Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Trikset lærte jeg av gutta på jobb: etter du har vasket bilen så åpner du alle dører og la den stå slik i 5-10 minutter. (alt etter hvor varm bilen var og hvor kaldt det er ute). Så Smeller du igjen alle dørene, og "poff" alt vannet har blitt til is, isen er "knust" og ikke på dør listene lengre. Så smører du listene :) 

Smart! Men her var det selve tappen i låsen på døra som ikke ville virke- sikkert en dings inne i døra som var frosset- men funker kanskje samme metode på den :)

Ellers så kan jeg jo spørre om å få audiens i den varme dobbeltgarasjen vi har... som blir brukt som snekkerverksted, men som kan huse 1 bil i tillegg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SFX skrev:

Jeg tar vanndrivende når jeg har vond ankel, for å få ned hevelsen - og da er det jo bare å bosette seg på badet. Men hvorfor har jeg liksom mye vann i kroppen nå da? 

Dustekropp.

Kropp er moro :lol: 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

:lol: Litt usikker på om Talli egentlig anser seg selv som det, men jeg har gradvis begynt vende hjernen min til det og sluttet melde på stevner jeg ikke møter opp på :lol: 

:lol: 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Tydeligvis! Men flytter over til banken gjennom foreningen så fort jeg er ferdig med flytting. 1% lavere rente er også ganske så lokkende på ett huslån! 

Jeg bytta jo bank etter å ha tatt opp lånet mitt i DNB - da hadde jeg også et topplån på 100 000 med sinnsyk rente. Dette topplånet ble innbakt i hele lånet da jeg refinansierte og fikk jo da et himla billig lån til slutt. 

Ellers er jeg "imponert" over folk som blir sure når de starter en sur tråd om at de mener at temaene på gruppen passer dårlig inn, og andre påpeker at man enten kan scrolle over slike tema eller forlate gruppen om man er så misfornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg har laget en Facebook gruppe for hundefolk i kommunen. Tanken bak er jo å kunne gå og trene med de, eventuelt tur, uten å måtte kjøre 35 min til nærmeste hundeklubb.

Har invitert de få av mine venner med hund og håper de skal invitere andre. Men hvordan kan jeg promotere siden litt bedre? Og dra i gang engasjementet? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en tur i skogen med litt for lite klær, så nå sliter jeg med å få varmen i meg igjen. Burde vært en tur på butikken, men vet ikke om jeg orker å gå ut igjen. Om jeg improviserer litt ifht middag så er det strengt talt ingenting jeg ikke overlever uten til i morgen. Dette er en sånn dag hvor jeg skulle ønske jeg hadde bil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Trikset lærte jeg av gutta på jobb: etter du har vasket bilen så åpner du alle dører og la den stå slik i 5-10 minutter. (alt etter hvor varm bilen var og hvor kaldt det er ute). Så Smeller du igjen alle dørene, og "poff" alt vannet har blitt til is, isen er "knust" og ikke på dør listene lengre. Så smører du listene :) 

Ooh, takk for tips - jeg følte at bilen bør vaskes før den skal på verksted til mandag, siden den på en måte er fifty shades of grey nå, men det er brått ti minus her nå. Men da vasker jeg den på vei hjem fra jobb, kjører den varm i fire mil, og lar den stå litt når jeg kommer hjem.

Tolga kommune har skikkelig dårlige nettsider, og epostadresser er tydeligvis helt ut der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

:hug:

Ordet faste er jo egentlig definisjonen på sulten :aww: selv er jeg aldri så sulten som de gangene jeg ikke får spise, får jeg spise kan jeg gå lenge uten mat :lol:

 

Ja, ikke sant! :lol: Samme her. 

1 time siden, SFX skrev:

Håper alt går bra med inngrepet, og at du ikke må vente for lenge!

Takk. Håper også det.

 

Har fastet lenge nok om ikke mange minuttene. Håper de tar meg inn før vaktskiftet! Får heldigvis et rom snart, nå er jeg plassert i et "forrom" til et kontor. Slipper å ligge på gangen da, og har eget toalett i det minste. 

Men. Sulten nå. :aww:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Siri skrev:

Ehhhhhhh.... aner ikke :lol: Hva tenker du på? 

Sånne som har forhåndsbestemt hvor alle møblene skal stå og at det ikke skal være stort på veggene... Vi har drista oss til å flytte litt rundt på møblene og venter på at "politiet" kommer til å legge inn klage

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Sånne som har forhåndsbestemt hvor alle møblene skal stå og at det ikke skal være stort på veggene... Vi har drista oss til å flytte litt rundt på møblene og venter på at "politiet" kommer til å legge inn klage

Ahhhhh, de der ja :teehe:Vi har nok noen, vi også, men vi bryr oss ikke om dem *føler oss litt ville og gærne* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Rundt halvannen times tur i nydelig sol etter jobb. Kaldt og friskt :)  

Det ble et par anledninger til å løpe fritt også, men siden jeg oppdaget sauer innenfor et gjerde fikk jeg båndet på igjen rimelig kjapt. Jeg trodde ikke folk hadde sauer ute når det er så kaldt jeg :blink: 

 

Hæ? Fri sa du? :D 

Screenshot_20170207-145049.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Rundt halvannen times tur i nydelig sol etter jobb. Kaldt og friskt :)  

Det ble et par anledninger til å løpe fritt også, men siden jeg oppdaget sauer innenfor et gjerde fikk jeg båndet på igjen rimelig kjapt. Jeg trodde ikke folk hadde sauer ute når det er så kaldt jeg :blink: 

 

Du, på vestlandet går de nå ofte ute hele året... Gjerne utenfor gjerdet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Du, på vestlandet går de nå ofte ute hele året... Gjerne utenfor gjerdet også

:lol:

Det gjør vi jo.  Men nyter det ikke i pøsevær :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet et par timer og assistert med regnskap, og nå sier hodet mitt dunka-dunka-dunka etter uvant tallvirksomhet, så jeg lurer på om jeg bare skal dra hjem tyve minutter før tiden, eller om jeg skal være pliktoppfyllende og jobbe full tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er reisverket ferdig nok til boksen til Elgen, så jeg kan fikse resten selv i morgen. :D  Bonden min er så snill og flink, og er bare gøy å drive med sånt med han. :D  har masse masse flere planer for fjøset, og veldig mange av dem klarer jeg helt selv, noe trenger jeg hjelp til, men det får jeg. Spent på hva hun sier om saken jeg da, skal hive inn Lusa også da, så hun blir ikke stående alene, og da holder nok Bugen sin rett i nærheten også. 

 

Kom inn og skulle ha varmen i med kaffe, heller kaffe i koppen og da sa det "poff" og så begynte det å piple kaffe ut nede :o Den sprakk! Noe så uhørt :lol:  

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khal er en så enkel sjel :heart: 

Driver og trener bli med Leela inne. Ber Khal om å gå opp i sofaen, så når jeg klikker og gir belønning til Leela så er Khal heftig overbevist om at han har vært dødsflink som gikk opp i sofaen og ble der og er ferdig når han hørte klikket. Så han er så fornøyd med seg selv og hopper ned og forventer godbit :D 
Det er den mentale treningen Khal ønsker, når det passer han best og så enkel som mulig :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare sjekke og svare noen mailer her, og brått var jo tiden gått, da kan jeg dra hjem med god samvittighet for å ha jobbet hele tiden ut. Jeg lengter etter en powernap på sofaen nå, altså.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...