Øyeprotese, ja eller nei?
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Mine voksne får mat på morgenen og kvelden, så for valper legger jeg bare inn et måltid midt mellom. Frokost mellom 07-09, middag mellom 14-16 og kvelds rundt 20-21. Nå har jeg riktignok ingen vanlig 08-16-jobb, og hundene er oftest med på hva enn man bedriver, så her er det nokså fritt 😊
-
Da er den jo vant til hund. Det er fortsatt ingen garanti for at den går sammen med dine hunder, eller at de funker med den, men det øker sjansene betraktelig. Det er kanskje lurt å sjekke hvorfor den omplasseres, og evt. be om en prøvetid.
-
Må kattungen da være oppvokst med hund fra fødselen av? Står noen steder på Finn at kattungen er oppvokst med hund.
-
Omplasserings organsisasjoner tar (i allefall som jeg har opplevd) tilbake katten om det blir totalt kræsj. Men lønner seg med hundevant katt, så må du ikke tilvenne både hund og katt til ny art samtidig.
-
Kjenner/vet du om noen som har en hundevant katt du kunne testet med? Evt. se etter omplasseringskatt som er vant til hund?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts