Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

57 minutes ago, Siri said:

:lol: Så det var ikke så feil, da nei :lol: 

:lol: Neida, skal prøve å drøye den litt. Faste på dagen, gilde på kvelden :D 

 

Nå fikk jeg en lys ide om å søke permisjon på reisedagen når vi skal til London, og også spørre om flybilletten min dit kan bookes til lørdag. Da kan jeg besøke familien et par dager! Håper sjefen er i godt humør når jeg spør...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Guest Snusmumrikk

Da har jeg bestemt at prøvehunden skal få bli boende her :D Han er en fantastisk trivelig fyr som ser ut til å gå fint over ens med de andre. Har riktignok ikke fått løpe løs i hundegården med de andre enda pga holke og løpetid, men han er ikke yppete med de andre hannene og har godt språk. Så det går nok bra. Ung er han også :) Det er en del ting i verden som er litt skummelt. Som f.eks biler, flexiliner og jeg som slår is ut av skåler, men det fikser vi :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Siri skrev:

Hvorfor kan ikke soniser bare enes og komme med helt entydige svar liksom :P 

Tenk så kjedelig det hadde vært her da :P

 

På vei til jobbehelg. Bybanen gikk rett foran nesen min, jeg hater å komme for sent selv om det bare er 5 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Line skrev:

:lol: Neida, skal prøve å drøye den litt. Faste på dagen, gilde på kvelden :D 

Høres kjedelig ut! Jeg hadde gått amok helt til det var tomt... fra morgenen av :aww: 

18 minutter siden, Kaisen skrev:

Litt morsomt må man ha det med gamlefar:fear::lol:

:teehe:

Akkurat nå, mokken skrev:

Tenk så kjedelig det hadde vært her da :P

Men jeg hadde fått det mye enklere :P 

Hund ferdig børsta, brownies ferdig og testa - ytterkantene ble ikke helt brownies, for å si det sånn, men sjokolade er sjokolade :aww: Også står det et brett med finskåret kyllingfilét til tørk i ovnen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med bestemor ut på sopptur etter jobb, vi fant masse - mer traktkantarell enn vi gadd å plukke, piggsopp og kantarell i mengder, og jeg som trodde sesongen var over! Etter 2 timer i skogen sier det seg selv at det som står på planen er bad og stell av pels! Det tar sin tid, og nå har vi en ren og velduftende puddel igjen. Men altså, jeg skjønner hvorfor folk synes det er greit med korthårshund (noen ganger):lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarieR skrev:

Sovna på sofaen i 10 minutt og var helt desorientert da jeg våkna, trodde et øyeblikk jeg hadde sovna av til jobb :lol: 

Kjøpte fanta i dag, og reagerte på at den smakte litt rart. Ikke så rart, var zero jeg hadde kjøpt :fish: Enkelte ting må bare inneholde sukker ...

Gul brus med kunstig søtstoff er helt udrikkelig.

Jeg skulle egentlig på skikkelig vannhullmaraton i morgen, men har varslet at jeg møter opp direkte til den restauranten der vi skal spise til slutt. Jeg er så veldig ikke et vannhullmenneske. Ikke nå lenger, jeg var det en gang, i en svunnen tid. Føler meg helt letta over å ha sagt fra. Man vil jo liksom ikke være kjip heller, vi har jubileum og greier.

Ellers styrtregner det ute, det betyr at Symra er mer enn fornøyd med korte runder ut. Jeg har vært i byen og kjøpt garn, skal kopiere en jakke der mønsteret koster 200 kroner. Da plagierer jeg heller med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Gul brus med kunstig søtstoff er helt udrikkelig.

Jeg skulle egentlig på skikkelig vannhullmaraton i morgen, men har varslet at jeg møter opp direkte til den restauranten der vi skal spise til slutt. Jeg er så veldig ikke et vannhullmenneske. Ikke nå lenger, jeg var det en gang, i en svunnen tid. Føler meg helt letta over å ha sagt fra. Man vil jo liksom ikke være kjip heller, vi har jubileum og greier.

Ellers styrtregner det ute, det betyr at Symra er mer enn fornøyd med korte runder ut. Jeg har vært i byen og kjøpt garn, skal kopiere en jakke der mønsteret koster 200 kroner. Da plagierer jeg heller med god samvittighet.

Hæææ, 200 kr for et mønster? Hvilken jakke er det? Sikker på at det ikke er 200 kr for ferdig jakke? :blink:

Og jo, sukkerfri brus er godt. Alle slag. Sukkerholdig brus smaker sirup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

Hæææ, 200 kr for et mønster? Hvilken jakke er det? Sikker på at det ikke er 200 kr for ferdig jakke? :blink:

Og jo, sukkerfri brus er godt. Alle slag. Sukkerholdig brus smaker sirup.

Nope, 200 kroner for et A4-ark. Pluss porto kr 49. Sinnsykt, men folk betaler, så da koster den det. Jakka heter Kristin fra Moakot og er veldig fin. Jeg skal kopiere den. :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Nope, 200 kroner for et A4-ark. Pluss porto kr 49. Sinnsykt, men folk betaler for det. jakka heter Kristin fra Moakot og er veldig fin. Jeg skal kopiere den. :aww:

 

Skal ikke strikke den, men jeg bare MÅ google.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Siri said:

Jeg bruker å ha slike halvstekte baguetter fra FirstPrice i skapet. La dem få en dusj vann og så setter man dem i ovnen. Da er det akkurat som nystekte... skikkelig gode :D 

Men jeg har nærbutikk veldig nære, og de får ferske rundstykker hver morgen i ukedagene, og det går mye kjappere å gå over veien og kjøpe enn å varme opp rundstykkene :P 

-

Jeg har tilbrakt kvelden med lydbok på øret, så jeg har faktisk funnet frem strikketøy. Sånn inaktiv "lesing" er kjedelig :aww: Jeg tenkte jeg skulle prøve å strikke dekken til Monsteret, for jeg fomler så innmari når jeg tar på henne genseren hun fikk. Tre huet hennes gjennom et hull som er bittelitt trangt, og så de itsybitsy beina gjennom små hull, jeg kommer til å brekke noe på henne føler jeg :rolleyes: Ble litt stuck da jeg skulle begynne å øke, men kom på at tante er på besøk hos mamma og pappa, og tante er jo en sånn strikkedame, så da kan sikkert hun vise meg i morgen. Håndarbeid ligger ikke helt naturlig for meg, for å si det sånn :P 

Vi har vært en tur på "byen" i dag, Monster og jeg. Det var ineffektivt, for å si det sånn. Skulle liksom sosialisere, men hun har jo ikke hatt så mye halsbånd på seg og var ikke direkte fan av å bli fortalt hvor hun skulle gå, så hun bare frøys, hun. Det er forsåvidt greit nok, jeg har håndtert valper som reagerer sånn første gangen hun går i bånd før, men de har ikke vært under kiloen store, så da har det ikke vært ørti mennesker som må komme bort og si at de aldri har sett en så liten hund før, kan de få klappe den? Så hun fikk hilst på folk da, selv om hun ikke kunne gå i bånd.. Og jeg ble tvunget til å være både sosial og hyggelig mot mennesker jeg ikke hadde tenkt å være sosial og hyggelig mot. Da slo det meg at det er slitsomt å være miniatyrhund-eier :P Det blir vel bedre når hun blir voksen, men hun vil jo alltid være liten..

Hun er en sosial liten sak da, hun får jo faktisk være i stua når sykepleierne kommer, de voksne blir alltid dytta inn på soverommet til datterbarnet (de hopper på folk, det er ikke sikkert at det er sånn kjempenødvendig med folk som skal innom en hel haug med andre folk i løpet av dagen :P ). De setter seg ned på huk og sier "aaawww, så liten", og hun bare "weeheee, folk jo!" :lol: Jeg tror hun tenker at hun heter Aaaawww noen ganger, det er en positiv lyd for henne :teehe: 

Vi sovna på sofaen, alle fire. Hun får egentlig ikke lov til å sove i sofa og seng når vi sover, for faller hun ut knekker hun vel minst et bein, om ikke nakken. Men i kveld sovna vi på sofaen alle sammen (minus datterbarnet, hun er ikke hjemme :P ). Så da har vi vært ute og lufta oss litt da, vi har jo sovet, så da må "vi" på do. Veldig enkelt å lufte 3 sorte hunder i mørten, men to av dem er jo så store at de kaster skygge i det minste, Monster blir ganske usynlig :o Kan ikke sette orbiloc på henne heller, den veier jo halvparten av det hun gjør :lol: Hun veier forøvrig 872 gram nå, så da har hun gått opp 92 gram siden søndag. Det hadde jeg ikke trodd, jeg syns både hun er tynn og at hun spiser lite, men da er det ikke så lite som jeg tror, tydeligvis :P Kanskje hun veier en kilo om en uke eller to, da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 2ne skrev:

Men jeg har nærbutikk veldig nære, og de får ferske rundstykker hver morgen i ukedagene, og det går mye kjappere å gå over veien og kjøpe enn å varme opp rundstykkene :P 

-

Jeg har tilbrakt kvelden med lydbok på øret, så jeg har faktisk funnet frem strikketøy. Sånn inaktiv "lesing" er kjedelig :aww: Jeg tenkte jeg skulle prøve å strikke dekken til Monsteret, for jeg fomler så innmari når jeg tar på henne genseren hun fikk. Tre huet hennes gjennom et hull som er bittelitt trangt, og så de itsybitsy beina gjennom små hull, jeg kommer til å brekke noe på henne føler jeg :rolleyes: Ble litt stuck da jeg skulle begynne å øke, men kom på at tante er på besøk hos mamma og pappa, og tante er jo en sånn strikkedame, så da kan sikkert hun vise meg i morgen. Håndarbeid ligger ikke helt naturlig for meg, for å si det sånn :P 

Vi har vært en tur på "byen" i dag, Monster og jeg. Det var ineffektivt, for å si det sånn. Skulle liksom sosialisere, men hun har jo ikke hatt så mye halsbånd på seg og var ikke direkte fan av å bli fortalt hvor hun skulle gå, så hun bare frøys, hun. Det er forsåvidt greit nok, jeg har håndtert valper som reagerer sånn første gangen hun går i bånd før, men de har ikke vært under kiloen store, så da har det ikke vært ørti mennesker som må komme bort og si at de aldri har sett en så liten hund før, kan de få klappe den? Så hun fikk hilst på folk da, selv om hun ikke kunne gå i bånd.. Og jeg ble tvunget til å være både sosial og hyggelig mot mennesker jeg ikke hadde tenkt å være sosial og hyggelig mot. Da slo det meg at det er slitsomt å være miniatyrhund-eier :P Det blir vel bedre når hun blir voksen, men hun vil jo alltid være liten..

Hun er en sosial liten sak da, hun får jo faktisk være i stua når sykepleierne kommer, de voksne blir alltid dytta inn på soverommet til datterbarnet (de hopper på folk, det er ikke sikkert at det er sånn kjempenødvendig med folk som skal innom en hel haug med andre folk i løpet av dagen :P ). De setter seg ned på huk og sier "aaawww, så liten", og hun bare "weeheee, folk jo!" :lol: Jeg tror hun tenker at hun heter Aaaawww noen ganger, det er en positiv lyd for henne :teehe: 

Vi sovna på sofaen, alle fire. Hun får egentlig ikke lov til å sove i sofa og seng når vi sover, for faller hun ut knekker hun vel minst et bein, om ikke nakken. Men i kveld sovna vi på sofaen alle sammen (minus datterbarnet, hun er ikke hjemme :P ). Så da har vi vært ute og lufta oss litt da, vi har jo sovet, så da må "vi" på do. Veldig enkelt å lufte 3 sorte hunder i mørten, men to av dem er jo så store at de kaster skygge i det minste, Monster blir ganske usynlig :o Kan ikke sette orbiloc på henne heller, den veier jo halvparten av det hun gjør :lol: Hun veier forøvrig 872 gram nå, så da har hun gått opp 92 gram siden søndag. Det hadde jeg ikke trodd, jeg syns både hun er tynn og at hun spiser lite, men da er det ikke så lite som jeg tror, tydeligvis :P Kanskje hun veier en kilo om en uke eller to, da :lol: 

Såe..i realiteten så var det 2nemor som fikk sosialisert seg altså? :lol: Kjenner igjen det med håndteringen av knøttehunder altså.. Hvor mye håndtering tåler de egentlig, før  noe brekker? :wacko: F.eks når man skal klippe klør på noen som absolutt IKKE vil.. 

Ja, det er en ulempe med svarte hunder..man ser dem jo ikke i mørket.. :ahappy:

Menne..er det ikke på tide med en liten videosnutt av den lille nussemussekaramellen, så vi får se med egne øyne at hun har vokst..? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Teserere skrev:

Gjør du?! Hvem skal jeg vinke til neste gang jeg er der? :D

 

Jeg jobber mest back-office :P

Men jeg er jo ute i butikk litt hver dag.. Mørkt langt hår og uten vest :)

I dag er det den store rydde og vaskedagen. Skal ut i kveld så regner med at jeg ikke får gjort noe i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått luftet et hund og en katt, den andre ville ligge å sove i sengen, og hønene har fått komme ut :) Nå tror jeg det ligger en hund og to katter i sengen :P

Jeg har plassert meg, som vanlig, i sofaen med fantastic beasts and where to find them på TV-skjermen. Egentlig vil jeg se Harry Potter, men nå er det litt for tett opptil jul så da må jeg vente. Har strenge regler :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt streng jeg ogå, har lyst til å bingewatche Stranger Things, men det blir bare en episode om dagen. Gleder meg til jul, da er det så mange koselige filmer det går an å se når jeg sofer!

Har også fått handla inn til å lage snufflemat til hunden. Greit å ha enkle aktiviteter til dager som jeg er slækk eller det er skikkelig dårlig vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, QUEST said:

Såe..i realiteten så var det 2nemor som fikk sosialisert seg altså? :lol: Kjenner igjen det med håndteringen av knøttehunder altså.. Hvor mye håndtering tåler de egentlig, før  noe brekker? :wacko: F.eks når man skal klippe klør på noen som absolutt IKKE vil.. 

Klippe klør har jeg ikke prøvd enda, men hun har jo måtte ha på seg denne genseren da, og den er trang både til hode og bein, så der føler jeg at jeg må være litt forsiktig for å ikke brekke av noe :lol: Hun tåler sikkert mer enn jeg tror, håper jeg, men jeg føler meg litt diger og voldsom med en sånn knøtt i hånda :) 

Jeg pleier ikke å bry meg om folk som vil snakke med hundene mine, men det er annerledes når du har en liten valp, da må du nesten svare høflig, om ikke noe annet. Når du har en valp som ikke vil gå heller da, så er man jo stuck - poenget var jo å få henne til å gå frivillig selv om hun hadde på seg bånd, ikke å bære henne på armen :) 

1 hour ago, QUEST said:

Ja, det er en ulempe med svarte hunder..man ser dem jo ikke i mørket.. :ahappy:

Nei, det blir jo litt vanskeligere enn om de var hvite f.eks. Men de store ser jeg jo skyggen av når de beveger seg - og det er bare så snålt å kalle to mellompudler på ca 40 cm for store - mens med hun lille så ser jeg jo ingenting så sant jeg ikke følger med på henne hele tiden *ler* 

På morgenluftinga i dag gikk naboen forbi med sine hunder, og da måtte jo selvsagt disse to voksne leke vaktpatrulje da, så de hyla ut. Monster syns det var ekkelt, som valper flest gjør, så hun løp avgårde, og jeg fulgte jo ikke med på henne mens jeg ba de voksne om å holde kjeft på seg kl 8 om morran :P Og fant henne ikke igjen noe sted - i fullt dagslys. Jeg kikka under trappa opp til verandaen til og med :rolleyes: Men hun hadde bare løpt bort til inngangsdøra, jeg tenkte ikke på det, hun har klart å klatre opp trappa i et døgn eller så :teehe: 

1 hour ago, QUEST said:

Menne..er det ikke på tide med en liten videosnutt av den lille nussemussekaramellen, så vi får se med egne øyne at hun har vokst..? :wub:

Jeg er veldig vanskelig å be, såh: 

Syns det er litt morsomt at hun fikk godbitene jeg har i lomma i nesa og ble så opptatt av det at hun ikke fikk med seg at jeg hadde en i hånda til henne :teehe: Ali og Leah har fått med seg at godbiter i lomma er obligatorisk igjen, så de fotfølger meg rundt nå :lol: Smarte jentene :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
På 26.10.2017 at 11:38 PM, 2ne skrev:

Siste innlegg fra meg om temaet metoo, men her er et knippe kommentarer fra kommentarfeltet på Dagbladets facebook-side:

Ser ut som alle jenter i hele verden har blitt voldtatt eller pelle på etter han amerikanske filmannen har blitt gjennomskua.

--

Det norske kvinner ser ut til å ønske seg er et samfunn der ingen forteller en frekk vits, ingen sex-chatter, prøver seg på hverandre eller flørter. Jo forresten - alt dette er greit dersom det er kvinner som tar initiativet, eller dersom det er "ønsket" og forhåndsgodkjent av kvinner (som når som helst kan trekke godkjennelsen tilbake, innta offerrollen og hevde at de egentlig ikke ville det de ville). Kan vi ikke like så godt først som sist erklære Norge som erotikkfri, avseksualisert sone?

--

Me too, me too, me too. For noe ***** mas! 
Denne fjasete tulle-hastaggen virker for meg som en desperat måte å få oppmerksomhet på. 
Jeg kjøper SVÆRT lite av disse «troverdige» historiene. En eller annen historie om en liten voldtekt, en eller annen p
lass, oppstod for litt siden. Og nå skal alle kvinner henge seg på, fabrikere fabelhistorier, hevde at de en HELT SANNE, klistre på en idiotisk #metoo. Detetter skal alle hylle de for ærligheten, at de står frem. Deretter skal vi hate mannsgrisene som alle fremstår som overgripere. «Han så på meg med lyst» - OVERGREP, skriker folket. Tull og vas, skriker jeg. Alt er overgrep for tiden. 

Og hva er greia med å sensurere disse mennene i disse (fabrikerte) eksemplene? Hadde dette vært sant, hadde du sagt hva de het. Du vil ikke skåne slike karer, hva? Hvorfor du ikke nevner navn? For det er oppspinn, det er 5 eksempler som du har funnet på helt selv, der du satt ned Macen din i sengen din hjemme, og lette etter noe å få litt oppmerksomhet på. Alle kan finne på eventyr, det virker sånn om alle vil svelge alt rått. Idioti, folk burde skamme seg. 

#Metoo

--

Sikkert mange griser ,men sikker mange kvinner som hiver seg på sex trakaserings bølgen for å få seg litt oppmerksomhet . Eller mangler mange kvinner totalt selvstendig tankegang og kommer først på at de har blitt sexuelt trakasert når en superkjendis forteller sin historie . Om dere damer har sett hvor mange utbrettede kvinnelige kjønnsorgan både jeg og mine venner har motatt uoppfordret så hadde dere blitt sjokert . Kaller ikke slikt sexuell trakasering , men billig oppførssel og det er kanskje forskjellen på hvordan menn og kvinner takler virkeligheten . Gi et skikkelig ballespark eller et grepa tak rundt "juvelene" og vri om til slike griser ,i stede for å suttre .

--

Feministpropaganda

--

Blir mye synsing. Og siden man nå ikke kan nevne etnisitet på trakkasering, så er det jo liten vits i å nevne dette

--

Kjenner jeg begynner å bli drittlei nå. Er selvfølgelig i mot alle typer overgrep. Og veit jeg får pepper, men hvorfor må dere prate, prate, prate? Gjør noe eller hold kjeft! Please.--

MeToo MeToo!!! Hold kjeften deres...dere vet ikke hva trakassering er..

--

Mye oppmerksomhetssyke dramaqueens der ute, tydeligvis.. 

 

20 timer siden, Christine skrev:

Jeg ble slått til med en knyttneve i ansiktet jeg. Fortjente det visst også, siden jeg (høflig) avviste en mann i 60-årene på byen :aww: Heldigvis var det noen vakter i nærheten som så det hele og tok kontroll på situasjonen. 

Jeg er litt sent ute, har hatt mye å gjøre de siste dagen (ukene), men jeg leste ett godt leserinnlegg om akkurat dette, sitat: 

Vel. For det første blir menn i veldig liten grad voldtatt av damer. Vi blir sjelden banka opp av damer. De færreste av oss har opplevd å bli trua fysisk av damer. Det er ingen overhengende trussel der noe sted. En tafs er bare en tafs, for oss. Det er ikke en trussel om noe mer.

Sitat slutt. Dette sier så mye om hvorfor mange damer opplever ugreie ting, meg inkludert. Ingen av mine mannlige venner allierer seg med en venninne før de går på byen for å ha en å ty til ved innpåslitne fremmede. Jeg gjorde det hver gang, hadde alltid en mannlig venn som jeg kunne ty til om jeg ikke slapp unna fremmede som ikke tok en avvisning. 

Hele leserinnlegget kan leses her: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/for-oss-menn-er-tafsing-bare-tafsing-1.1043722

 

Ellers er det en deilig lørdag. Sitter i sofaen med minstebarnet og unghunden, eldstejenta sitter i en stol. Med cromecast fikk jeg bestemt hva de ser på tv, mens jeg kan surfe rundt på macen. Heldigvis har bikkja kommet seg etter noen dager med diare, har hatt enorme mengder vask altså. Hunden var like blid og som seg selv, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, 2ne said:

 

Syns det er litt morsomt at hun fikk godbitene jeg har i lomma i nesa og ble så opptatt av det at hun ikke fikk med seg at jeg hadde en i hånda til henne :teehe: Ali og Leah har fått med seg at godbiter i lomma er obligatorisk igjen, så de fotfølger meg rundt nå :lol: Smarte jentene :ahappy: 

Såååå liten! 
Altså, jeg visste jo hun var liten, men hun ser jo alikevel enda mindre ut på video enn på bildene. Lille søte monster lommerusket :) 

 

 

Lucidaene er 1 uke i dag de (sånn i 23 tiden for den første om man skal være helt nøyaktig), tiden går jammen fort :o 
Prøve å ta litt bilder seinere i dag da kanskje. 

Ellers er det eneste som MÅ gjøres i dag; dra en tur til Skien å kjøpe starterfôr jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2ne helledussen:wub: mellompudlene ser ut som digre storpudler ved siden av henne jo:lol: men heter hun monster, eller er det bare et kallenavn?

Ble opp en gang til 4.30 i natt med bikkja, og en gang når vi sto opp kl 8. Må kjøre hjem etter jobb å hente zoolacen...ellers er jeg superfornøyd med at bikkja syns baby er helt topp! Søsteren min var på besøk i går. Tenkte å lukke bikkja inne på soverommet siden hun ikke liker barn. Eller er redd. Men hun var helt i hundre hun! Vasket tærne hans og slikket han på hodet. Hun lå ved siden av han hele kvelden:wub: blir verre når han begynner å løpe rundt tenker jeg. Da skal hu få slippe å forholde seg til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Mira2.0 said:

Jeg er litt sent ute, har hatt mye å gjøre de siste dagen (ukene), men jeg leste ett godt leserinnlegg om akkurat dette, sitat: 

Vel. For det første blir menn i veldig liten grad voldtatt av damer. Vi blir sjelden banka opp av damer. De færreste av oss har opplevd å bli trua fysisk av damer. Det er ingen overhengende trussel der noe sted. En tafs er bare en tafs, for oss. Det er ikke en trussel om noe mer.

Sitat slutt. Dette sier så mye om hvorfor mange damer opplever ugreie ting, meg inkludert. Ingen av mine mannlige venner allierer seg med en venninne før de går på byen for å ha en å ty til ved innpåslitne fremmede. Jeg gjorde det hver gang, hadde alltid en mannlig venn som jeg kunne ty til om jeg ikke slapp unna fremmede som ikke tok en avvisning. 

Hele leserinnlegget kan leses her: http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/for-oss-menn-er-tafsing-bare-tafsing-1.1043722

Ja, det er og et aspekt av det. Jeg klarer å klappe til en fyr eller smikke han over fingeren om han blir for nærgående, jeg klarer til og med å slenge såpass med dritt at han ikke syns det er verdt bryet, men jeg har alltid i bakhodet at om han (ikke en spesifikk fyr) virkelig vil, så har jeg fint lite å stille opp med. Det er en fysisk potensiell trussel der få mannfolk forstår. 

En bekjent f.eks blir klådd på av damer støtt. Seriøst, støtt. Og jeg skjønner at det er irriterende og at han har lyst til å klappe til dem. Men han er over 190 cm høy og veier over 100 kg. Jeg vil se den dama som klarer å tvinge han til å gjøre noe han ikke vil. Jeg mener, en gang han krangla med noen dørvakter (jepp, dørvakter) måtte det 4 stk til for å legge han i bakken og få på han håndjern. Så igjen, jeg vil se den dama som klarer å være en såpass fysisk trussel for han at han føler seg ubekvem pga det, og ikke bare tafsinga. Jeg derimot er 160 cm høy og veier knappe 60 kg, du trenger ikke å være supersterk for å ha et fysisk overtak på meg. Kan jeg ikke få overtaket på de psykisk, så har jeg ikke noe overtak. 

6 minutes ago, Snøfrost said:

Såååå liten! 
Altså, jeg visste jo hun var liten, men hun ser jo alikevel enda mindre ut på video enn på bildene. Lille søte monster lommerusket :) 

Ja, jeg føler at jeg gjentar meg selv i det uendelige, men det er for smått til å være sant nesten :teehe: 

Quote

Lucidaene er 1 uke i dag de (sånn i 23 tiden for den første om man skal være helt nøyaktig), tiden går jammen fort :o 
Prøve å ta litt bilder seinere i dag da kanskje. 

Jaaa, bilder :ahappy: Hvor mye veier disse valpene dine nå forresten? Omtrent som min? :lol: 

Just now, Piglet said:

Åh, sååååå søt! :wub: Den der hadde jeg hatt store problemer med å oppdra kjenner jeg.

Åh, hun har funnet ut at hun har både tenner og meninger, og da ble det straks mye enklere å oppdra litt også :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...