roxie88 Skrevet 6. November 2017 Rapporter Skrevet 6. November 2017 Da har jeg vært i helga hos @maysofie og hentet verdens søteste bc valp vidunderet heter Nav og jeg håper han skal bli gårdens gjeterhund og redningshund. Om vi kommer i mål blir spennende, lærerikt blir det uansett nå er vi nettopp kommet hjem, han har sjarmert hele familien i senk (de andre gutta mine er ikke helt overbevist enda men vi satser på at det går seg til) og han er bare så herlig og stødig og kul kar jeg er helt forelska definitivt verdt å trosse flyskrekken min for å hente når man i tillegg fikk blitt bedre kjent med @maysofie og den superkoselige mammaen hennes pluss selvfølgelig Lyn, Keo og Floss var turen komplett! Tusen takk for at vi ble så godt motatt og tusen takk for tilliten Maysofie, dette blir spennende 29 Siter
Malamuten Skrevet 6. November 2017 Rapporter Skrevet 6. November 2017 Gratulerer, kjempesøt er han Gøy at sonen får følge noen av valpene videre i livet også 1 Siter
Siri Skrevet 6. November 2017 Rapporter Skrevet 6. November 2017 Så moro Grattis og lykke til !! 1 Siter
maysofie Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Fine lille stuttjukken fikk seg egen tråd Masse lykke til, og tusen takk for en hyggelig helg! 1 Siter
tutle Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Grattis! Blir gøy å følge noen av valpene videre 1 Siter
Monikawt Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Gratulerer gleder meg til å følge han videre! 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Fin han Er ♡ har selv fult opp kullet tett. Så Morro og se de blir store flotte hunder ♡ 1 Siter
Mardina Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Så fin <3 Men altså, Nav? Uttales som bedriften NAV? 3 Siter
Wilhelmina Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Akkurat nå, Mardina skrev: Så fin <3 Men altså, Nav? Uttales som bedriften NAV? Endelig noen som spør, har lurt på det samme selv men har liksom ikke turt å si noe 5 Siter
mushi Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Endelig noen som spør, har lurt på det samme selv men har liksom ikke turt å si noe [emoji38] Et nav er det som er inni et hjul som holder det sammen. Aldri falt meg inn at det er bedriften nav. [emoji56]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 3 Siter
Mardina Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 2 hours ago, mushi said: Et nav er det som er inni et hjul som holder det sammen. Aldri falt meg inn at det er bedriften nav. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Enten det nav inni hjul eller som bedriften NAV, så er det jo unektelig et spesielt navn... 2 Siter
maysofie Skrevet 7. November 2017 Rapporter Skrevet 7. November 2017 Jeg vet ikke videre om inspirasjonen bak navnet, men syntes det er litt morro at Nav også kan stå for navigasjon, når Lynwyr betyr ‘koordinatorer’. Passer godt for en gutt som skal bli gjeter- og redningshund (Det kom forøvrig ørt og førti spørsmål om navnet da jeg hadde sonen-snappen ) 4 1 Siter
Avani Skrevet 8. November 2017 Rapporter Skrevet 8. November 2017 Gratulerer med valpis, han er kjempesøt Gleder meg til å følge utviklingne hans 1 Siter
roxie88 Skrevet 8. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2017 Takk for koselige kommentarer Ang navnevalget så uttales det som NAV etaten ? Maysofie ville at valpene skulle ha enstavelsesnavn som er tradisjonelt på bc og da ville jeg ha ett navn som var litt annerledes Men hvis noen spør heretter skal jeg si at inspirasjonen er pga det maysofie har skrevet i quoten under - det er jo kult da 13 timer siden, maysofie skrev: Jeg vet ikke videre om inspirasjonen bak navnet, men syntes det er litt morro at Nav også kan stå for navigasjon, når Lynwyr betyr ‘koordinatorer’. Passer godt for en gutt som skal bli gjeter- og redningshund (Det kom forøvrig ørt og førti spørsmål om navnet da jeg hadde sonen-snappen ) 1 Siter
roxie88 Skrevet 10. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2017 I dag har Nav fått vært med sin første tur i traktoren ? Det var ikke noe stress, sovna mens jeg tok bilder av ham etter turen 11 Siter
roxie88 Skrevet 3. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2018 Nav vokser som et ugress, skifter tenner i rasende fart og jeg skjønner ikke hvor lille valpen er blitt av 13 Siter
QUEST Skrevet 3. Februar 2018 Rapporter Skrevet 3. Februar 2018 Denne tråden har jeg ikke fått med meg før.. Så gratulerer på etterskudd med familieforøkelsen 1 Siter
maysofie Skrevet 8. Februar 2018 Rapporter Skrevet 8. Februar 2018 På 3.2.2018 at 4:41 PM, roxie88 skrev: Han er altså så lik Floss, det skulle jeg aldri trodd! Med en liten dæsj av både mor og far i tillegg, selvsagt Fine ungslanten 1 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 8. Februar 2018 Rapporter Skrevet 8. Februar 2018 Akkurat nå, maysofie skrev: Han er altså så lik Floss, det skulle jeg aldri trodd! Med en liten dæsj av både mor og far i tillegg, selvsagt Fine ungslanten Jeg måtte se to ganger Trodde først det var Floss, Fine Nav <3 1 Siter
roxie88 Skrevet 13. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2018 Fikk prøve seg på sau for første gang på søndag Var skumle greier, det som var mest skummelt var de andre 5 bc som var der - men det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd Interesse for sau hadde han også så dette blir spennende fremover 5 Siter
roxie88 Skrevet 8. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2018 Nav har vært på stranda i dag og spist alt han kom over - var vist mye snacks der Ikke at jeg skjønner at frossen blåskjell og kråkebolle skal være godt Ørene har enda ikke bestemt seg for om de skal stå opp eller ned eller om de skal gjøre hver sin vri 5 Siter
Recommended Posts