maysofie Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Her er det storskjerm på TVen Plager meg at jeg ikke kan lete opp stamtavler til disse WSDsene. Fant søskenbarn av Keo i Freestyle iallefall (Edit: den kom forøvrig på andreplass!)
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 hvor finner man når rasen sin skal gå ? vil se når collien skal i ringen men finner ikke tidene de skal i ringen
netpuppy Skrevet 9. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Just now, Tine Kristine Lindbeck said: hvor finner man når rasen sin skal gå ? vil se når collien skal i ringen men finner ikke tidene de skal i ringen Her ser du når de skal i ringen, men Crufts filmer dessverre bare gruppefinalene og ikke individuelle rasebedømmelser.
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Akkurat nå, netpuppy skrev: Her ser du når de skal i ringen, men Crufts filmer dessverre bare gruppefinalene og ikke individuelle rasebedømmelser. takk, så teit åååå, jeg vil se hva dommen vil ha
Debbie Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Jeg ser på, og koser meg:) Er ikke alltid jeg synes alt er like gøy. Flyball synes jeg bare virker veldig masete. Høyepunktet er jaktshowet- knallgøy.
Pixie Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Ser på jeg også! Flyball virker bare stressende, måtte slå av lyden pga all jappinga.
Debbie Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Jepp, Prima lå og sov. Men kom tuslende bort, kikket på pc, gjespet og så surt på meg. Vekke henne på det viset da
Wachita Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Ser også på! Gøy å se malle med i agility, og at de kom så høyt opp var enda gøyere
netpuppy Skrevet 9. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Jeg syns Flyball er litt artig jeg da Men det er litt "hvem har den mest stressede hunden", ja. Og så er det noen i publikum som driver å skriker..
netpuppy Skrevet 9. Mars 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Hva skjedde med han ene figuranten i politioppvisningen da? Så ut som han blødde fra ansiktet. Ellers veldig imponerende!
Snøfrost Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Skrevet 9. Mars 2017 Nettopp kommet hjem, så ikke sett noe Crufts enda, men satser på å få med meg noen biter etterpå. Først middag. Heldigvis kan jeg spole tilbake så jeg kan se det jeg gikk glipp av som jeg vil se. Men det jeg er mest trolig til å se har ikke blitt sendt helt enda. (Eukanuba World Challenge og finalene). Liker å se de andre sportene også, men begrenset hva jeg har tid til.
maysofie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Har de disse ABC-klassene/reglene i vanlig stevnesesong i England?
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Har sett på Heelwork to music i dag, og noen tar det tydeligvis veldig bokstavelig og utførte programmet barbeint. Sånn bortsett fra tå-blotting var det et fint nummer, selv om jeg kanskje syns de velger musikk som fordrer litt mer grasiøse bevegelser enn de kan formidle innimellom Også har jeg sett på Flyball. Det må da være tidenes mest stressende og meningsløse hundesport? Helt klart ikke min greie.. Etterpå er det finale i Utilitygroup, så da skal jeg heie på pudlene
MaritaS Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Er en akita som representerer Spania i Eukanuba World Challenge, så tenkte prøve å få det med meg
Debbie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Jeg storkoser meg, og sniktittet på Crufts på jobb i dag. Der var det en hund som hadde det kjempegøy i agilityringen med å løpe villmann, eieren kanskje ikke like mye. Gleder meg til å se vulnerable breed, lurer på hvilke raser dette er. Har golden retriever displayen vært?
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 stakkars amcockeren ble jo hengt... alle blir jo strupa i world challenge...
Debbie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Må jo heie på greyhounden:) Selv om jeg gjerne ville hatt mer muskler på den. Beardisen likte jeg også.
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Greyhounden er digg [emoji3] håper hverken basset eller bulldog vinner... 1
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Jeg kom på at jeg har Chromecast, så nå ser jeg Crufts på 42" skjerm i stedet for 15"
Debbie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Enig, håper en av de mer funksjonelle hundene vinner. Er det vanlig at pudlene er så korte i ryggen at halen er borti nakken- og ja jeg vet det er mye pels, men allikavel.
Pixie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Bulldog uten nesebor på tredje plass ja... 1
Debbie Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Skrevet 10. Mars 2017 Ingen var mine favoritter, og jeg synes det er sørgelig på et vis at de premier hunder som er så deformerte. 1
Recommended Posts