Mirai Skrevet 27. November 2017 Rapporter Share Skrevet 27. November 2017 Tar onsdag, så får det bli litt blanding av vanlige ting og hund :). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2017 Kjempemoro å se fødsel! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 5. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2017 Akkurat nå, Kristiin skrev: Kjempemoro å se fødsel! Det var veldig trivelig å snappe, mange fine og hyggelige tilbakemeldinger. Jeg var litt usikker i starten, man vet jo aldri hvordan det går liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 6. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2017 Helledussen så facinerende-litt ekkelt-klarer ikke å se bort-fantastisk å se valpefødsel! Er så fjernt for meg Men utrolig kult! Veldig bra jobba @Perfect Image ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 15. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2017 hei dere. har snap i morgen. hvordan fungerer det? mottar jeg passord og bruker å slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 15. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2017 @Wildlife Har du fått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 15. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2017 2 timer siden, Sona skrev: @Wildlife Har du fått? ja har ordna? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 Har dere glemt dere @SiljeSM og @Nikolilli eller er det snapen min som tuller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiljeSM Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 Har dere glemt dere @SiljeSM og @Nikolilli eller er det snapen min som tuller?Er det mulig?! Jeg hadde glemt det helt ut! [emoji33]? Gikk helt i glemmeboken da det skjedde en del ting i går....Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vvoffen Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 5 timer siden, SiljeSM skrev: Er det mulig?! Jeg hadde glemt det helt ut! ? Gikk helt i glemmeboken da det skjedde en del ting i går... Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg fikk ikke til?Fikk ikke taki no passord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 36 minutter siden, Nikolilli skrev: Jeg fikk ikke til?Fikk ikke taki no passord... Dette var dårlig. @Kristin_nord Hvem har ansvar for å dele ut passord nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 18. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 Dette var dårlig.@Kristin_nord Hvem har ansvar for å dele ut passord nå? I utgangspunktet er det Emilie [emoji849] jeg skal høre med henne [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 2 timer siden, mushi skrev: Dette var dårlig. @Kristin_nord Hvem har ansvar for å dele ut passord nå? Det er vel egentlig meg, men dette har jeg aldri gjort før, så det må jeg bare beklage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 18. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 Jeg tenker at side de aller fleste faktisk har passordet så kan dere som melder dere på som ikke har passordet bare sende meg en melding ett par dager før dere skal ha den så slipper vi mye styr rundt det.. og svarer ikke jeg kan dere forsøke@Emilie eller noen andre i tråden her Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 18. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2017 Jeg tenker at får man ikke på pm så kan man etterspørre her inne om noen har det, så slipper alt ansvaret å ligge hos en person så kan man ta litt egenansvar 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 19. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2017 Jeg tenker at får man ikke på pm så kan man etterspørre her inne om noen har det, så slipper alt ansvaret å ligge hos en person så kan man ta litt egenansvar [emoji4] Ja, for eksempel det er veldig mange som sitter med passordet her Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2017 @Cavalierflat Du fikk et spørsmål i går etter at du var logget ut. Det var noen som lurte på hvor du gikk på tur, da dere var ved er vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 20. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2017 @Cavalierflat Du fikk et spørsmål i går etter at du var logget ut. Det var noen som lurte på hvor du gikk på tur, da dere var ved er vann. Aha! Takk for videreføring Til den som måtte lure: vi gikk på øyeren i rælingenSent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Takk for følget i dag! Glemte helt av snappen i godt lag, så det ble ikke så mange matbilder som jeg håpte ? Håper det var litt spennende å følge oss på flyreisen i dag ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 Kan noen sende meg brukernavn og passord på pm så jeg har for i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 21. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2017 45 minutter siden, Mackenzie skrev: Kan noen sende meg brukernavn og passord på pm så jeg har for i morgen? Sendt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vvoffen Skrevet 23. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2017 Hva heter denne snappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 23. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2017 4 timer siden, Vvoffen skrev: Hva heter denne snappen? Hundesonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2017 Om noen ikke kan ha snappen allikevel en dag, så kan vi steppe inn som reserve Når kommer påmelding til neste runde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2017 Ehhmmm jeg glemte det av, sorry Tidenes kjedeligste dag i går så dere gikk ikke glipp av noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts