Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Selger unna masse nytt og svært pent brukt utstyr! Hurtta, Ruffwear, Non-Stop og annet, sendes fraktfritt til sonenfolk! Har også en Canelana hundeseng med opphøyde kanter str 60x80 ubrukt, kr 300. https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88936741 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88941789 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88934387 https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88933501 Siter
Poter Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 (endret) Hvordan ser Canelana hundesengen ut? EDIT: Var den jeg tenkte på. Hvilken farge er det? Endret 12. Januar 2017 av Poter Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 200 for fitpaws, men @SFX har dibs på dem med mindre de er for små Siter
SFX Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 @Monikawt kan ta de, bedre at du får solgt dem enn at jeg skal sitte i tenkeboksen og lande på at de er for små. Siter
Bananen Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Tror du forede potesokker str. 5 passer til en Pøbel? Er de store? Blir det ett sett? Tror jeg vil ha "Ubrukt Kong godbitleke kr 50" også. Samt en av de andre aktivitetslekene. Jeg lurer på hvordan den som er under hundebeinet til venstre er? Også den ved siden av hundebeinet til høyre? Og hva er de to helt øverst for noe? Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Akkurat nå, Emmy skrev: Jeg tar gjerne Canelana-sengen Send meg en pm med navn og adresse så sender jeg den i morgen 1 Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 5 minutter siden, Bananen skrev: Tror du forede potesokker str. 5 passer til en Pøbel? Er de store? Blir det ett sett? Tror jeg vil ha "Ubrukt Kong godbitleke kr 50" også. Samt en av de andre aktivitetslekene. Jeg lurer på hvordan den som er under hundebeinet til venstre er? Også den ved siden av hundebeinet til høyre? Og hva er de to helt øverst for noe? Det er et sett med sokker ja. De er ganske store, se bilde Kong godbitleke er din, aktivitetslekene er holdt av til i morgen (sier fra om de ikke blir henta). Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Og forresten, om noen mener jeg har satt for høye priser så si fra! Jeg trenger å få solgt det, noe er nytt med prislapp på og resten er prøvd på/ brukt et par ganger. Begynner å lure på om jeg er den eneste som liker kantarell-fargen til Hurtta? Siter
Emmy Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Forresten tar jeg gjerne Fitpaws-ene også, hvis ikke SFX eller Monikawt skal ha dem. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker kantarell-fargen eller ikke, men jeg kan ta med den oppdaterte Y-selen i str. 70 hvis jeg kan få den for 150 kr Venter med å sende PM til det er avklart Siter
Ganzie Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Om @Emmy ikke vil ha senga så vil gjerne jeg kjøpe den Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 1 minutt siden, Emmy skrev: Forresten tar jeg gjerne Fitpaws-ene også, hvis ikke SFX eller Monikawt skal ha dem. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker kantarell-fargen eller ikke, men jeg kan ta med den oppdaterte Y-selen i str. 70 hvis jeg kan få den til 150 kr Y-selen i 70 har jeg to av så du kan fint få den til 150 Skal jeg sende den i morgen eller vente på avklaring om Fitpaws? Siter
maysofie Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Hurtta Y-selene, har du mulighet til å måle den reelle omkretsen på festestroppen? Siter
Emmy Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 12 minutter siden, Pixie skrev: Y-selen i 70 har jeg to av så du kan fint få den til 150 Skal jeg sende den i morgen eller vente på avklaring om Fitpaws? Jeg vil gjerne vente på avklaring om Fitpaws, supert om du holder av Canelana-sengen og Y-selen i mellomtiden 1 Siter
Pixie Skrevet 12. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 6 minutter siden, maysofie skrev: Hurtta Y-selene, har du mulighet til å måle den reelle omkretsen på festestroppen? Går det greit om jeg gjør det i morgen? Hodet mitt har hatt kvelden nå Siter
maysofie Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 13 timer siden, Pixie skrev: Går det greit om jeg gjør det i morgen? Hodet mitt har hatt kvelden nå Gjerne! Er interessert i Explorer-kobbelet og halvstrupet også Edit: Var kanskje ikke Explorer-kobbelet jeg mente, men der kantarellfargede på høyre side, padded håndtak. 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Om ikke de over her vil ha fitpaw vil jeg gjerne stå i kø.. samme med canelana sengen Er ikke noen av Hurtta dekken/overallene som kan passe Aussie? Eller er alt for lite? Siter
Kristiin Skrevet 12. Januar 2017 Rapporter Skrevet 12. Januar 2017 Vil ha 40-60 selen og kobbelet Siter
Orca Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Er muligens interessert i kantarelldekkenet!! Må bare få målt Dixie, husker ikke om hun er 40 eller 45, kan du holde den av til imorgen? Hva slags hund er det brukt til? Siter
Emmy Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Siden @Monikawt bare spurte om pris og ikke har sagt at hun vil ha dem, og @SFX sa det var greit at du solgte dem til noen andre, kan jeg kanskje bare få de Fitpaws-ene? Siter
tmp Skrevet 13. Januar 2017 Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 Jeg stiller meg i kø for Canelana hundeseng Siter
Pixie Skrevet 13. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 10 timer siden, Kristiin skrev: Vil ha 40-60 selen og kobbelet Den er grei, bare send meg pm med navn og adresse Siter
Pixie Skrevet 13. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2017 1 time siden, Orca skrev: Er muligens interessert i kantarelldekkenet!! Må bare få målt Dixie, husker ikke om hun er 40 eller 45, kan du holde den av til imorgen? Hva slags hund er det brukt til? Det er brukt til tibetansk terrier med rygglengde på 45 cm, dekker godt så om hun er 40 vil det bli litt stort Siter
Recommended Posts