Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017


SaraS
 Share

Recommended Posts

Bare sånn til info så oppdaget Sinner i går at han kunne løfte bakfoten når han tisset, og at det var bedre enn framfoten. Men tror ikke det var en Eureka opplevelse egentlig. Mer tilfeldig :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han bestod både praktisk og teoretisk eksamen,  flinkeste Bonden min!

Gjett hvem sin lille fineste Fettergutt som har A-hofter og 0-albuer?  

Iskaldt her i dag! Ikke så mange kuldegradene, men sterk og sur vind. Brrr!! Noen som har lyst å se bilde av mitt kommende gull? Synes det er lenge å vente og glede seg "alene", så det må da gå b

Posted Images

8 timer siden, Wachita skrev:


Hunden får jeg bort, problemer er at hun kommer tilbake med en gang for å fortsette emoji23.png Hahaha.

Tabasco er en løsning! Det har vi heller ikke prøvd på henne!
Smurte Khal sitt bånd med det når han var liten så han skulle slutte å tygge på det, men det var vist drit godt emoji23.png

Å være gravid å ha en irriterende hund som helst skal kose med deg hele tiden og være under huden din er frustrerende! emoji14.png jeg har vært så sint på henne for jeg er så lei. Det er snakk om at jeg gir henne beskjed 20-30 ganger i løpet av en dag. Fra jeg ligger i sengen om morningen til jeg legger meg om kvelden. Og jeg får så dårlig samvittighet, for hun vil bare ha kos. Og jeg har prøvd å vise at hun får kos om hun holder seg i ro og holder tungen i munnen. Men det nytter ikke emoji14.png

1ee31e47a7fb451df78288554e74993a.jpg
Dette er standard hjemme. Jeg ligger i sofaen og slapper av, så kommer hun og stiller seg over deg og rundslikker deg i ansiktet.. det er så ekkelt, og jeg hater det!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ene hunden min havnet helt uplanlagt ut på for den sist jeg var høygravid :lol: noen forelsket seg fullstendig i den, og den hunden trykket på noen irritasjonsmoment til tider :whistle: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro tidlig fra bursdag i går. Det var kjempehyggelig, men jeg kjente at nå følte jeg meg egentlig ferdig, og det passet med når trikken og bussen gikk så det korresponderte bra. Men det er deilig med en gjeng som jeg ser veldig sjelden, men som jeg alltid føler meg velkommen i!

I dag er jeg veldig glad det ikke ble sent. Det var både punch og jelly shots, så det hadde ikke trengt å være en behagelig morgen... :lol: Kuro og jeg skal gå tur med en gjeng andre shibaer på Østlandet (takk til @SandyEyeCandy og resten av raseklubben for initiativ!), og det er godt å slippe å gjøre det fyllesyk... :P  Dette blir koselig! Fant ikke termosen min, da, så det blir uten kaffe i pausen, men det får heller gå. Kanskje jeg finner et sted som selger kvikklunsj på veien.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Raksha skrev:

Næmmen? :hug: kan de hjelpe? 

Dem har i hvertfall funnet ting.  Noe kan dem vel hjelpe med annet kan dem ikke gjøre noe med. Det er feil fra spiserøret og ut i tynntarmen. Men det værste er smertene etter undersøkelsen hehe og den store magen. 

Det at jeg er kvalm og må være småspist med tung mat ja i vekt resten av livet er bare pinøts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeller altså. Genial aktivitet! Dyret her blir jo ikke sliten av noe, men Smeller slår henne helt ut. Dro på trening i går kveld, og fikk sove helt til halv ti i dag! Virkelig luksus, det tror jeg ikke har skjedd siden før jeg fikk hund [emoji14]


Smeller er kjempegøy! Vi gikk introkurs for (altfor) lenge siden, så det minner meg på at vi må prøve å komme i gang igjen. Bare synd vi ikke har noe særlig med organiserte treninger i området mitt, jeg føler ikke jeg kan nok selv til å skulle pusle med det på egenhånd. Vi har for så vidt treninger, men det er typ 1 gang i måneden og med begrenset plasser - som fylles med en gang - så vi rekker aldri å få blitt med.

Vi våknet til snø i dag så nå er Kenz og den minste av de grå ute på gårdsplassen og storkoser seg [emoji5] Det ser jo så utrolig idyllisk ut her nå, fysøren så heldig jeg er som har fått vokse opp i disse omgivelsene
e524d9797c8dd819e2bf2f186b0e2459.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Bare sånn til info så oppdaget Sinner i går at han kunne løfte bakfoten når han tisset, og at det var bedre enn framfoten. Men tror ikke det var en Eureka opplevelse egentlig. Mer tilfeldig :lol: 

:lol: Bare vent til han begynner å skjønne poenget - og tar overbalanse når han er i gang :lol: 

35 minutter siden, Mackenzie skrev:

e524d9797c8dd819e2bf2f186b0e2459.jpg
 

 

Så himla koselig og flott :) 

I dag tenkte jeg å gå langturen opp til Gjetholmsjøen, men jeg lurer på om jeg skal ta en enklere vri og ta sparken i stedet... Da blir det litt kortere og litt fortere og jeg trenger ikke å bruke "hele dagen" på å gi hundene den trimmen de trenger. Det blir mindre trim på meg da, men det skiter jeg i - det er hundene som er viktigst :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lo:co skrev:

@SFX du har lov til å bytte ut det som ikke er fastinstallasjon selv. Dvs du kan bytte ledning og stikkontakt, ettermontere ledningsbryter og annet småtteri på lamper og flyttbare elektriske apparater. Alt av fastinstallasjon (kabler, vegguttak og alt annet som tilkobles strømnettet direkte) skal utføres av elektriker.

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
 

Så bra, tusen takk, da kan jeg teste i hvert fall - jeg har aldri gjort det før, men jeg kan jo ikke gjøre noe verre enn å ødelegge en lampe som allerede er ødelagt.

3 timer siden, lijenta skrev:

Noen kan godt få magen min. sukk lei men nå endelig etter 46 år s finner dem i hertfall noe da

:hug: Håper det bedrer seg!

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Bare sånn til info så oppdaget Sinner i går at han kunne løfte bakfoten når han tisset, og at det var bedre enn framfoten. Men tror ikke det var en Eureka opplevelse egentlig. Mer tilfeldig :lol: 

Hahaha, de er morsomme i den alderen :D Glam hadde en periode hvor han traff fanene på frambeina fordi han ikke klarte å stå i ro og holde balansen, så han bare vinglet hit og dit.

20 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Bare vent til han begynner å skjønne poenget - og tar overbalanse når han er i gang :lol: 

Ååååh, den fikk jeg aldri oppleve med Glam, men Kimito shih tzu vi hadde husker jeg gjorde det - han havnet på ryggen mens han tisset. Det er ingen verdighet i å være en tenåringsgutt :D

Sitat

I dag tenkte jeg å gå langturen opp til Gjetholmsjøen, men jeg lurer på om jeg skal ta en enklere vri og ta sparken i stedet... Da blir det litt kortere og litt fortere og jeg trenger ikke å bruke "hele dagen" på å gi hundene den trimmen de trenger. Det blir mindre trim på meg da, men det skiter jeg i - det er hundene som er viktigst :ahappy:

Og der minnet du meg på at jeg jo hadde tenkt på å teste spark og hund. Det er bart på veiene her, men da er det antagelig is oppi almenningen. Kanskje kjøre opp og teste? Hvis jeg klarer å løfte sparken oppå biltaket. 

Først frokost, og hente ved, så får vi legge en turplan.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Wachita skrev:


Jeg har prøvd den holdningen siden vi fikk henne! emoji23.png hun er en super hard nøtt hun der. Hun er super sta, super egen og super søt emoji14.png på Khal funker kremting, han er veldig grei sånn. Rart hvordan to hunder fra samme rase og oppdrett er så forskjellige i reaksjonene sine selvom de har vokst opp hos samme folk og bodd hos samme folk og fått samme oppdragelse siden de ble født emoji14.png

Leela elsker å trene da. Lurer på om jeg må trene inn med godbiter at hun ikke skal slikke? Men vet ikke hvordan jeg skal løse det da :P


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Jeg hadde fått fnatt! Du får heller trene og gi belønning når hun _ikke_ slikker eller noe og trene inn en kommando på det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Ååååh, den fikk jeg aldri oppleve med Glam, men Kimito shih tzu vi hadde husker jeg gjorde det - han havnet på ryggen mens han tisset. Det er ingen verdighet i å være en tenåringsgutt :D

Willy har åpenbart vært tenåringsgutt hele livet.. han driver fortsatt og tar overbalanse når han pisser :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Og der minnet du meg på at jeg jo hadde tenkt på å teste spark og hund. Det er bart på veiene her, men da er det antagelig is oppi almenningen. Kanskje kjøre opp og teste? Hvis jeg klarer å løfte sparken oppå biltaket. 

Det må du gjøre :D. Det er i hvert fall fint sparkføre på skogsbilvegene her ennå, selv om det begynner å bli litt tynt her og der, og jeg merker en og annen stein under skiene (jeg har jo slik kick-spark). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått tur med venninne og hennes hunder i skogen og nå får jeg ikke varmen i kroppen igjen. Planen var å vaske leiligheten fordi jeg ev får middagsbesøk, men merker at det kanskje blir minishining og sånn overflatekontroll istedet - om jeg har støv på hjernen, så er det iallefall sånn støv som må ligge stille så man ikke forstyrrer prosessene som foregår under der... jeg har en høy toleranse for støv og rariteter (som feks at Pigg har tygd istykker en gammel flytevest (små biter flytemateriale over hele gangen) og en kampkanin som også nå ligger i ørsmå biter overalt... - den hunden kan ikke ha noe annet enn gummiting)...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lijenta skrev:

Dem har i hvertfall funnet ting.  Noe kan dem vel hjelpe med annet kan dem ikke gjøre noe med. Det er feil fra spiserøret og ut i tynntarmen. Men det værste er smertene etter undersøkelsen hehe og den store magen. 

Det at jeg er kvalm og må være småspist med tung mat ja i vekt resten av livet er bare pinøts. 

Usj, men godt å få svar kanskje? Dog kvalme er noe av det desidert verste som finnes (som ikke er farlig i seg selv). :hug: 

 

@Wachita Jeg kurerte collien min fra slikking i ansiktet når jeg sov, han fikk en rett høyre i ren refleks da han snek seg innpå meg og slikka mens jeg sov. :icon_redface: Jeg skvatt noe så grusomt og slo! Han slutta med snikslikking :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora er også en slikker, @Wachita, og hun blir manisk om hun får lov, så det får hun ikke :aww: Jeg kan ikke kontrollere det med noe annet enn at hun ikke får ligge så nær meg at hun får slikka. Ligger hun nær nok til at hun rekker frem til hud, så blir det bare "slutt, Nora, kutt ut, Nora, gi deg, Nora" til jeg er så møkkalei sleikinga hennes at hun får beskjed om å legge seg et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Bare vent til han begynner å skjønne poenget - og tar overbalanse når han er i gang :lol: 

 

21 minutter siden, SFX skrev:

 

Hahaha, de er morsomme i den alderen :D Glam hadde en periode hvor han traff fanene på frambeina fordi han ikke klarte å stå i ro og holde balansen, så han bare vinglet hit og dit.

 

:lol: Fortsettelse følger på "hvordan tisse når man blir stor" :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Raksha skrev:

Usj, men godt å få svar kanskje? Dog kvalme er noe av det desidert verste som finnes (som ikke er farlig i seg selv). :hug: 

 

@Wachita Jeg kurerte collien min fra slikking i ansiktet når jeg sov, han fikk en rett høyre i ren refleks da han snek seg innpå meg og slikka mens jeg sov. :icon_redface: Jeg skvatt noe så grusomt og slo! Han slutta med snikslikking :lol:  

Faktisk utrolig rart å få svar. Kvalm har jeg i alle år vært mer eller mindre så den vet jeg at jeg skal kunne leve med selv om jeg blir LEI mang en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på julebord i dag. Jeg er introvert og skyr fester med 160 mennesker jeg kjenner dårlilg, men det ble så mye spørsmål om hvorfor jeg ikke ble med på forrige julebord og sommerfesten at jeg bare må gå i dag. Skulle ønske frivelige arrangementer faktisk var frivelig jeg. :hmm: Det ble til og med tatt opp på medarbeidersamtalen min i høst. Det positive er at jeg er den eneste som begynner på jobb klokken 08.00 i morgen, så jeg kan dra hjem supertidlig om jeg vil. DET må iallefall være greit tenker jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lijenta skrev:

Faktisk utrolig rart å få svar. Kvalm har jeg i alle år vært mer eller mindre så den vet jeg at jeg skal kunne leve med selv om jeg blir LEI mang en gang 

Tror jeg på! Var veldig rart å få en diagnose på smertene mine etter 20 år, kan tenke meg det blir enda merkeligere etter over dobbelt så lang tid. Funker kvalmestillende? Både jeg og Bonden har god erfaring med afipran som kvalmestillende pga medisin og migrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

 

:lol: Fortsettelse følger på "hvordan tisse når man blir stor" :lol: 

Vi får la gutta leke en dag, så kan han se hvordan Pigg gjør det :P Pigg virker som om han har ganske god kontroll og har aldri tisset på seg selv heller. Vet at tolleren min så på min andre hannhund og lærte av ham hvordan han skulle gjøre det. Du vet rollemodller - på alle andre måter regner jeg kanskje ikke Pigg som noen god rollemodell :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe og ikke gråter, mest fordi det snør ute :D

Pusse tenna og ta med jentene til mamma og pappa, feirer bursdagen min litt tidlig siden jeg har fullt opp utover uka. C og Trym har sovet der inatt siden C var på jobbfest i de trakter igår, Trym slang seg med siden han synes det er så koselig hos mormor og morfar :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, det er en europeisk berneroppdretter jeg følger med på, som ikke er så eksepsjonelt gode i engelsk kan du på en måte si. Men jeg skjønner stort sett hva de mener og hva de har oppnådd, jeg bare klør i korrekturlakken min. Og det har underholdt meg at de stadig vekk plasserer seg i the mean ring - hvem vil vel plasseres i den slemme ringen??? Men i dag legger de ut at de har blitt plassert i the main ring, så da har kanskje noen andre gjort det jeg har lurt på, og hvisket i øret hva det heter.

Altså, jeg tror ikke jeg egentlig er så åndsnobb (og nå holdt jeg på å skrive åndssnopp), men når det er en gjennomført skrivefeil over flere år som gir en annen betydning, da har jeg lagt merke til den altså.

Det, og den østeuropeiske oppdretteren som som regel oppdaterer utstillingsresultat på sitt eget språk, og når jeg får det automatisk oversatt så har hundene hennes av og til vunnet kjønnssykdom. Fritt for ikke å stille der noen gang!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: Fortsettelse følger på "hvordan tisse når man blir stor" :lol: 

Vi gleder oss :lol: 

10 minutter siden, SaraS skrev:

Jeg skal på julebord i dag. Jeg er introvert og skyr fester med 160 mennesker jeg kjenner dårlilg, men det ble så mye spørsmål om hvorfor jeg ikke ble med på forrige julebord og sommerfesten at jeg bare må gå i dag. Skulle ønske frivelige arrangementer faktisk var frivelig jeg. :hmm: Det ble til og med tatt opp på medarbeidersamtalen min i høst. Det positive er at jeg er den eneste som begynner på jobb klokken 08.00 i morgen, så jeg kan dra hjem supertidlig om jeg vil. DET må iallefall være greit tenker jeg.

Mine kolleger slutta å spørre om jeg skal på julebord for mange år siden :aww: Jeg tror ikke jeg har vært på julebord på jobben de siste 15 årene faktisk. Det er så synd at det skal føles som et press - og at man alltid må ha en "god unnskyldning" for ikke å dra... "Har ikke lyst" er liksom ikke godkjent begrunnelse, det. 

Akkurat nå, SFX skrev:

Fnis, det er en europeisk berneroppdretter jeg følger med på, som ikke er så eksepsjonelt gode i engelsk kan du på en måte si. Men jeg skjønner stort sett hva de mener og hva de har oppnådd, jeg bare klør i korrekturlakken min. Og det har underholdt meg at de stadig vekk plasserer seg i the mean ring - hvem vil vel plasseres i den slemme ringen??? Men i dag legger de ut at de har blitt plassert i the main ring, så da har kanskje noen andre gjort det jeg har lurt på, og hvisket i øret hva det heter.

Altså, jeg tror ikke jeg egentlig er så åndsnobb (og nå holdt jeg på å skrive åndssnopp), men når det er en gjennomført skrivefeil over flere år som gir en annen betydning, da har jeg lagt merke til den altså.

Det, og den østeuropeiske oppdretteren som som regel oppdaterer utstillingsresultat på sitt eget språk, og når jeg får det automatisk oversatt så har hundene hennes av og til vunnet kjønnssykdom. Fritt for ikke å stille der noen gang!

:lol: Det er en del i mitt rasemiljø som også har en del gjennomgående, mer eller mindre morsomme skrivefeil :D. Det klør i korrekturfingrene mine etter å påpeke det, men finner alltid ut at nei Siri, ikke bry deg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene hunden min havnet helt uplanlagt ut på for den sist jeg var høygravid :lol: noen forelsket seg fullstendig i den, og den hunden trykket på noen irritasjonsmoment til tider :whistle: 

Håper ikke vi kommer dit [emoji23] hun er jo lille prinsessen min, men hun vet hvilke knapper å trykke på! Også stoppet hun også er hun bare supersøt og jeg blir forelsket i henne igjen.

Jeg hadde fått fnatt! Du får heller trene og gi belønning når hun _ikke_ slikker eller noe og trene inn en kommando på det. :lol:

Ja, må finne en finurlig måte å løse det der på!

Usj, men godt å få svar kanskje? Dog kvalme er noe av det desidert verste som finnes (som ikke er farlig i seg selv). :hug: 
 
@Wachita Jeg kurerte collien min fra slikking i ansiktet når jeg sov, han fikk en rett høyre i ren refleks da han snek seg innpå meg og slikka mens jeg sov. :icon_redface: Jeg skvatt noe så grusomt og slo! Han slutta med snikslikking :lol:  

Ups! [emoji23] hun er ikke så elegant når hun kommer opp i sengen når vi sover, hun tråkker på meg og jeg våkner av det [emoji14]

Nora er også en slikker, @Wachita, og hun blir manisk om hun får lov, så det får hun ikke :aww: Jeg kan ikke kontrollere det med noe annet enn at hun ikke får ligge så nær meg at hun får slikka. Ligger hun nær nok til at hun rekker frem til hud, så blir det bare "slutt, Nora, kutt ut, Nora, gi deg, Nora" til jeg er så møkkalei sleikinga hennes at hun får beskjed om å legge seg et annet sted. 

Er der vi er nå, og jeg er lei av å snakke til henne, og hun må jo bli gal i hodet stakkar.. men så har vi disse fine stundene hvor hun ligger i ro og ikke slikker, eller når hun sover sånn her!
5b5667d4a2b40ce901c74b308de4307c.jpg

Men så fort hun slikker så blir hun jo kastet bort. Løpetiden gjorde henne litt værre enn hun er, og det at jeg er gravid hjelper jo heller ikke [emoji14] men vil ikke at hun skal drive og slikke på han som kommer i sommer heller.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...