Tine Kristine Lindbeck Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 38 collier på Ekeberg !!! Kan se langt etter det stor certet Håper på en fin dag for det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 33 minutter siden, 2ne skrev: Tusen takk for klemmer! Det hjelper det Det, og å bitche litt om hvor ****** man har det Ingenting er som litt bitching Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 straks tur med @Teserere og jentene Det er alltid koselig! Så kommer en passehund i kveld, som skal være her i to + uker. Hun har aldri bodd her før men vi kjenner henne godt, så det blir spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 På vei til hytta For første gang siden Trym holdt på og krepere der oppe, satser på en litt roligere tur denne gangen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Katter ass 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Pakke siste rest med klær nå, så er det Hadeland next! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 2. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Katter ass Jeg har en unghund som stjeler, sokker, truser... Det er ikke alltid vi skjønner hvor han har funnet det, men det er heldigvis ikke naboenes han kommer drassende på... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Da har jeg levert to av valpene.. det er litt merkelig følelse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Det tok seriøst 3-4 minutter å blåse Sanna helt tørr etter badet i går Det er ingen pels igjen! Nora tok vel 10-15 minutter, det begynner å minke en del der og. Jobber til halv 4 i dag, så er det hjem å pakke ferdig til årets Pinsetreff Håper værgudene kan være litt snille og droppe regnet denne helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 I Trondheim er det rettevær i helgen... Ut og klippe plen etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 GAH! Jeg misliker fellesvaskeri stort når folk ikke klarer å overholde vasketidene sine! Ikke er det første gangen det har skjedd, og jeg (og styret) har satt opp uttallige lapper i kjelleren, snakket med folk som har kibbet min vasketid, tatt ut klærne fra vaskemaskin eller tørketrommel og og og. Det går jo ikke inn til voksne mennesker, jo!! Ok, utblåsning ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Akkurat nå, Stine skrev: Han ser konsekvent ut som et dophue han der 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 2 timer siden, Ozzy skrev: Katter ass Flaut å gi tilbake hansker i par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 23 minutter siden, tutle skrev: Flaut å gi tilbake hansker i par Man får ta med katta og tvinge den til å gå walk of shame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Jeg er veldig glad jeg ikke er skoleelev lenger. Vet ikke helt hva jeg hadde ment om at læreren min skrev sånne "oppgitte" statuser på meg eller de andre i klassen min offisielt på nettet. Har ikke lærere noen slags taushetsplikt? Det hender jeg er oppgitt over ting som skjer på jobb, men jeg skriver det ikke på nett uansett. Nettopp fordi at plutselig kan en av de som gjenkjenner situasjonen lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 20 minutter siden, Martine skrev: Jeg er veldig glad jeg ikke er skoleelev lenger. Vet ikke helt hva jeg hadde ment om at læreren min skrev sånne "oppgitte" statuser på meg eller de andre i klassen min offisielt på nettet. Har ikke lærere noen slags taushetsplikt? Det hender jeg er oppgitt over ting som skjer på jobb, men jeg skriver det ikke på nett uansett. Nettopp fordi at plutselig kan en av de som gjenkjenner situasjonen lese det. Vi har så absolutt taushetsplikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 1 time siden, Line skrev: Han ser konsekvent ut som et dophue han der Han er rusa på livet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 8 timer siden, Siri skrev: Jeg trodde det kanskje var best egnet som blandevann liksom Det smakte fortreffelig uten tilsetning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Man blir ikke stort lykkeligere enn dette: 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 3 timer og 15 minutter i kø hjem fra Oslo. Den turen pleier å ta 1,5 time. Hadde planlagt å male litt i kveld også, men det gidder jeg ikke nå. Beina på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Tror vi har tidenes mest værsyke belger.. Regnet ute, han fikk dekken på så jeg slipper søkkvåte hunder inne. Men stopper vi opp ute prøver han å gjemme seg under vognen så han slipper regn i ansiktet oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Takk værguder for et par timer på verandaen i skikkelig sommervær. Nesa full av duft fra heggen og ørene fulle av bølgeskvulp og fuglesang! Fikk klippet litt plen også, før verandaslaraffenliv. Jeg ble sittende og lure på om jeg skal anlegge en dagseng av noe slag på verandaen. Med himling! Tenk å ligge der og slumre blant svale puter og tepper. (Og tenk å løpe som en besatt for å få alle tekstiler i hus når det begynner å¨regne). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 2. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2017 Bare sånn at dere vet det..å gå båndtur med tre voksne og to valper i skogen på sti kan være en prøvelse... Godt de er verdens besteste og skjønneste alle fem 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts