Ozzy Skrevet 20. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2016 1 time siden, Kristin_nord skrev: Så søøt Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Jeg veit, dør litt innvendig hver gang jeg ser bilde Gleder meg såå mye til å se hu på ordentlig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 20. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2016 Jeg veit, dør litt innvendig hver gang jeg ser bilde [emoji38] Gleder meg såå mye til å se hu på ordentlig [emoji3]Det vil jeg tro [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 21. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 Jeg venter i spenning på beskjed fra oppdretter om det skjer noe... skulle ha løpetid des./jan. Så vanskelig å ikke mase? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 Ser ut som vi henter vår 2017-hund i januar Ikke valp da riktignok. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 3 minutter siden, Heidihj skrev: Ser ut som vi henter vår 2017-hund i januar Ikke valp da riktignok. mer info!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 29 minutter siden, Meg skrev: mer info!!!!! Offentlig gjør mer når ting er helt klart Men kan si at det dreier seg om en litt mindre hund denne gangen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2016 2 timer siden, Heidihj skrev: Offentlig gjør mer når ting er helt klart Men kan si at det dreier seg om en litt mindre hund denne gangen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MerlePerle Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 *melder meg inn her* [emoji5][emoji5]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på siden april, så jeg håper hun både er villig og billig når den først kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2016 31 minutes ago, Snøfrost said: Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på siden april, så jeg håper hun både er villig og billig når den først kommer Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på i tre år nå....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2016 16 timer siden, enna skrev: Jeg venter på en løpetid jeg har ventet på i tre år nå....... Håper 2017 blir et fint år for alle det ventes på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Nå er det bare rett over en uke til jeg henter 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Da kan jeg med sikkerhet melde meg inn her, etter noen måneders tenking og grubling. I midten av februar blir Blitz storesøster til en liten whippetjente ^^ 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 7 minutter siden, Sprettballen skrev: Da kan jeg med sikkerhet melde meg inn her, etter noen måneders tenking og grubling. I midten av februar blir Blitz storesøster til en liten whippetjente ^^ Samme oppdretter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 1 minutt siden, Krutsi skrev: Samme oppdretter? Jepp Blitz blir tante til disse valpene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Nå som 2017 er kommet for å bli ble det hele plutselig litt mer ekte, krysser fingrene på en Mini-Lyn (er litt stuck på navn, forslag mottas gjerne!) etter disse to De har forøvrig fått seg egen tråd på sonen her. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 3. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2017 Endelig har det blitt mitt år Jeg blir omringet med valper Blir utrolig vanskelig og bare ha en og ikke tre Fyfasan det blir et morsomt år 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2017 Jeg er så innmari valpesyk og har lyst på en valp snart..... men nå har det seg at jeg har fire hunder fra før av så.... Bitt av hundebassillen her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 4. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2017 Når løpetida lar vente på seg og du er så valpesjuk å utålmodig atte fyyyyy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2017 Idag er det 24dager til moren til min fremtidige valp har termin! Er litt bekymret om det ikke kommer nok tisper til at jeg skal få, men gleder meg til alle valpene har kommet til verden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2017 Jeg vil også ha valp ???? men det er vell minst 5 år til neste gang ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2017 Håper på noe egenprodusert mot slutten av året 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mio1234 Skrevet 5. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2017 Endelig kan jeg også melde meg inn her! Jeg og samboeren min står høyt opp på listen på et kull der tispen har løpetid i mai/juni! Hvis det blir 3-4 valper er vi garantert valp, og både mor og far kommer fra store valpekull. Det er hennes første kull, og vi krysser alle fingrer for at alt går i orden. Jeg gleder meg så fryktelig at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 5. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2017 Hvilken valp da@Mio1234 ? [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mio1234 Skrevet 5. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2017 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts