Gjest Skrevet 10. Mars 2018 Rapporter Skrevet 10. Mars 2018 (endret) Hvorfor må enkelte eiere/handlere ha hundene hengende fra lina med forbeina i lufta? Damen som har Entlebucher Sennenhund ser ut til å tro at hun skal løfte opp hunden med båndet, framfor å la den gå på egne bein. Hun kan sees fra ca 00:48 i denne videoen (Working Group Judging): Endret 10. Mars 2018 av Gjest Siter
Pixie Skrevet 10. Mars 2018 Rapporter Skrevet 10. Mars 2018 Ikke lagt ut vinnerbilde av tibetansk terrier heller, screenshot fra gruppefinale: 2 Siter
Debbie Skrevet 11. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 12 timer siden, Lola Pagola skrev: Dalmatineren, ung (13 mnd). Ikke kommet bilde enda, screenshot fra gruppa. BIM ble en norskoppdrettet hund, det er jo litt artig. Den var noe av det bedre jeg har sett. Ikke dårlig. Man kan se det er en ung hund. Mangler litt fylde. Synes det har vært mye dårlig handling i år... føler jeg alltid mener det. I dag kommer gruppa jeg liker best, og Philippa Williams. Ho er min favoritt Siter
yurij Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Håper det var nerver hos jenta men borzoien ble handlet skikkelig dårlig 2.18 og 17.15. Faraohunden var søt og den lille podengoen som logret så halen holdt på å ramle av når dommeren kjente på den Syns hjortisen burde vunnet hound group ... https://www.youtube.com/watch?v=MghWUFRcm5Y 1 Siter
Heidihj Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 (endret) Malamuten så helt grei ut, men er ikke helt min type. For tung bygd for min smak. Det ser helt klart ut som om hun har noen kilo for mye, og det syns jeg er trist. Henger ikke helt med på at de skal fikse den pelsen så veldig, men det er dessverre det som gjøres rundt om. Endret 11. Mars 2018 av Heidihj 1 Siter
Meg Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Just now, Heidihj said: Malamuten så helt grei ut, men er ikke helt min type. For tung bygd for min smak. Det ser helt klart ut som om hun har noen kilo for mye, og det syns jeg er trist. Henger ikke helt med på at de skal fikse den pelsen så veldig, men det er dessverre det som gjøres rundt om. sånn er det jo med showversjonen av husky også. Mens på crufts er de liksom i andre enden av skalaen. Veldig lette og ikke alltid så godt bygde siberians Siter
Heidihj Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 48 minutter siden, Meg skrev: sånn er det jo med showversjonen av husky også. Mens på crufts er de liksom i andre enden av skalaen. Veldig lette og ikke alltid så godt bygde siberians Ja. Blir vel fort sånn når det er stor vekt på show. Har lagt merke til at en helt annen type siberians premieres der. Er det sånne typer som er vanlig Storbritannia? Siter
Snøfrost Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 1 hour ago, Heidihj said: Ja. Blir vel fort sånn når det er stor vekt på show. Har lagt merke til at en helt annen type siberians premieres der. Er det sånne typer som er vanlig Storbritannia? Ja, det er det. Men problemet er, sånn jeg ser det. At de fleste som ikke har den typen som er vanligst i storbritania da går i HEEEEEEELT andre enden med sine hunder. Enten har man digre hunder av noe dårlig konstruksjon og kort pels eller så har man kortbeinte og runde pelsmonstre... Hvor ble det av den moderate hunden standarden etterspør? Joda, de finnes. Men som i resten av verden er det ikke det vanligste man ser BIR 2018: Klewagin Chaska Champion stakes hunden: Junior Warrant hunden (beklager dårlig bilde, men de filma ikke den stående bra noe sted annet enn når den var i bakgrunnen): Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 BOB Greyhound - Sobers Vagabond BOS ble Sobers Tosca, fant ikke noe offisielt bilde fra Crufts, men her er et fra google; Siter
yurij Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 4 timer siden, Th3a skrev: BOB Greyhound - Sobers Vagabond BOS ble Sobers Tosca, fant ikke noe offisielt bilde fra Crufts, men her er et fra google; Den røde greyhounden var fæl Så nesten ikke ut som en mynde i det hele tatt Siter
Heidihj Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 5 timer siden, Snøfrost skrev: *Klipp* Takk for bilder. Det var litt av en variasjon..! Siter
Ganzie Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Kjære vene for en stygg engelsk setter skikkelig lekkert med den barberingen, og den pelsen er sikkert utrolig praktisk på jakt Men de løper jo bare venstresvinger uansett... 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 (endret) The Telegraph valgte dette bildet som illustrasjon til sin dekning ac Crufts: Vinneren (Malandex Xquisit Diamond): Endret 11. Mars 2018 av Symra&Pippin Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 2 timer siden, yurij skrev: Den røde greyhounden var fæl Så nesten ikke ut som en mynde i det hele tatt Synes den røde var mye finere enn den hvite jeg. Hva er det som gjør at den ikke ser ut som en mynde? Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Offisielt bilde. Slettes ikke verst denne, blir spennende å se henne som voksen. 4 Siter
yurij Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Synes den røde var mye finere enn den hvite jeg. Hva er det som gjør at den ikke ser ut som en mynde? Syns den så grov , tung og sedvanlig tråkkebåt ut :/ I gruppen så det ikke ut som samme rase som dette... Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Akkurat nå, yurij skrev: Syns den så grov , tung og sedvanlig tråkkebåt ut :/ I gruppen så det ikke ut som samme rase som dette... Det er sant... tror jeg er så vant til å se den typen der at jeg ikke tenkte over det engang. Synes fortsatt den er fin, men enig i at det ikke ser ut som samme rase nesten... Siter
yurij Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Det er sant... tror jeg er så vant til å se den typen der at jeg ikke tenkte over det engang. Synes fortsatt den er fin, men enig i at det ikke ser ut som samme rase nesten... Smak og behag da , men den siste er dual champion , så litt mere atletisk enn den rene show hunden... Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Jeg er enig i at James er tyngre i type, men han ser ikke fullt så grov ut på andre bilder jeg har sett av han. Generelt synes jeg han er en pen hannhund. Men så klart, dersom man foretrekker man dual/brukslinjer best så blir dette helt i andre enden. (Bildet stjålet av Claire Millward) Siter
yurij Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Akkurat nå, Th3a skrev: Jeg er enig i at James er tyngre i type, men han ser ikke fullt så grov ut på andre bilder jeg har sett av han. Generelt synes jeg han er en pen hannhund. Men så klart, dersom man foretrekker man dual/brukslinjer best så blir dette helt i andre enden. (Bildet stjålet av Claire Millward) Ja, og som ellers så burde det jo ikke være det :/ Det er jo reinspikka løpere. Sånn egentlig Siter
Snøfrost Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 2 hours ago, Heidihj said: Takk for bilder. Det var litt av en variasjon..! Det er litt av problemet med rasen, enorm variasjon i hva som tolkes som korrekt. Jeg synes champion stakes hannen er fin, og jeg ville tatt BIR'en over JW hunden anyday. Nå har jeg jo sett champion stakes hunden flere ganger før, og fått et bedre inntrykk enn denne screenshoten gir. Den "fordelen" har jeg jo ikke med de andre to. Siter
*Marianne* Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Hva var det som skjedde rett etter BIS ble ropt opp? Noen som vet? Siter
ChristinB Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 31 minutes ago, yurij said: Syns den så grov , tung og sedvanlig tråkkebåt ut :/ I gruppen så det ikke ut som samme rase som dette... Enig i at brindelen her var mye penere og mer elegant. Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Whippet en var fin, verdig vinner synes jeg. 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2018 Rapporter Skrevet 11. Mars 2018 Akkurat nå, *Marianne* skrev: Hva var det som skjedde rett etter BIS ble ropt opp? Noen som vet? Fra en beardistråd på FB: "Some people made a beeline for the BIS winner and her owner just gathered her up in her arms. I'm sure we will hear what it was about". Hva er en beeline tro? Siter
Recommended Posts