jma Skrevet 15. August 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2020 Da er hun snart 18 måneder. Vi trener og trener, og ser små fremskritt hver uke ? Her er litt div bilder ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. September 2020 Rapporter Share Skrevet 21. September 2020 Herregud så fin hun er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 23. September 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2020 På 9/21/2020 at 12:19 PM, MegaMarie skrev: Herregud så fin hun er ? Tuusen takk! ?? En liten update. Her er litt video fra gårsdagens trening ? Og masse bilder fra siste måneden. ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 21. November 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 I dag har jeg og Lexi bestått ferdselsprøva ?? Da er vi klare for neste mål som er IGP1 ila 2021. ? 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lmari Skrevet 21. November 2020 Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. November 2020 Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 Gratulerer ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trill Skrevet 21. November 2020 Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nimbus Skrevet 21. November 2020 Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 21. November 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2020 21 minutter siden, Lmari skrev: Gratulerer 15 minutter siden, Shlush skrev: Gratulerer ?? Akkurat nå, trill skrev: Gratulerer! Akkurat nå, Nimbus skrev: Gratulerer så mye! Tuusen takk! ??❤️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravensburger Skrevet 24. November 2020 Rapporter Share Skrevet 24. November 2020 Grattis!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salka Skrevet 25. November 2020 Rapporter Share Skrevet 25. November 2020 Grattis ? Hun er såå lekker! ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 25. November 2020 Rapporter Share Skrevet 25. November 2020 Gratulerer!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 25. November 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2020 19 timer siden, Ravensburger skrev: Grattis!! 7 timer siden, Salka skrev: Grattis ? Hun er såå lekker! ? 4 timer siden, Sofie & Aska skrev: Gratulerer!! Tusen tusen takk! ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. November 2020 Rapporter Share Skrevet 26. November 2020 Gratulerer! Så fin hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. November 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2020 På 11/26/2020 at 11:42 AM, Poter skrev: Gratulerer! Så fin hun er! Tusen takk! ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 22. Desember 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2020 En liten update fra oss ? Video fra sist lydighetstrening https://www.instagram.com/tv/CJG_k5op-Lo/?utm_source=ig_web_copy_link https://www.instagram.com/tv/CI_PxqcBI79/?utm_source=ig_web_copy_link Og litt bilder fra siste måneden ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 23. Desember 2020 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2020 For ei lekker lita frøken @jma? Dere ser bra ut sammen!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 25. Desember 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2020 På 12/23/2020 at 8:44 AM, LØJ skrev: For ei lekker lita frøken @jma? Dere ser bra ut sammen!! Tuusen takk! ? Hun er helt herlig og sånn passe gal ? Håper alt står bra til hos deg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Desember 2020 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2020 10 timer siden, jma skrev: Tuusen takk! ? Hun er helt herlig og sånn passe gal ? Håper alt står bra til hos deg ? Hun ser helt nydelig ut?? Har fått meg en litt sånn crazy en sjøl gitt. Og så har 2020 vært en ganske stor utfordring så vi ligger nok 6 mnd bak målene jeg hadde...Krysser for at 2021 blir så mye bedre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Mars 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2021 Litt oppdatering fra oss ? Korona har gjort det litt vanskelig for oss mtp trening, men nå som snøen er forsvunnet så er vi iallfall i full gang med egentrening igjen! Største utfordring om dagen er stress og lyd ved innlæring av hopp over hinder (vi trente dette masse i fjor, og det ble bra, men nå er alt glemt ?) og vi skal jo da helst få til hopp over hinder med apport. Har klart det noen ganger, men guud, den lyden asså. Jeg vrir hodet mitt for å prøve å finne lure løsninger, og vi har funnet noen som fungerer til en viss grad. Vi har også noe lyd i begynnelsen av sporet, men her er tydeligvis beste fremgangsmåte å håndtere og å si minst mulig, og bare gå rett bort til sporet og la henne sette i gang. Men det er jo utfordringer man lærer av og vokser på. Håper vi ? Jeg synes hun har lagt seg ut bitte litt i det siste. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 29. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2021 Hun er så fin! Min erfaring med stress og lyd er at det funker best å gjøre all innlæring med godbiter til hun er sikker på oppgaven, for å holde stressnivået nede. Er hun usikker på oppgaven og det er leker involvert girer hun seg noe sinnsykt opp og da blir det fort frustrasjonslyd. Så godbiter i innlæring og når hun er sikker på oppgaven kommer farten og intensiteten av seg selv når jakt og kampleker blir involvert. Da har hun en bedre forutsetning for å holde kjeft når øvelsen videreutvikles ? Men dette vet du nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 29. Mars 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2021 10 timer siden, Sofie & Aska skrev: Hun er så fin! Min erfaring med stress og lyd er at det funker best å gjøre all innlæring med godbiter til hun er sikker på oppgaven, for å holde stressnivået nede. Er hun usikker på oppgaven og det er leker involvert girer hun seg noe sinnsykt opp og da blir det fort frustrasjonslyd. Så godbiter i innlæring og når hun er sikker på oppgaven kommer farten og intensiteten av seg selv når jakt og kampleker blir involvert. Da har hun en bedre forutsetning for å holde kjeft når øvelsen videreutvikles ? Men dette vet du nok! Tusen takk! Ja det er sånn vi jobber. ? I tillegg må jeg være kjempe nøye på å være rolig og tydelig ? Og i fjor husker jeg det gikk kjempebra på treningsbanen etter hvert, men vi hadde litt lyd andre steder. Nå er det masse lyd på treningsbanen og i akkurat samme setting ?? er vel bare å ta et skritt tilbake og smøre seg med tålmodighet ? men hun er jo så teit. Hvis vi ikke trener, det er en helt annen setting, og hun har en leke i kjeften, så kan hu sprette over 10 ganger uten å si så mye som et pip ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 29. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2021 Wuna har det samme forholdet til apportbukken? helt koko. Hinder har vi ikke begynt med enda, så hun er sikkert sånn der og skal du se! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 31. Mars 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2021 På 3/29/2021 at 7:11 PM, Sofie & Aska skrev: Wuna har det samme forholdet til apportbukken? helt koko. Hinder har vi ikke begynt med enda, så hun er sikkert sånn der og skal du se! Haha, ja, her er det all trening over hinderet og rundt skjul / rundering rundt noe, som har vært vanskelig. MEN, i dag, så gjorde jeg ting bittelitt annerledes. Jeg trente litt enkel apportinnlæring først, så satte jeg henne i utgangsposisjon rett foran hinderet, ga henne apporten, sa sitt og bli, gikk over på andre siden av hinderet, sa hopp, og belønnet med ball så fort hun var over. Og ikke en lyd! ? Gjorde det kanskje 3 ganger, og så kasta jeg apportbukken over, og sendte henne to ganger. Gikk bra det og. Hun bare toucha hinderet første gangen. Da vi kom hjem prøvde jeg bare hopp over hinderet her hjemme med godbiter som belønning, og ikke en lyd her heller. Så da får vi se om det har løsnet, eller om dette var et engangstilfelle ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 31. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2021 26 minutter siden, jma skrev: Haha, ja, her er det all trening over hinderet og rundt skjul / rundering rundt noe, som har vært vanskelig. MEN, i dag, så gjorde jeg ting bittelitt annerledes. Jeg trente litt enkel apportinnlæring først, så satte jeg henne i utgangsposisjon rett foran hinderet, ga henne apporten, sa sitt og bli, gikk over på andre siden av hinderet, sa hopp, og belønnet med ball så fort hun var over. Og ikke en lyd! ? Gjorde det kanskje 3 ganger, og så kasta jeg apportbukken over, og sendte henne to ganger. Gikk bra det og. Hun bare toucha hinderet første gangen. Da vi kom hjem prøvde jeg bare hopp over hinderet her hjemme med godbiter som belønning, og ikke en lyd her heller. Så da får vi se om det har løsnet, eller om dette var et engangstilfelle ? Så bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts