Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, 2ne said:

Jeg veide Monster i går, da veide hun 872 gram :teehe: 

--

kjempediger Monster :ustol::teehe: 
Og jeg som synes den dvergpuddelen (tror den var dverg, den var i alle fall større enn det meste jeg har sett på utstillinger som toy) som "bodde" et sted jeg var innom noen ganger i Tromsø det året jeg bodde det var lett som en fjær, jeg tipper den veide en god del mer enn Monster :) 

 

Just now, Annik said:

Akkurat nå sitter jeg og prøver å overse posten til @Teserere på Facebook om ledige valper. Skal ikke ha valp nå, skal ikke, skal ikke, skal ikke :aww: Men hvem klarer å se på et staffetryne og si nei takk?!

<rekker opp hånda> 
Ikke fordi de ikke er fryktelig søte, men fordi jeg har 6 ENDA finere i egen valpekasse, hilsen myrsnipa :aww: 

Møtte forøvrig en kjempesjarmerende blå staffevalp i Drammen for noen uker siden. Litt uansvarlige eiere kanskje (løs valp rett ved en høyt trafikkert vei, jeg hadde aldri turt!). Den var en liten tøffing som tok verden på strak labb og mer enn gjerne ville hilse på hundegale fremmede folk :) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

kjempediger Monster :ustol::teehe: 
Og jeg som synes den dvergpuddelen (tror den var dverg, den var i alle fall større enn det meste jeg har sett på utstillinger som toy) som "bodde" et sted jeg var innom noen ganger i Tromsø det året jeg bodde det var lett som en fjær, jeg tipper den veide en god del mer enn Monster :) 

 

<rekker opp hånda> 
Ikke fordi de ikke er fryktelig søte, men fordi jeg har 6 ENDA finere i egen valpekasse, hilsen myrsnipa :aww: 

Møtte forøvrig en kjempesjarmerende blå staffevalp i Drammen for noen uker siden. Litt uansvarlige eiere kanskje (løs valp rett ved en høyt trafikkert vei, jeg hadde aldri turt!). Den var en liten tøffing som tok verden på strak labb og mer enn gjerne ville hilse på hundegale fremmede folk :) 

 

Har man 6 valper selv, så kan jeg skjønne at man klarer. Kanskje :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, *Kat84* said:

:lol: 
De er jo ufattelig søte disse små. De store personlighetene blir litt ekstra sjarmerende, i hvert fall når de ser ut som de føler seg som verdens største og tøffeste :D  Men hadde noen større gjort akkurat det samme hadde det ikke vært like søtt :aww: 

Tja, jeg liker den personligheten der på de større hundene jeg har hatt og jeg altså. Det er ikke det at hun er så innmari tøff, det er det at hun ikke er redd ;) 

3 hours ago, *Kat84* said:

Piruetter er bare helt herlig :D 
Jeg husker jeg gikk mye tur med en blanding for mange år siden. Nærmer seg sikkert 20 år nå :o Hun var så glad for å se meg at hun tok salto nesten, og løp rundt og rundt seg selv mens hun nesten hylte :lol: Slike anfall av lykke er bare helt herlig å se :D  

Ja, det er morsomt, i hvert fall enn så lenge :lol:

2 hours ago, QUEST said:

Åhh..nussedusse lille loppa! Hadde aldri klart å motstå henne hadde jeg fått tilbud om kjøp! :wub: Mellomene ser jo digre ut i forhold, skulle tro de var storpudler :ahappy:

Ja, det er jo nettopp det, jeg har jo så vidt det er rukket å vende meg til mellompuddel-størrelse, og denne er jo tilsvarende mindre enn mellom enn det mellom var belger, sånn ca. Godt det ikke finnes så mange raser som er mindre, hvis jeg skal gå så ned i størrelse med ujevne mellomrom :teehe: 

2 hours ago, QUEST said:

Jepp, genser på knøttesmå hunder er ikke bare, bare..bare det å dra i bena for å få de gjennom og ut hullene, er jo småskummelt..:ahappy:

De går jo på fyrstikker, føles det som :lol: 

2 hours ago, QUEST said:

Vet du hvor tunge omtrent mor og far til Monster er? :) 

Har ingen anelse :lol: 

2 hours ago, QUEST said:

Atte hva?? Sofie Elise...:blink::D Tenk å kalle den søte lille loppa noe sånt..*sjåkkert* Enda godt din datter satte bremsene på! :thumbsup:

Jeg syns Sofie Elise var kjempe-passende for en liten attåthund som enn så lenge bare skal være pen, jeg :lol: 

1 hour ago, WelshenNemi said:

Jeg er egentlig ingen stor fan av pudler, men herregud så søt hun er:wub::wub:

Hun er supersøt :ahappy: 

Just now, Snøfrost said:

kjempediger Monster :ustol::teehe: 
Og jeg som synes den dvergpuddelen (tror den var dverg, den var i alle fall større enn det meste jeg har sett på utstillinger som toy) som "bodde" et sted jeg var innom noen ganger i Tromsø det året jeg bodde det var lett som en fjær, jeg tipper den veide en god del mer enn Monster :) 

Ja, hun er jo en liten fjert bare :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snøfrost skrev:

kjempediger Monster :ustol::teehe: 
Og jeg som synes den dvergpuddelen (tror den var dverg, den var i alle fall større enn det meste jeg har sett på utstillinger som toy) som "bodde" et sted jeg var innom noen ganger i Tromsø det året jeg bodde det var lett som en fjær, jeg tipper den veide en god del mer enn Monster :) 

 

<rekker opp hånda> 
Ikke fordi de ikke er fryktelig søte, men fordi jeg har 6 ENDA finere i egen valpekasse, hilsen myrsnipa :aww: 

Møtte forøvrig en kjempesjarmerende blå staffevalp i Drammen for noen uker siden. Litt uansvarlige eiere kanskje (løs valp rett ved en høyt trafikkert vei, jeg hadde aldri turt!). Den var en liten tøffing som tok verden på strak labb og mer enn gjerne ville hilse på hundegale fremmede folk :) 

 

Superenkel forskning viser at de aller fleste med blå staffer er nepeskrell :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Stine skrev:

Superenkel forskning viser at de aller fleste med blå staffer er nepeskrell :sleep:

Du kan slenge på brune og hvite også der. Det støttes opp om i min egen superenkle forskning. 

Og alle som anbefaler staffen inne på hundehjelpen på FB :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Du kan slenge på brune og hvite også der. Det støttes opp om i min egen superenkle forskning. 

Og alle som anbefaler staffen inne på hundehjelpen på FB :rolleyes: 

Generelt folk med staff er neper :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Ja, ganske mange i hvert fall! :lol: 

Men det blir god underholdning ut av slikt da. Det skal de ha. 

Jeg blir bare irritert på idiotene :sleep: Det er flaut å si man har staff liksom :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
11 minutter siden, Stine skrev:

Jeg blir bare irritert på idiotene :sleep: Det er flaut å si man har staff liksom :teehe:

Det skjønner jeg godt! Men du får jo vist hvordan det skal være da. Hvis det ikke er som i BC grupper  at de som faktisk kan noe blir rakket ned på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det skjønner jeg godt! Men du får jo vist hvordan det skal være da. Hvis det ikke er som i BC grupper  at de som faktisk kan noe blir rakket ned på..

Jeg holder meg som regel langt unna staffegrupper, får mark av dem :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Hm..sånn for underholdningens skyld.. Hva heter disse gruppene? :P

Staffordshire bull terrier Norge er den største med flest skrell i :lol:

Ellers er den danske staffordshire bull terrier // FCI ganske underholdene, danskene er hakket værre enn nordmenn faktisk :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Staffordshire bull terrier Norge er den største med flest skrell i :lol:

Ellers er den danske staffordshire bull terrier // FCI ganske underholdene, danskene er hakket værre enn nordmenn faktisk :teehe:

Rottweilergruppene har vistnok ikke iq-grense heller ??

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, QUEST skrev:

Hm..sånn for underholdningens skyld.. Hva heter disse gruppene? :P

Noe sier meg at QUEST har litt lite å fylle tida med for tida :lol: 

Er jeg hjem etter å ha hatt en "to-timers treningsdate" som varte fra kl 12 - kl 17:30... merkelig hvordan disse avtalene ofte trekker ut i tid :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...