Juni Skrevet 1. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2022 Hvilken hunderase synes du er penest? Vet man ikke skal gå etter utseende. Men spør om det her alikevell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 1. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2022 Jeg skifter litt på hva jeg synes, men en pen sort/black roan korthåret vorsteh er nok det jeg synes er aller lekrest nå. Ellers er mange av de større myndene virkelig flotte og elegante. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 Saluki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 Boxer ❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 Jeg synes egentlig ikke så mange raser/ hunder utover egen rase er pene ? Men en sortskimlet korthåret vosteh kan gå an og en affe med lite pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 For meg er det veldig individuelt fra hund til hund om jeg synes de er pene eller ikke. Og en hund som er i god fysisk form synes jeg også er penere enn hunder som er normale eller overvektige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentha Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 En standar eller standar/hybrid amerikansk bulldog som er godt pigmentert og i god form kommer alltid til å være høyt på lista mi. Håper Amerikansk bulldog etterhvert blir godkjent i FCI 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 Kooikerhund er den peneste hunderasen i mine øyne, men ellers syntes jeg siberian husky, collie, chodsky pes, saluki, afghansk mynde og Samojed er meget vakre hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2022 Saluki, greyhound (duh - min egen rase) og afghansk mynde får hjertet mitt til å hoppe ekstra... ellers synes jeg en sortskimlet korthåret vorsteh (henger meg på i klubben her) er uimotståelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 3. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2022 Jeg finner mange forskjellige raser estetisk tiltalende. Stort sett kan man si at det for min del er en klar sammenheng mellom hvor sunn hunden er rent fysisk og graden av ‘tiltrekning’. Raser med usunn konstruksjon og/eller ekstreme trekk som megapelser f.eks, tiltrekker meg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megmedhusky Skrevet 3. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2022 fullstendig overfladisk: Tsjekkoslovakisk ulvehund og Picard er kanskje de peneste jeg vet om. Men ingen av dem passer meg, og førstnevnte er jo ulovlig her til lands. Så jeg følger heller en del kenneler på insta og ser flotte hunder i feeden der Og så er siberian såklart en av de vakreste, men de har jeg ikke pga utseende, men fordi jeg liker rasen og bruksområdet (hundekjøring). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts