Orca Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Herregud så fine!!! Alle sammen er nydelige, men liker ekstremt godt den mørkebrune. Håper du oppdaterer tråden med bidler etter de er flyttet og! Hadde vært veldig spennende å se hvordan de blir som voksne Siter
Vimsy Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Er visst treg med å få med meg tråder på dette forumet jeg. Denne burde jeg jo følget fra starten! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Jeg føler, i all beskjedenhet, iogm at vi traff dere idet dere kom hjem fra parringstur, at naboen over elva burde få komme og hilse på snart... 1 Siter
Wednesday Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Aw Min er aller søtest. Heldige meg får alltid den fineste valpen i alle kull 6 Siter
Orca Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 29 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Jeg føler, i all beskjedenhet, iogm at vi traff dere idet dere kom hjem fra parringstur, at naboen over elva burde få komme og hilse på snart... *snoke* er disse valpene i Oslo? Siter
Tøfflus Skrevet 14. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2017 Orca: skal prøve få oppdatert med etter-flytting bilder og ja, de er i Oslo Sandy: jeg sa jo det da vi nesten kjørte på dere "kom og hils på når de er store nok" og det er de nå Vimsy: ja, det burde du absolutt mtp at "kaffekopper" er din skyld Wednesday: tenker du må slåss med 6 til om akkurat det gitt 1 Siter
Vimsy Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Regelrett frekk er jeg jo. [emoji47] Men sett igjenom og dånet litt igjen nå. De er så fiiine [emoji7] Siter
mara Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Den fineste er tatt ja, den skal til Vestfold, uten tvil 5 Siter
plutte Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 Dei er jo finast alle sammen jo. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 1 hour ago, Orca said: *snoke* er disse valpene i Oslo? De bor på andre sida av elva fra oss! Skal vi egle oss innpå sammen, kanskje? @Tøfflus, sender deg melding når vi kommer hjem fra Ungarn! Siter
Orca Skrevet 14. April 2017 Rapporter Skrevet 14. April 2017 58 minutter siden, Tøfflus skrev: Orca: skal prøve få oppdatert med etter-flytting bilder og ja, de er i Oslo Sandy: jeg sa jo det da vi nesten kjørte på dere "kom og hils på når de er store nok" og det er de nå Åååh <3 Si fra hvis du trenger mennesker til sosialisering Kunne godt tatt med kamera og tatt masse bilder Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: De bor på andre sida av elva fra oss! Skal vi egle oss innpå sammen, kanskje? Ja!! Er jo ikke lange veien og spasere det Hehe... Jeg har aldri sett en salukivalp! Siter
Tøfflus Skrevet 15. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2017 NEI, du skal IKKE bo her selv om du elger deg opp i sofaen og klisser deg inntil både meg og mammaen din! Jeg selger deg til Uganda, hører du, UGANDA!!! Møkka-valp...... 20 Siter
SofieAurora Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 Spørs om du ikke får en liten Sofie på døra for å hilse på disse vakringene altså, Kristin!! Siter
Vimsy Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 NEI, du skal IKKE bo her selv om du elger deg opp i sofaen og klisser deg inntil både meg og mammaen din! Jeg selger deg til Uganda, hører du, UGANDA!!! Møkka-valp.. Evt hønefoss. Det er også langt unna. Neida. Joda. Neida. [emoji7] [emoji23] Siter
Wilhelmina Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 Akkurat nå, Vimsy skrev: Evt hønefoss. Det er også langt unna. Neida. Joda. Neida. Eller Tromsø. Det er i alle fall skikkelig langt unna 2 Siter
Wednesday Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 2 timer siden, Tøfflus skrev: NEI, du skal IKKE bo her selv om du elger deg opp i sofaen og klisser deg inntil både meg og mammaen din! Jeg selger deg til Uganda, hører du, UGANDA!!! Møkka-valp.. Særlig! Siter
Guest 2ne Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 2 timer siden, Tøfflus skrev: NEI, du skal IKKE bo her selv om du elger deg opp i sofaen og klisser deg inntil både meg og mammaen din! Jeg selger deg til Uganda, hører du, UGANDA!!! Møkka-valp.. Er det bare du som ikke har innsett at du har tapt den kampen eller? Klart han skal bo hos deg! Siter
Snoffe Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 Snike seg stille ut av tråden var alt for mye søte hunder her inne En dag skal jeg ha en saluki Siter
Lola Pagola Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 sukk [emoji7][emoji7] må ha saluki en dag! Bare må! En sjokkis [emoji7] eller en lysebrun eller eller... **sikle**Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter
Raksha Skrevet 15. April 2017 Rapporter Skrevet 15. April 2017 11 timer siden, Tøfflus skrev: NEI, du skal IKKE bo her selv om du elger deg opp i sofaen og klisser deg inntil både meg og mammaen din! Jeg selger deg til Uganda, hører du, UGANDA!!! Møkka-valp.. Hvem er dette? Seee han passer jo aldeles perfekt inn der jo! Klart han skal bli 1 Siter
Tøfflus Skrevet 16. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2017 *mumler noe om møkka-sonenfolket også, makan altså, drive sånn å støtte oppom mase-valp som mener den skal bo her, det går virkelig ikke an, jeg driver å sier til den at nope, bort med seg, og da bokser den meg på nesen samtidig som den smiler og ler og åmer seg rundt, den er en BØLLE* 11 Siter
Tøfflus Skrevet 17. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2017 Jeg tror jeg får bli altså Jeg skal bli dansk jeg, mors lille skatt heter jeg nå Liten valp i stor sofa Mamma-mat er fremdeles best (selv om vi har fått vår første kalkunhals idag og det var godt altså) 14 Siter
Recommended Posts