Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ei tispe med termin fra fredag og ut. Er det noe interesse for live hundefødsel? Det må isåfall være litt fleksibelt så nå være greit for den som egentlig har snappen den dagen at jeg kaprer d

Måtte quote, fikk ikke kopiert. Jeg er i Nepal da, så blir ikke hundesnaps, (eller massevis av gatehunder her) men kanskje interessant likevel? 

Skrevet

Uke 25:

18/6 - 

19/6 - @Paranomia

20/6 - @maysofie

21/6 - @MegaMarie

22/6 - @Poter

23/6 - @laikamor

24/6 - @tmp

uke 26:

25/6

26/6

27/6

28/6

29/6

30/6

1/7 - @Tine Kristine Lindbeck

uke 27:

2/7

3/7

4/7

5/7

6/7

7/7

8/7

uke 28:

9/7

10/7

11/7

12/7

13/7

14/7

15/7

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

  • Like 1
Skrevet

Oops! Jeg skulle ha snappen i dag, men jeg har visst helt glemt det! Pluss jeg har ikke passordet :shocked: Vil noen sende meg passordet? Ellers så kan noen andre snappe i dag :)

  • Like 1
Skrevet
Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Oops! Jeg skulle ha snappen i dag, men jeg har visst helt glemt det! Pluss jeg har ikke passordet :shocked: Vil noen sende meg passordet? Ellers så kan noen andre snappe i dag :)

Sender

  • Like 1
Skrevet
2 minutter siden, laikamor skrev:

Det kan jeg! :) Skal ikke noe spesielt noen av dagene.

Supert, takk ? Er større sjansje for at jeg får snapet i morgen. @poter er logget av nå ser jeg (masse god bedring til pus ❤️). Betyr det at jeg kan logge på og tyvstarte litt om jeg vil..? Har jeg fått innloggingen på pm tro..?

Skrevet
19 timer siden, tmp skrev:

Supert, takk ? Er større sjansje for at jeg får snapet i morgen. @poter er logget av nå ser jeg (masse god bedring til pus ❤️). Betyr det at jeg kan logge på og tyvstarte litt om jeg vil..? Har jeg fått innloggingen på pm tro..?

Takk for god bedringsønsker :heart:

Skrevet
På 19.6.2018 at 4:50 PM, laikamor skrev:

Uke 25:

18/6 - 

19/6 - @Paranomia

20/6 - @maysofie

21/6 - @MegaMarie

22/6 - @Poter

23/6 - @laikamor

24/6 - @tmp

uke 26:

25/6 @Poter

26/6

27/6

28/6

29/6

30/6

1/7 - @Tine Kristine Lindbeck

uke 27:

2/7

3/7

4/7

5/7

6/7

7/7

8/7

uke 28:

9/7

10/7

11/7

12/7

13/7

14/7

15/7

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

@Kristin_nord Om jeg har sett rett, så er snappen ledig i morgen? Meldte meg på da og kan oppdatere dere på pus❤️ Blir antakelig også noe jakttrening med Eine. 

  • Like 1
Skrevet
On 6/19/2018 at 4:50 PM, laikamor said:

Uke 25:

18/6 - 

19/6 - @Paranomia

20/6 - @maysofie

21/6 - @MegaMarie

22/6 - @Poter

23/6 - @laikamor

24/6 - @tmp

uke 26:

25/6 @Poter

26/6

27/6 @MegaMarie

28/6

29/6

30/6

1/7 - @Tine Kristine Lindbeck

uke 27:

2/7

3/7

4/7

5/7

6/7

7/7

8/7

uke 28:

9/7

10/7

11/7

12/7

13/7

14/7

15/7

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

 

Skrevet
På 26.6.2018 at 12:59 PM, MegaMarie skrev:

Uke 25:

18/6 - 

19/6 - @Paranomia

20/6 - @maysofie

21/6 - @MegaMarie

22/6 - @Poter

23/6 - @laikamor

24/6 - @tmp

uke 26:

25/6 @Poter

26/6

27/6 @MegaMarie

28/6

29/6

30/6

1/7 - @Tine Kristine Lindbeck

uke 27:

2/7

3/7

4/7

5/7 - @Carro92

6/7

7/7

8/7

uke 28:

9/7

10/7

11/7

12/7

13/7

14/7

15/7

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

Får vel ta en sjans og prøve en gang jeg å vel :P 

  • Like 1
Skrevet
På 19.6.2018 at 12:38 PM, Kristin_nord skrev:

Uke 25:

18/6 - 

19/6 - @Paranomia

20/6 - @maysofie

21/6 - @MegaMarie

22/6 - @Poter

23/6 - 

24/6 - @tmp

uke 26:

25/6

26/6

27/6

28/6

29/6

30/6

1/7

uke 27:

2/7

3/7

4/7

5/7

6/7

7/7

8/7

uke 28:

9/7

10/7

11/7 @Mavic

12/7

13/7

14/7

15/7

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

 

  • Like 1
Skrevet
1 time siden, Anooni skrev:

Snappen min krangler veldig, så jeg logger bare av :)

Snapchat har visst litt trøbbel, hører flere sliter med den, inkludert meg selv.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...