Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Just now, 2ne said:

Tsk.. Jeg syns hun er litt kjedelig når det kommer til navnevalg :P 

Jeg synes også Sofie Elisa hadde vært morsomt, men Monster er nok mer praktisk i hverdagen :P 

 

..Har jeg spist smågodt og pottis, og er kvalm. Mesteparten er igjen. So much for cheat day :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Det har blitt skrevet bok om stedet jeg er oppvokst. Mer spesifikt om gjengen som alle fryktet. De herjet, ranet butikker (trengte ikke våpen en gang, ryktet deres holdt) og banket opp både barn og gamle koner. Til og med politiet var redd for dem, og våget ikke å rykke ut en gang. så de fikk holde på leenge. Alle fryktet dette stedet, og det ble merket som en "rød sone".

Jeg må lese den boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

Jeg synes også Sofie Elisa hadde vært morsomt, men Monster er nok mer praktisk i hverdagen :P 

Det hadde nok vært bare Sofie i hverdagen, men jeg kan jo spare det til en senere valp ;) 

Just now, Kaisen said:

Det har blitt skrevet bok om stedet jeg er oppvokst. Mer spesifikt om gjengen som alle fryktet. De herjet, ranet butikker (trengte ikke våpen en gang, ryktet deres holdt) og banket opp både barn og gamle koner. Til og med politiet var redd for dem, og våget ikke å rykke ut en gang. så de fikk holde på leenge. Alle fryktet dette stedet, og det ble merket som en "rød sone".

Jeg må lese den boka.

Hvor var det du vokste opp hen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 2ne skrev:

Det hadde nok vært bare Sofie i hverdagen, men jeg kan jo spare det til en senere valp ;) 

Hvor var det du vokste opp hen? 

I stavanger. Nærmere bestemt et lite sted som heter Tjensvoll. Komikeren Rune Bjerga som har skrevet om sin oppvekst der:) gjengen ble oppløst et par år før jeg ble født (heldigvis). Jeg minnes en trygg og god oppvekst, men det er sykt å tenke på hvordan de fikk herje helt frem til begynnelsen på 90-tallet. Han som var leder i gjengen på 80-tallet er faktisk faren til en jeg har gått i klasse med. :PDet var små gjenger som prøvde å "overta" i min oppvekst også, og det var mye hærverk og narkotika, men ikke noe alvorlige greier heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, 2ne skrev:

Det hadde nok vært bare Sofie i hverdagen, men jeg kan jo spare det til en senere valp ;) 

Urk...:pinch: Altså..jeg anså både Sofie og Elise for å være pene navn tidligere..Tror dog at akkurat de to navnene er ødelagt for all fremtid for meg..:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Urk...:pinch: Altså..jeg anså både Sofie og Elise for å være pene navn tidligere..Tror dog at akkurat de to navnene er ødelagt for all fremtid for meg..:lol:

Du kan jo heller tenke på Sophie Ellis (Bextor), det pleier jeg å gjøre når jeg hører det navnet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Det blåser skikkelig her. Liten storm skal det visstnok være, og det river ordentlig i veggene her. 
Vi koser oss med vin i glassene, stearinlys, og Netflix. Og jeg håper nesten at strømmen går. Det er jo så koselig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutes ago, Kaisen said:

I stavanger. Nærmere bestemt et lite sted som heter Tjensvoll. Komikeren Rune Bjerga som har skrevet om sin oppvekst der:) gjengen ble oppløst et par år før jeg ble født (heldigvis). Jeg minnes en trygg og god oppvekst, men det er sykt å tenke på hvordan de fikk herje helt frem til begynnelsen på 90-tallet. Han som var leder i gjengen på 80-tallet er faktisk faren til en jeg har gått i klasse med. :PDet var små gjenger som prøvde å "overta" i min oppvekst også, og det var mye hærverk og narkotika, men ikke noe alvorlige greier heldigvis

Åh.. Det er kanskje greit å ikke vokse opp i et sånt nabolag :lol: 

52 minutes ago, QUEST said:

Urk...:pinch: Altså..jeg anså både Sofie og Elise for å være pene navn tidligere..Tror dog at akkurat de to navnene er ødelagt for all fremtid for meg..:lol:

:lol: Men du trenger jo ikke å kalle en valp det du :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

I dag har jeg jobba hardt med meg selv for å prøve å bytte navn på den nye hunden min, men det går ikke. Han er bare litt over ett år gammel, så å bytte navn går nok kjapt og greit for hans del. Han har et stygt og kjedelig navn, men siden jeg kjente han litt fra før, så blir det bare feil i hodet mitt uansett hvor fine navn jeg prøver å gi han. Så da blir han vel bare hetende Buddy da :lol: Og jeg kommer til å klage over at han har et stygt navn de neste 13 årene :lol: 

Jeg burde ha gjort noe fornuftig i dag, men det skjedde visst ikke. Bortsett fra hundetrening, så har jeg ikke gjort noen ting i det hele tatt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Snusmumrikk said:

I dag har jeg jobba hardt med meg selv for å prøve å bytte navn på den nye hunden min, men det går ikke. Han er bare litt over ett år gammel, så å bytte navn går nok kjapt og greit for hans del. Han har et stygt og kjedelig navn, men siden jeg kjente han litt fra før, så blir det bare feil i hodet mitt uansett hvor fine navn jeg prøver å gi han. Så da blir han vel bare hetende Buddy da :lol: Og jeg kommer til å klage over at han har et stygt navn de neste 13 årene :lol: 

Jeg burde ha gjort noe fornuftig i dag, men det skjedde visst ikke. Bortsett fra hundetrening, så har jeg ikke gjort noen ting i det hele tatt i dag...

Synes at navnet Buddy er litt søtt jeg da, men så kjenner jeg en Buddy. Dessuten har jeg vært borti langt rarere og styggere navn på AHer. Hundekjørere har mange rare påfunn når det gjelder navn. :P Holder du på å skaffe deg et helt spann? Finnmarksløpet neste? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 2ne skrev:

Ja, som sagt, det er bare rart å referere til mellompudlene som "de store" :teehe: Men i forhold til Monster er de jo gampedigre :D Hun heter Monster ja. Det sto mellom det og Sofie Elise, men da satte datterbarnet seg på bakbeina :lol: 

 

Fornuftig datterbarn! :aww::P

6 timer siden, Krutsi skrev:

 

ellers har valpekjøperne mine vært flinke i dag! En valp ble BIR og en annen BIS 3! 

Gratulerer! :D

 

 

....er jeg i gang med å strikke lue. Det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert. :P

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Akkurat nå, Artemis skrev:

Synes at navnet Buddy er litt søtt jeg da, men så kjenner jeg en Buddy. Dessuten har jeg vært borti langt rarere og styggere navn på AHer. Hundekjørere har mange rare påfunn når det gjelder navn. :P Holder du på å skaffe deg et helt spann? Finnmarksløpet neste? :D

Hehe joa, det er kanskje litt søtt, men ikke akkurat et pent eller morsomt navn. Men det passer jo egentlig da. Han er en Buddy. Og med kennelnavnet/team navnt Ymse husky, så må man vel godta litt ymse :lol: Jeg har stort nok spann nå. Planen var et 6-spann, det har jeg nå. Pluss Ymse da selvfølgelig :D Det blir ikke løp her. Trener bare for å være på tur med bikkjene, kose oss med trening og se dem utvikle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Annik skrev:

Akkurat nå sitter jeg og prøver å overse posten til @Teserere på Facebook om ledige valper. Skal ikke ha valp nå, skal ikke, skal ikke, skal ikke :aww: Men hvem klarer å se på et staffetryne og si nei takk?!

Nei, jeg kommer til å slite med å selge alle 6. 8 staffer i hus går vel fint? :lol:

 

6 timer siden, Snøfrost skrev:

kjempediger Monster :ustol::teehe: 
Og jeg som synes den dvergpuddelen (tror den var dverg, den var i alle fall større enn det meste jeg har sett på utstillinger som toy) som "bodde" et sted jeg var innom noen ganger i Tromsø det året jeg bodde det var lett som en fjær, jeg tipper den veide en god del mer enn Monster :) 

 

<rekker opp hånda> 
Ikke fordi de ikke er fryktelig søte, men fordi jeg har 6 ENDA finere i egen valpekasse, hilsen myrsnipa :aww: 

Møtte forøvrig en kjempesjarmerende blå staffevalp i Drammen for noen uker siden. Litt uansvarlige eiere kanskje (løs valp rett ved en høyt trafikkert vei, jeg hadde aldri turt!). Den var en liten tøffing som tok verden på strak labb og mer enn gjerne ville hilse på hundegale fremmede folk :) 

 

Godt å lese, litt for mange skrale staffer for tiden...

 

5 timer siden, QUEST skrev:

:icon_redface: Oj...det er jo Teserere som har hvalper jo.. 

Jeg tror jeg venter med de historiene til jeg har hatt et par kull til :fear:

 

2 timer siden, QUEST skrev:

Neida..jeg har bare fått en brennende interesse for SBT, sånn plutselig..:innocent:

Ledig valp? :D

Kennel Fastback sitt bilde.

 

30 minutter siden, mokken skrev:

Fornuftig datterbarn! :aww::P

Gratulerer! :D

 

 

...er jeg i gang med å strikke lue. Det har jeg aldri gjort før så det klarer jeg helt sikkert. :P

 

 

Det klarer du! Isi-pisi!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh fader altså. Bikkja ble kvitt soppen under potene for 3-4 uker siden. Har brukt pevaryl pulver. Det tar det rimelig fort. Men nå kan det se ut som at soppen er kommet tilbake:no: ligger å slikker seg på potene hele tiden. Forbanna dritt. 3 soppinfeksjon på 6 mnd. Nå er hun jo på allergiutredning, så jeg er stygt redd for at denne soppen blir kronisk, siden flere allergihunder kan slite med det. Men heller det en kronisk ørebetennelse da...hvis jeg måtte ha valgt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *Kat84* said:

Det blåser skikkelig her. Liten storm skal det visstnok være, og det river ordentlig i veggene her. 
Vi koser oss med vin i glassene, stearinlys, og Netflix. Og jeg håper nesten at strømmen går. Det er jo så koselig! :D 

Ikke tull en gang. Huset her er plassert høyt oppe og på kanten av et "fjell". Det rister greit godt her jeg sitter i toppetasjen for å si det sånn! Blir overraska om vi ikke har mistet noen takplater til i morgen. O.o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Line skrev:

..Har jeg spist smågodt og pottis, og er kvalm. Mesteparten er igjen. So much for cheat day :lol: 

:lol: 

2 timer siden, QUEST skrev:

Neida..jeg har bare fått en brennende interesse for SBT, sånn plutselig..:innocent:

Yeah, right :P Det tror vi skikkelig på :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 minutter siden, Rocket skrev:

Ikke tull en gang. Huset her er plassert høyt oppe og på kanten av et "fjell". Det rister greit godt her jeg sitter i toppetasjen for å si det sånn! Blir overraska om vi ikke har mistet noen takplater til i morgen. O.o 

Oi! Vi bor helt nede ved sjøen så vi har iskald vind rett mot huset, og kjelleren vi leier er veldig utsatt.  

Jeg blir faktis overrasket om vi ikke minst må jakte på stoler i morgen. Det knaker skikkelig i veggene. 

Men jeg håper jo faktisk på strømbrudd da. Fordi det er så koselig :lol:

Edit: 

Det hagler kraftig nå. Det kan godt gi seg, ellers får vi ikke sove i natt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme alene(med babyen riktignok) for første gang på 1,5 år. Det er skikkelig uvant å legge seg alene, så jeg prøver å lese ferdig internett og har stand up på tv'en :P

Har ikke klart å lage middag i dag heller, jeg hadde ikke samboer til å bestemme middag og det var ingenting jeg hadde spesielt lyst på. Så det ble vafler til kveldsmat, i det minste :lol:

Samboer skal være borte til torsdag. Dette kan bli spennende :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Ja, det kan man si. Jeg føler meg rett og slett dårlig :P Men men, da har jeg vel fått det ut av systemet for en stund, og så havner det en pose smågodt borti gata til bror og fru i morgen :lol: 

DE er i det minste heldige :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man krangler med familie og allerede er på felgen etter dårlig form og noen alt for tøffe uker og div. Så er det gull verdt at gubben fikser cola og potetgull :wub:  Sovna fra det da, men fått i meg cola og smågodt nå. Var cola jeg var desperat etter. Han altså! Jeg rakk akkurat å spise noen stykker hjemmelaga pizza før jeg slukna på sofaen. 

 

Har lekt frisør på Kvitkatten til svigers i dag da, det har skjedd noe med han, i en alder av 14 år så har han plutselig blitt mindre folkesky, og jeg har håndtert han mer i kveld, enn jeg har gjort totalt de snart 6 årene jeg har bodd her  :lol:  :wub: Tror han syns det var godt å få av noen ekle tover. Får ta mer en annen dag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...