Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

2 timer siden, QUEST skrev:

Jeg er ikke så sikker dette med logisk tenkning og sånn,når det kommer til oss mennesker.. For ; når man har snoket i både kjøkkenskap, kjøleskap og fryser allerede 4 ganger i løpet av noen timer. Hva er da sannsynligheten for at det skal ha vokst frem kaker eller sjokolade i skapene den 5.gangen man ser etter? :huh:

Jo, men den femte gangen får du kanskje øye på den boksen der du puttet oppi en pose med nøtter, og som du helt hadde glemt!

Vi har luftet oss litt og spist middag. Jeg har skallebank. Hvis det ikke gir seg blir det ikke noen lang kveldstur.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Teserere skrev:

Da har jeg og Aida gått tur. Hun nyter godt av litt alenetid med muttern!

Nå skal spisestuen klargjøres til valpene, de er oppe og går og øynene er åpnet så snart er det full rulle her, da blir det fint med større plass!

 

20171025_141342.jpg

Åh, se på de søte ørene da! :wub: Har en ting for hundeører. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tonje Uff :hug: Håper det går fort over.

 

Tur med Smulemor unnagjort, og treningen går fremover :) Så var jeg og hentet en pakke - måtte bestille meg et par nye gensere etter den store ryddesjauen i klesskapet. Litt her og litt der, Meny og skulle så på Stormberg. Der er det da et lyskryss, og jeg skulle rett frem. En løk kutta da rett foran meg for å svinge over min kjørebane, og hadde til og med mage til å flekke finger til meg. Da var jeg barnslig nok til å vise finger tilbake jeg, siden det var han som tross alt brøt vikeplikten :P 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

@Tonje Håper det går over og at det bare var et "innfall". Og ikke minst at veterinær har kunnet berolige deg angående såret :hug: 

Jeg har vært i Oslo på opplæring i dag. Stort sett så jeg bare innsiden av kontoret, med unntak av når vi gikk ut og spiste lunch på Olivia på Aker Brygge. Det var så god mat at jeg håper den kommer hit :D 

Når jeg ble hentet på flyplassen synes jeg mannen var litt rar. Han var så rolig og ulik seg selv at jeg reagerte på det med en gang. Når han har vært slik så har han enten vært veldig trøtt, eller så har det vist seg at han har vært gretten for noe. I dag kunne han fortelle en annen grunn til det. Han følte seg dårlig og slapp, og satt og frøs. Så jeg kom altså hjem til syk mann, og nå har jeg litt panikk for å bli syk selv. :pinch: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

PostNord sendte meg nettopp SMS og ville at jeg skulle vurdere dem etter at jeg har hentet pakke sendt med dem på Kiwien her. 

Akkurat det gidder jeg faktisk ikke. Hvis jeg finner på noe så sprøtt som å bestille levering på døra med dem skal jeg heller vurdere å gi dem en vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

PostNord sendte meg nettopp SMS og ville at jeg skulle vurdere dem etter at jeg har hentet pakke sendt med dem på Kiwien her. 

Akkurat det gidder jeg faktisk ikke. Hvis jeg finner på noe så sprøtt som å bestille levering på døra med dem skal jeg heller vurdere å gi dem en vurdering. 

Du kan jo fortelle dem at de ikke vil ha noen vurdering fra deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Du kan jo fortelle dem at de ikke vil ha noen vurdering fra deg.

 

:lol: 

Jeg avstår helt fra å svare dem jeg. Det er ikke så veldig vanskelig å få noe levert til et My Pack punkt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Sprø tanke: kan man bruke tapet til å friske opp en stygg bordplate på samme måte som man kan bruke kontaktplast? Det har ingenting å si om det ikke kan fjernes igjen, bordet er gratis...

Det kan du nok men da ville jeg lagt noe oppå,  eventuellt kontaktplast. I alle fall hvis det er et bord som skal brukes, ikke bare være til pynt :) Lakkes kan det nok også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kokospaniel skrev:


Olivia er i Bergen, vesentlig nærmere enn Oslo

Det var ganske mye nærmere ja ;) 
Da kan det jo tenkes at jeg tar middagen der en gang jeg skal den veien på utstilling. Så sant det ikke er varmt ute så klart :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Det kan du nok men da ville jeg lagt noe oppå,  eventuellt kontaktplast. I alle fall hvis det er et bord som skal brukes, ikke bare være til pynt :) Lakkes kan det nok også.

Våtromstapet? Om det finnes da :icon_confused:

Det er ikke vanskelig å få tak i kontaktplast å legge på, men det koster ganske mye. Så jeg vurderer å bruke noe sånt: https://www.rusta.com/no/tapet-scandinavia-p20401530.aspx og male bordben/kanter hvite. Kan jo sikkert legge et lag klarlakk over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Våtromstapet? Om det finnes da :icon_confused:

Det er ikke vanskelig å få tak i kontaktplast å legge på, men det koster ganske mye. Så jeg vurderer å bruke noe sånt: https://www.rusta.com/no/tapet-scandinavia-p20401530.aspx og male bordben/kanter hvite. Kan jo sikkert legge et lag klarlakk over?

 

Akkurat nå, Pixie skrev:

Våtromstapet? Om det finnes da :icon_confused:

Det er ikke vanskelig å få tak i kontaktplast å legge på, men det koster ganske mye. Så jeg vurderer å bruke noe sånt: https://www.rusta.com/no/tapet-scandinavia-p20401530.aspx og male bordben/kanter hvite. Kan jo sikkert legge et lag klarlakk over?

Det kan du , tenk på at du kan få prøve på tapeter på de fleste fargehandler. Spørs jo selvfølgelig hvor stort bordet er :) Så lakker du bare over, sjekk lakken..noen typer lukter så ille at du knappt kan være i hus med den en dag eller to, etter påføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, folkens. Fant noen flere sår på han så veterinæren renset og tok røntgen da det ene bittet var rett i albueleddet så hun ville forsikre seg om at det ikke var skadet. Ingen skader, men veldig mørbanka med blåmerker over hele framparten og rundt halsen. Jeg har så vondt av han nå og blir så lei meg når jeg tenker på hvor redd han har vært og at jeg ikke var her. Det kan jo ha skjedd mange timer før jeg kom hjem :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...