SandyEyeCandy Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Skrevet 27. Mars 2018 4 hours ago, Tuvane said: Jeg vokser leggene selv, og synes det er veldig praktisk. Kanskje jeg må driste meg til å prøve å vokse dotten også? Jeg synes dog det gjør fryktelig vondt første gang man vokser (gang nr to på samme sted gjør ikke spesielt vondt), og kjenner at jeg er litt mer redd den smerten der enn på leggene. Det gjør jækla vondt, men så lenge du følger anbefalingene i min kjekke gjennomgang, så bør det gå greit. Det som betyr noe er jo hvor fint det blir etterpå. Siter
QUEST Skrevet 27. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2018 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Det gjør jækla vondt, men så lenge du følger anbefalingene i min kjekke gjennomgang, så bør det gå greit. Det som betyr noe er jo hvor fint det blir etterpå. Skeptisk..veldig skeptisk.. *lagressetgro!* 1 Siter
Rocket Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Skrevet 27. Mars 2018 Denne tråden er bare fantastisk. !!! Sandy elsker at du deler med oss. #Lafittaflagre er herved min nye favoritt hæsjtægg. Jeg har faktisk lenge vurdert voksing, skal definitivt gå for hardvoks den dagen jeg tar steget å prøver. 600kr var da heller ikke en ille pris må jeg si! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Skrevet 27. Mars 2018 18 minutes ago, Rocket said: Denne tråden er bare fantastisk. !!! Sandy elsker at du deler med oss. #Lafittaflagre er herved min nye favoritt hæsjtægg. Jeg har faktisk lenge vurdert voksing, skal definitivt gå for hardvoks den dagen jeg tar steget å prøver. 600kr var da heller ikke en ille pris må jeg si! Ja, hvis det stedet du kontakter IKKE bruker hardvoks, så ikke gå dit! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Skrevet 27. Mars 2018 39 minutes ago, QUEST said: Skeptisk..veldig skeptisk.. *lagressetgro!* Og så gjør det jo ikke særlig vondt etterhvert fordi hårrøttene blir slakkere. Siter
Lillekrapyl Skrevet 29. Mars 2018 Rapporter Skrevet 29. Mars 2018 På 27.3.2018 at 11:53 PM, SandyEyeCandy skrev: Og så gjør det jo ikke særlig vondt etterhvert fordi hårrøttene blir slakkere. Men den huden der er jo så mye mer elastisk enn huden på leggene. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mars 2018 Rapporter Skrevet 29. Mars 2018 7 hours ago, Lillekrapyl said: Men den huden der er jo så mye mer elastisk enn huden på leggene. Det er derfor du ligger og skrever og kan holde igjen huden sjøl med måten du ligger på, holder igjen fra magen og ikke minst derfor de som vokser er ganske hands-on. Siter
Mud Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Jeg holder meg til nummer 2 med mindre vi skal på telttur. Da kjører jeg 3. Det føles unektelig mer hygenisk etter et par dager uten dusj Siter
MaritaS Skrevet 30. Mars 2018 Rapporter Skrevet 30. Mars 2018 Akkurat nå er det 1. Foretrekker 3, men ender som oftest opp med 2. Siter
Recommended Posts