nytt Ă„r og tid for en ny trĂ„d! Del gjerne bilder, oppdateringer, tanker og spĂžrsmĂ„l om de smĂ„ 4 beinte. OgsĂ„ om du avler kull selv og ikke venter pĂ„ valp fra andre. Her er alle velkomne! ❀ 

(Jeg venter IVRIG selv pÄ at en ny liten kortis forhÄpentligvis blir laget i disse dager :fear:)

• Like 4
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig er det min tur til Ă„ skrive i en slik trĂ„d igjen 😁 Om litt under 2 uker kommer det en kelpievalp i hus igjen! Denne gangen og for fĂžrste gang bli det hannhund pĂ„ meg đŸ˜± Spennende! 

Hilse pÄ Izuba. Henter i juni.)  

Her er Cuba- ogsĂ„ kalt "BomBom", nĂ„ litt over 6 uker Hun krĂžp inn i hjertet mitt litt tidligere enn planlagt (velger ikke valp fĂžr de er 7 uker, men nĂ„ har hun vĂŠrt min i over 1 uke alt 😇 ) PĂ„ bil

Posted Images

Skrevet
9 hours ago, Debbie said:

HÄper Ä fÄ en gullklump i lÞpet av Äret:)

Gleder meg sĂ„ pĂ„ dine vegne! Og spent pĂ„ hva du ender opp med! 😁

• Like 2
Skrevet (endret)

Wiiii, hit kommer det en liten schĂ€fer om noen fĂ„ uker! Lengter sĂ„ mye og ukene gĂ„r sÄÄÄÄÄÄÄ sakte nĂ„!Â đŸ« 

Endret av marlenbli
Endret setning
  • Like 5
Skrevet

Gleder meg alltid over valpetrĂ„der pĂ„ Sonen! Dere som skal ha valper egnet til bruks, del gjerne stamtavlenavn sĂ„ nerden i meg fĂ„r jobba litt 😎 

• Like 1
Skrevet (endret)
8 hours ago, Lillekrapyl said:

Her er Latte. Hentet henne 10. februar. FĂždt 4. desember.

B311F8AA-4F58-4B1F-8725-39B3DD128779.jpeg

ÅÄÄÄh gratulerer!! 😍

Tispa er nĂ„ parret, sĂ„ da er det bare Ă„ krysse fingrer for at alt gĂ„r som det skal!! SĂ„ spent jeg vet knapt hvor jeg skal gjĂžre av meg. 😂

Endret av Rocket
  • Like 3
Skrevet
On 2/21/2024 at 6:06 PM, Mentha said:

Gleder meg alltid over valpetrĂ„der pĂ„ Sonen! Dere som skal ha valper egnet til bruks, del gjerne stamtavlenavn sĂ„ nerden i meg fĂ„r jobba litt 😎 

Aussieboxy's M-kull 

• Like 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, Aigiela said:

Hei!

Jeg er ny her. 

Henter Shibaen Aiko 9. mars :D Gleder meg!

Gratulerer med valp!! Shibaer er bare sÄÄÄ herlige. FrĂžkna jeg har nĂ„ er «vokst opp» sammen med en shiba ett vennepar eier. Tilfeldigvis er det bare 1 uke aldersforskjell pĂ„ dem. 😁 Hun heter ogsĂ„ Aiko og det passer hun godt, fineste «lillesĂžstra» til min hund. SkjĂžnner ikke at de klarer Ă„ si nei til henne for herreminhatt sĂ„ sĂžt altsĂ„!! ❀

Endret av Rocket
  • Like 1
Skrevet
25 minutter siden, Rocket skrev:

Gratulerer med valp!! Shibaer er bare sÄÄÄ herlige. FrĂžkna jeg har nĂ„ er «vokst opp» sammen med en shiba ett vennepar eier. Tilfeldigvis er det bare 1 uke aldersforskjell pĂ„ dem. 😁 Hun heter ogsĂ„ Aiko og det passer hun godt, fineste «lillesĂžstra» til min hund. SkjĂžnner ikke at de klarer Ă„ si nei til henne for herreminhatt sĂ„ sĂžt altsĂ„!! ❀

Takk! :D 

Ja, selv om jeg ikke har hatt hund selv fÞr, har vi passa en Shiba i ca 1,5 Är. Jeg forelska meg helt i den, og i rasen. Jeg kjenner jeg er nervÞs, for jeg er redd for Ä ikke fÄ til oppdragelsen. Jeg vet at de sier Shibaer er mer egenrÄdige og sta enn mange andre raser. Skulle Þnske jeg greide Ä bare glede meg :P Men har hatt lyst pÄ hund i mange mange Är, og det var greit Ä fÄ teste at vi faktisk har tid og overskudd til en hund, fÞr vi gikk for Ä fÄ en selv.

• Like 1
Skrevet

Jeg har endelig fĂ„tt valp i Ă„r ❀ Hentet han 10. februar, sĂ„ har hatt han i to uker nĂ„. 

Har aldri hatt sÄ liten valp fÞr, da min forrige var 4 mnd da jeg hentet han. SÄ er redd for Ä gjÞre ting feil, og mÄ prÞve meg litt frem. 

Han er veldig kul og hundene gÄr godt overens. 

Gleder meg til Ă„ fĂžlge med i valpetrĂ„den her. Hadde vĂŠrt koselig om det ble litt liv her inne đŸ„°

• Like 4
Skrevet
2 timer siden, Hundelykke skrev:

Jeg har endelig fĂ„tt valp i Ă„r ❀ Hentet han 10. februar, sĂ„ har hatt han i to uker nĂ„. 

Har aldri hatt sÄ liten valp fÞr, da min forrige var 4 mnd da jeg hentet han. SÄ er redd for Ä gjÞre ting feil, og mÄ prÞve meg litt frem. 

Gleder meg til Ă„ fĂžlge med i valpetrĂ„den her. Hadde vĂŠrt koselig om det ble litt liv her inne đŸ„°

Gratulerer sÄ mye med valp :) Legg gjerne ut bilde :)

• Like 1
Skrevet
On 2/23/2024 at 1:40 PM, Aigiela said:

Takk! :D 

Ja, selv om jeg ikke har hatt hund selv fÞr, har vi passa en Shiba i ca 1,5 Är. Jeg forelska meg helt i den, og i rasen. Jeg kjenner jeg er nervÞs, for jeg er redd for Ä ikke fÄ til oppdragelsen. Jeg vet at de sier Shibaer er mer egenrÄdige og sta enn mange andre raser. Skulle Þnske jeg greide Ä bare glede meg :P Men har hatt lyst pÄ hund i mange mange Är, og det var greit Ä fÄ teste at vi faktisk har tid og overskudd til en hund, fÞr vi gikk for Ä fÄ en selv.

SĂ„ lenge du har litt humor sĂ„ gĂ„r det nok bra! SĂžte klovner shibaene! Kan vĂŠre vanskelig Ă„ finne godbiter/leker som motiverer nok, men finner dere noe som funker sĂ„ de dere nok til masse tipper jeg! GĂ„ litt kurs sĂ„ fĂ„r dere masse veiledning der! 😁

Skrevet
12 hours ago, Hundelykke said:

Gratulerer!! For en sþtnos! 😍

• Like 1
Skrevet
8 timer siden, Rocket skrev:

SĂ„ lenge du har litt humor sĂ„ gĂ„r det nok bra! SĂžte klovner shibaene! Kan vĂŠre vanskelig Ă„ finne godbiter/leker som motiverer nok, men finner dere noe som funker sĂ„ de dere nok til masse tipper jeg! GĂ„ litt kurs sĂ„ fĂ„r dere masse veiledning der! 😁

Hehe, ja en mÄ ha litt humor med de, merka jeg. Kommer selvsagt til Ä gÄ pÄ kurs, og har mange hundefolk rundt meg, sÄ regner med jeg fÄr hjelp om jeg trenger det. Har ikke hÞrt noe om at det er vanskelig Ä finne godbiter/leker som motiverer, hÄper det gÄr bra. :) 

Skrevet

Ting blir aldri som planlagt😄 I desember 2022 skrev jeg:

"Veldig tidlig her ĂČg, men det er kanskje planer pĂ„ gang om alt (og det er mye) klaffer"

Den planen rĂžyk rett ut og inn kom han her, ca en mĂ„ned etter det innlegget😅:

ADI.jpg

• Like 8
Skrevet
PÄ 2/26/2024 at 8:55 AM, LØJ skrev:

Ting blir aldri som planlagt😄 I desember 2022 skrev jeg:

"Veldig tidlig her ĂČg, men det er kanskje planer pĂ„ gang om alt (og det er mye) klaffer"

Den planen rĂžyk rett ut og inn kom han her, ca en mĂ„ned etter det innlegget😅:

ADI.jpg

AltsĂ„, den totale motsetningen av en sĂ„nn hvit 😆 Er det en groenendael? Ekstremt sĂžt, om jeg fĂ„r si det! 

• Haha 2
Skrevet
16 timer siden, Mentha skrev:

AltsĂ„, den totale motsetningen av en sĂ„nn hvit 😆 Er det en groenendael? Ekstremt sĂžt, om jeg fĂ„r si det! 

Har en hvit en ogsĂ„ altsĂ„đŸ˜„Â Greier ikke helt slutte med dem.
Ja, pleier vel Ă„ si at han er en ekte belger; mest Groenendael blandet med Malinois + en dĂŠsj Tervuren. Veldig trivelig liten fyr som liker Ă„ bruke nesa.

Var det ikke sĂ„nn at du snuste pĂ„ ny? Moren til min svarte skal ha nytt kull nĂ„...wink wink, nudge nudge😘

• Like 2
Skrevet

Planen var jo egentlig lage et nytt flokktilskudd selv nÄ rundt nyttÄr, men det ble jo ikke noe av mÄr vi plutselig mistet Fern.

Det ble litt tomt uten en svenskjĂ€vel i hus, sĂ„ si hei til Ild, Ferns tantebarn! Hun er nĂ„ 12 uker (bilder fra 9-10 uker) og lever opp til navnet sitt đŸ”„

767CA639-1BFD-4A2C-A0DD-EE61CB5848CC.thumb.jpeg.b89f7830abdf100bfd94f3cf9097d89a.jpeg
976F6C63-53EF-4A71-A83C-8F7ED5983554.thumb.jpeg.84644af7746711aa763f168cfdda4b08.jpeg

• Like 7