Poter Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Noen som vet om noen som selger hals/lue til hund? Har sett noen på etsy, men de har gjerne ører og horn på, jeg tenkte mer en slags buff som kan brukes under hvile på tur, evt. når det er veldig kaldt. Ikke for det, Eine hadde væt kul med horn på, men greit å holde det litt praktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Joooo, han må ha ører og horn! Må! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Lanullva har det. De er dyre, men god kvalitet. Edit: De har faktisk salg nå også, så det er ikke så dyrt som det pleier å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Hottie har sånn, tror den er hjemmestrikka til en hund som er litt kraftigere i skallen enn hun er, men den gjør nytta si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 54 minutter siden, Raksha skrev: Joooo, han må ha ører og horn! Må! Haha, han hadde sett bra sjarmis ut i det 30 minutter siden, simira skrev: Lanullva har det. De er dyre, men god kvalitet. Edit: De har faktisk salg nå også, så det er ikke så dyrt som det pleier å være. Er det denne du mener? Synd det ikke var bilde av den på, skulle likt å se passformen. 25 minutter siden, Raksha skrev: Hottie har sånn, tror den er hjemmestrikka til en hund som er litt kraftigere i skallen enn hun er, men den gjør nytta si. Den så god og lun ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 Hvis den skal brukes som en lue så må den ha litt annen passform enn en hals. Den må strikkes mer som i en L. Jeg har til mynden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 3 minutter siden, Poter skrev: Haha, han hadde sett bra sjarmis ut i det Er det denne du mener? Synd det ikke var bilde av den på, skulle likt å se passformen. Den så god og lun ut! Den ja. Den er tubeformet. NKK har et par bilder med den: http://www.nkkbutikken.no/butikk/lanullva/hundehals/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 9 minutter siden, KristinR skrev: Hvis den skal brukes som en lue så må den ha litt annen passform enn en hals. Den må strikkes mer som i en L. Jeg har til mynden min. Den skal brukes som lue ja, så det var et bra tips Hvor har du kjøpt til din? 6 minutter siden, simira skrev: Den ja. Den er tubeformet. NKK har et par bilder med den: http://www.nkkbutikken.no/butikk/lanullva/hundehals/ Ok, fint å se. Ser mest ut som den passer som hals, egentlig. Spørs vel hvor godt den vil holde seg på hodet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 https://www.etsy.com/no-en/listing/265047622/the-ultimate-cold-weather-snood-8-colors?ref=shop_home_active_1 Denne var i alle fall fin til whippet - fås i alle størrelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 2 minutter siden, Poter skrev: Den skal brukes som lue ja, så det var et bra tips Hvor har du kjøpt til din? Ok, fint å se. Ser mest ut som den passer som hals, egentlig. Spørs vel hvor godt den vil holde seg på hodet... Mora mi strikket etter å ha sett på dette bildet + en løselig oppskrift som ikke var noe bra. Men du ser fasongen. Salukien min er det nederste bildet med sin gule lue. Det er jo bare å la være å strikke ører. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2017 22 minutter siden, Tuvane skrev: https://www.etsy.com/no-en/listing/265047622/the-ultimate-cold-weather-snood-8-colors?ref=shop_home_active_1 Denne var i alle fall fin til whippet - fås i alle størrelser. Ja, den så fin ut! Må tenke på om det blir å holde med fleece. 18 minutter siden, KristinR skrev: Mora mi strikket etter å ha sett på dette bildet + en løselig oppskrift som ikke var noe bra. Men du ser fasongen. Salukien min er det nederste bildet med sin gule lue. Det er jo bare å la være å strikke ører. Så herlig med den gule lua si på, da! Det er den der typen jeg har sett på og jeg synes de er kjempestilige! Jeg kan ikke strikke, så jeg er like langt der, men kanskje jeg får finne noen som kan strikke på bestilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 6. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2017 Denne oppskriften er fin. Om du finner noen som kan strikke til deg Lue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 13 timer siden, AussieAllTheWay skrev: Denne oppskriften er fin. Om du finner noen som kan strikke til deg Lue Sånn trenger Hottie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2017 15 timer siden, AussieAllTheWay skrev: Denne oppskriften er fin. Om du finner noen som kan strikke til deg Lue Takk for tips! Den så fin ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 10. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2017 Strikket en lue ved hjelp av bildene postet her, hun ble bare sånn passe takknemlig... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts