Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, SFX skrev:

Hahahaha, joda, det er sikkert det samme - jeg blir aldri enig med meg selv om det er røre eller deig, for den er jo litt flytende nå, men blir veldig deig i morgen når sirup og sukker har stivnet. Så jeg bytter vel på hva jeg kaller det, men jeg har egentlig samme distinksjonen som du har - det er vaffelrøre og bolledeig, pannekakerøre og sandkakedeig.

Haha, okei da er vi enige :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

12 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Uvæææææ så lyst jeg fikk å lage sandkaker...!!!! 8D Forbarska hundesonenkjerringer (godment :lol: ) som baker sånn!!! Y U MAKE ME SO JELLIS! Y U MAKE ME COOK FOOD?

Because it's a Juletradisjon, Günther!

Sandkaker får til og med jeg til, og jeg er ingen wizz på kjøkkenet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Å jeg som trodde jeg hadde fått tak i tidenes julepressanger også kan det ta opptil 30 dager før dem kommer og det er da midt i romjula. Krysser fingrene for at dem kommer før jul. Det er fra rosegal.com 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snoffe skrev:

trappen i dag:| Hun elsker å ligge med halve kroppen ut av sprinklene på gelenderet. Har lenge tenkt at en dag så detter hun, og i dag skjedde det. Casper ble litt ivrig når vi kom hjem, jeg hørte et fres (hun kjefter mye på han, uansett hva) og plutselig kommer katten flygende ned. Hun landet heldigvis på nederste trappetrinn, og bare nederste trinn og ikke på flisgulvet. Ingen skade, takk og lov! Gikk rett ut å hentet kompostgrind for å "tette" mellomrommet mellom sprinklene så hun ikke skal dette flere ganger.

Thea gjorde det noen ganger da hun var yngre. Ytterdøra mi var rett nedenfor trappa, så hun hang mellom sprinklene på toppen når hun hørte at jeg var på vei inn. Plutselig en dag ble hun litt overrasket(sannsynligvis fordi hun trodde det ikke var meg likevel. Jeg ble stående i fellesgangen og fikse noe greier i en halvtime før jeg gikk inn), så hun skvatt og falt ned. Landet som ei prinsesse i armene mine :aww:

Dustekatten lærte jo ingenting av dette, så hun hoppet ned for å lande i armene mine et par ganger etterpå... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SFX skrev:

Hahahaha, joda, det er sikkert det samme - jeg blir aldri enig med meg selv om det er røre eller deig, for den er jo litt flytende nå, men blir veldig deig i morgen når sirup og sukker har stivnet. Så jeg bytter vel på hva jeg kaller det, men jeg har egentlig samme distinksjonen som du har - det er vaffelrøre og bolledeig, pannekakerøre og sandkakedeig.

Det er mulig man har pepperkakerøre på Espa, men jeg tror resten av landet bruker pepperkakedeig altså :lol: 

7 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Uvæææææ så lyst jeg fikk å lage sandkaker...!!!! 8D Forbarska hundesonenkjerringer (godment :lol: ) som baker sånn!!! Y U MAKE ME SO JELLIS! Y U MAKE ME COOK FOOD?

Sonen har skikkelig dårlig innflytelse... Jeg hadde aldri laget karameller eller sånt stæsj om det ikke var for Sonen :aww: 

6 timer siden, Stine skrev:

D.R.I.T.T lei julebord og fulle folk!

Jeg kunne aldri jobbet et slikt sted :o Fulle folk er patetiske :lol: 

Hjemmekontor i dag også :). Det var stjerneklart og vakkert da jeg lufta hundene i morges, så det kan se ut til at det blir en strålende dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Beistet" mitt på 25-26 kg er 62 cm høy. Folk sier bikkja mi er svær, selv om jeg påpeker at han er en liten terv. Inni all pelsen er det jo bare en lav saluki ;) 

Barnet sovna, hunden tørker i gangen (lett fornærmet for å ikke få komme lenger inn). Strikke ferdig prøvelapp eller kle på seg og spise frokost?

...det blir prøvelapp. Det er så sinnsykt kjedelig å strikke prøvelapp at jeg må bli ferdig så jeg får begynt på prosjektet mitt. Synes jeg skal ha honnør og stående ovasjoner for i det hele tatt å gidde strikke prøvelapp :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rosinbolle skrev:

"Beistet" mitt på 25-26 kg er 62 cm høy. Folk sier bikkja mi er svær, selv om jeg påpeker at han er en liten terv. Inni all pelsen er det jo bare en lav saluki ;) 

Barnet sovna, hunden tørker i gangen (lett fornærmet for å ikke få komme lenger inn). Strikke ferdig prøvelapp eller kle på seg og spise frokost?

...det blir prøvelapp. Det er så sinnsykt kjedelig å strikke prøvelapp at jeg må bli ferdig så jeg får begynt på prosjektet mitt. Synes jeg skal ha honnør og stående ovasjoner for i det hele tatt å gidde strikke prøvelapp :P

Ifg. rasestandarden er han på idealhøyden for hannhunder. ;) Han er riktignok ingen veldig kraftig gutt, men liten/lav er han ikke. :) 

Frokost ja, det høres ut som en plan her også. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en hel dag med stirring på elever som har heldagsprøve i matematikk... får prøve å rette litt naturfagsrapporter og lage løsningsforslag til tentamen mens jeg ser på dem med ett øye. Veldig grei klasse så da blir man bortskjemt og mindre paranoid enn med andre klasser...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På morgenlufteturen i dag fant frøkna ut at hun skulle løpe rundt og jappe som en gal liten gneldrebikkje, det er litt spesielt med tanke på at hun vanligvis bjeffer sånn ca. en gang i måneden... Satser på at hun har brukt opp kvota for resten av året nå da :P

Nå skal jeg ha muntlig eksamen i finsk! :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos størrelser ja... gnomen i huset her er 63 cm (jeg har i hvert fall aldri greid å få ham høyere når jeg måler, selv om noen greide å tøye'n til 65 cm... og en annen måle ham til drøyt 62 cm...) og 40 kg - han er litt tett og kompakt. Yasmine - som er bare knapt litt mindre enn Willy, er 32 kg... litt forskjell ja :lol: 

Driver jeg og organiserer gjeterhundkurs - og kjenner på abstinenser allerede :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
24 minutter siden, Annik skrev:

Selv min 18kg lille BC blir omtalt som en stor hund av folk vi møter på tur :lol: 

Av og til lurer jeg på om folk trenger briller :lol:  En BC blir vel beskrevet som en mellomstor? 
Men jeg lurer på om jeg kanskje er litt inhabil. Alt som er mindre enn Sjef er jo bittesmå, og han er akkurat passe i mitt hode :whistle: 

Tidlig oppe i dag. Og har brukt lang tid på å våkne og bare slappe av. En liten morgentur med Sjef resulterte i at han fikk tidenes rareste anfall; Han smakte på sin første bæsj siden han var valp :blink: Da ble han kjapt dradd med videre. Og ikke noe kos i armen før han har drukket masse nei :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Turb skrev:

Jeg vil jeg vil jeg vil *hoppe opp og ned og veive med armene* 

Skal huske deg om det blir plasser ledig :D. Det er liksom foreløpig forbeholdt sånne langhåra slamper... mulig vi kan få til noe på Tangen i løpet av vinteren - kanskje til og med innendørs :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Annik skrev:

Thea gjorde det noen ganger da hun var yngre. Ytterdøra mi var rett nedenfor trappa, så hun hang mellom sprinklene på toppen når hun hørte at jeg var på vei inn. Plutselig en dag ble hun litt overrasket(sannsynligvis fordi hun trodde det ikke var meg likevel. Jeg ble stående i fellesgangen og fikse noe greier i en halvtime før jeg gikk inn), så hun skvatt og falt ned. Landet som ei prinsesse i armene mine :aww:

Dustekatten lærte jo ingenting av dette, så hun hoppet ned for å lande i armene mine et par ganger etterpå... :P 

Disse kattefrøknene er ikke helt god :aww:

Frøkna har prøvd flere ganger å presse seg igjenom kompostgrinden, og var passe missfornøyd med at det ikke gikk :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...