Stine Skrevet 2. November 2017 Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 Hvis dere er interessert i en trailertur til Ullared så kan jeg ta førstkommende mandag Blir litt bikkjer når jeg henter de på mandagskvelden 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 Hvis dere er interessert i en trailertur til Ullared så kan jeg ta førstkommende mandag Blir litt bikkjer når jeg henter de på mandagskvelden [emoji14]Har du plass til oss alle da ? [emoji12]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. November 2017 Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 28 minutter siden, Kristin_nord skrev: Har du plass til oss alle da ? Sent from my iPhone using Tapatalk Jada, stabler i høyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 2. November 2017 Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 Jeg bare kjører på med alle mulige tanker og betraktninger jeg, ble ikke så mye hund da. ? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 Jada, stabler i høyden Supert :-DSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. November 2017 Rapporter Share Skrevet 2. November 2017 23 minutter siden, Vilje skrev: Jeg bare kjører på med alle mulige tanker og betraktninger jeg, ble ikke så mye hund da. ? Så du hadde logget av når jeg sende chat Lurte bare på det agilitybildet - er det fra kurs? Har ikke store planer på mandag, men jobber på kvelden. Travbanen. Er det noe interesse? Jeg får ikke visst dere alt siden det er taushetsplikt, men tipper jeg får til en god del likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 3. November 2017 Rapporter Share Skrevet 3. November 2017 7 timer siden, Kristiin skrev: Så du hadde logget av når jeg sende chat Lurte bare på det agilitybildet - er det fra kurs? Har ikke store planer på mandag, men jobber på kvelden. Travbanen. Er det noe interesse? Jeg får ikke visst dere alt siden det er taushetsplikt, men tipper jeg får til en god del likevel. Nei, bildet er bare fra en aktivitetsdag på veterinærhøgskolen med hundegruppa . Vi har gått et helgekurs men der tok jeg ingen bilder, så måtte bruke dette som illustrasjonsbilde. Kjør på! Jeg har også taushetsplikt som gjorde at det ble en del perioder uten bilder i går (geitene ble lagt ut med tillatelse fra eier, de bor på Glittre Gård og har det så superfint ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. November 2017 Rapporter Share Skrevet 3. November 2017 10 timer siden, Kristin_nord skrev: Supert :-D Sent from my iPhone using Tapatalk @Kristiin tok den før meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. November 2017 Rapporter Share Skrevet 3. November 2017 Husk at det er lov å sende på meg ei melding hvis man trenger vikar for en dag eller noe.. jeg har jo min vanlige dagrutine her på gården, men dere kan jo få se litt kaos Hvis det er intr lurt å sende det på face da.. siden jeg ikke sjekker så veldig ofte meldinger og sånt.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. November 2017 Rapporter Share Skrevet 6. November 2017 Snapchaten min vil desverre ikke legge ut flere.. Så takk for meg - neste kan ta over Litt brå slutt men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. November 2017 Rapporter Share Skrevet 6. November 2017 Snapchaten min vil desverre ikke legge ut flere.. Så takk for meg - neste kan ta over [emoji4] Litt brå slutt men..Alles er sånn Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. November 2017 Rapporter Share Skrevet 6. November 2017 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Alles er sånn Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Ala noe galt med snapchat idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 6. November 2017 Rapporter Share Skrevet 6. November 2017 Ala noe galt med snapchat idag? [emoji38]Er til og med på vg [emoji14] http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=5a00cda75152f7d120a92d49Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 6. November 2017 Rapporter Share Skrevet 6. November 2017 Snapchat skal visstnok være tilbake til normalt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. November 2017 Rapporter Share Skrevet 7. November 2017 9 timer siden, Perfect Image skrev: Er til og med på vg http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=5a00cda75152f7d120a92d49 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Derfor jeg ikke fikk logga meg på min egen snap ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. November 2017 Rapporter Share Skrevet 11. November 2017 Satte meg opp på tirsdag, for da skal nemi til massasje og gå på vanntredemølle. Blir sikkert ikke så mye "live" snapping, men har dere noen spm angående det så er det bare å spørre når jeg har den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. November 2017 Rapporter Share Skrevet 11. November 2017 Jeg har satt meg opp på fredagen, da skal jeg stå på stand for norsk akita klubb på D4A hele dagen, tenkte se om vi får med oss valpeshow/matchshow og se om det er noen fine tilbud å bruke lønna på Om uka ikke fylles opp så kan jeg sikkert ta flere dager: torsdag er det rigging, vannmølle og finpuss av bikkja og lørdag er en ny dag på stand 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 13. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2017 @SandyEyeCandy lever du eller? Småbekymra jeg! Også må jo alle huske å melde seg på secret santa! Det var så gøy i fjor :-D Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. November 2017 Rapporter Share Skrevet 14. November 2017 Meldt meg på i morgen siden den var tom. Blir ikke all verdens hund, men har hjemmekontor så da får man sett litt av bikkjene. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 Hvordan fungerer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. November 2017 Rapporter Share Skrevet 16. November 2017 1 time siden, Orca skrev: Hvordan fungerer dette? Du fører deg selv opp på en ledig dag i påmeldingstråden, også får du brukernavn og passord tilsendt på pm, eventuelt av en av snapperne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 20. November 2017 Rapporter Share Skrevet 20. November 2017 Jeg kan ta i dag siden den står tom. Resten av ukedagene er også ledige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 21. November 2017 Rapporter Share Skrevet 21. November 2017 Har satt meg opp i morgen siden den sto tom, men vil noen andre ha den så er det bare til å hyle ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 22. November 2017 Rapporter Share Skrevet 22. November 2017 Morgendagen er ledig! @SandyEyeCandy? Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 22. November 2017 Rapporter Share Skrevet 22. November 2017 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Morgendagen er ledig! @SandyEyeCandy? Noen? Jeg kan ta den om ingen andre løper til, ikke at mine dager er så ekstremt spennende da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts