Guest Christine Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2018 På 25.1.2018 at 6:33 PM, Perfect Image skrev: Uke 4: 22-28 januar Mandag: @Kristin_nord Tirsdag: @MegaMarie Onsdag: @chiquita Torsdag: @Perfect Image Fredag: @PerfectImage Lørdag: @Monab88 Søndag: @Christine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2018 Uke 5: 29 januar - 4 februar Mandag: Tirsdag: @VvoffenOnsdag: @RakshaTorsdag: Fredag: @WelshenNemiLørdag: @SiljeSM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 29. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2018 På 27.1.2018 at 9:44 PM, Raksha skrev: Uke 5: 29 januar - 4 februar Mandag: @SnoffeTirsdag: @VvoffenOnsdag: @RakshaTorsdag: Fredag: @WelshenNemiLørdag: @SiljeSM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 29. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2018 Uke 5: 29 januar - 4 februar Mandag: @SnoffeTirsdag: @VvoffenOnsdag: @RakshaTorsdag: @MonikawtFredag: @WelshenNemiLørdag: @SiljeSM søndag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2018 Uke 5: 29 januar - 4 februar Mandag: @SnoffeTirsdag: @VvoffenOnsdag:@RakshaTorsdag: @MonikawtFredag: @WelshenNemiLørdag: @SiljeSM søndag: @mushiSent fra min VTR-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2018 Edit: forandring i morgendagen, så da står hele uka åpen istedet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2018 Uke 6. 5-11 Februar Mandag: @Kaja Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2018 Uke 6. 5-11 Februar Mandag: @Kaja Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: @Paranomia Lørdag: Søndag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2018 Uke 6. 5-11 Februar Mandag: @Kaja Tirsdag: Onsdag: Torsdag: @Therese,Bonzo&Nemo Fredag: @Paranomia Lørdag: Søndag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2018 Hvis ingen kan i morgen, så kan jeg ta den. Blir tvilsomt noen superspennende dag da vi har sykdom på barn og slikt, men ja.. Men da må noen sende meg passord og brukernavn igjen ?? og er det noen andre som ønsker å ha den, så er det bare å ta den ifra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2018 Akkurat nå, Krutsi skrev: Hvis ingen kan i morgen, så kan jeg ta den. Blir tvilsomt noen superspennende dag da vi har sykdom på barn og slikt, men ja.. Men da må noen sende meg passord og brukernavn igjen ?? og er det noen andre som ønsker å ha den, så er det bare å ta den ifra meg Sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2018 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Sendt. Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 7. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2018 Uke 6. 5-11 Februar Mandag: @Kaja Tirsdag: Onsdag: Torsdag: @Therese,Bonzo&Nemo Fredag: @Paranomia Lørdag: @Bellare Søndag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koriander Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2018 Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: ____ Kan noen sende meg passord? Blir første gang jeg har snappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2018 19 minutter siden, Koriander skrev: Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: ____ Kan noen sende meg passord? Blir første gang jeg har snappen Sender 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2018 På 11.2.2018 at 7:08 PM, Koriander skrev: Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: Vet ikke hvor mye snapping det blir, men tar dagen så ikke den står tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: Lørdag: Søndag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 Om onsdags- eller torsdagssnapperen ikke kan, så kan jeg ta over. Damn, jeg er alltid for treig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eliza Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 6 hours ago, maysofie said: Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: Lørdag: Søndag: Dette har jeg aldri gjort før, så noen må sende meg info for innlogging .. men jeg kan godt ta søndag skjønte ikke hvordan jeg skulle legge inn tag av meg selv på tlf .. haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 40 minutter siden, Eliza skrev: Dette har jeg aldri gjort før, så noen må sende meg info for innlogging .. men jeg kan godt ta søndag skjønte ikke hvordan jeg skulle legge inn tag av meg selv på tlf .. haha 7 timer siden, maysofie skrev: Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: Lørdag: @Alvira Søndag: @Eliza 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niv-poodles Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: @Niv-poodles Lørdag: @Alvira Søndag: @Eliza Kan noen sende meg passordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 21 minutter siden, Niv-poodles skrev: Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: @Niv-poodles Lørdag: @Alvira Søndag: @Eliza Kan noen sende meg passordet? Sender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niv-poodles Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 30 minutter siden, WelshenNemi skrev: Sender Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 14. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2018 Uke 7: 12- 18 Februar Mandag: Tirsdag: @Koriander Onsdag: @WelshenNemi Torsdag: @maysofie Fredag: @Niv-poodles Lørdag: @Alvira Søndag: @Eliza Uke 8: 19.-25. februar Mandag: @Sona Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Februar 2018 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2018 Uke 8: 19.-25. februar Mandag: @Sona Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: @Emilie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts