Gå til innhold
Hundesonen.no

Øyespesialist Osloområdet


Sirius
 Share

Recommended Posts

Hallo folkens!

Min yngste hund har vore plaga med auget ei veke no. Dette har utvikla seg slik at hunden no er blind. Veterinæren eg har gått til kan ikkje forklare kvifor det har vorte slik, men sa at hunden mest sannsynlig ikkje får synet tilbake på auga. Eg har litt lyst å oppsøke ein second opinion berre i tilfelle noko vert oversett. Derfor spør eg no om nokon kjenner til nokon som er god på auge innenfor hund på Austlandet, type Osloområdet??

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veterinæren din kan jo henvise deg til Ernst Otto Ropstad på smådyrklinikken på NMBU Adamstuen (Oslo, tidligere Norges veterinærhøyskole). Evt kan du ta kontakt med dem selv. Opplever alle de som jobber med øyne på NMBU som dyktige folk, og jeg synes de er flinke med selve håndteringen av hundene (det er også litt viktig for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk time i løpet av veka, men så vart det akutt. Då fekk eg på dagen. Var inne med Ernst-Otto Ropstad.

Det byrja med eit lite sår på auga. Forrige mandag. Fekk salve, var i god form tysdag, heilt elendig onsdag. Var til sjekk. Viste seg å ha kraftig betennelse i auga. Nye medisiner. Ny sjekk mandag. Då såg dei ikkje lenger inn til netthinna. Betennelse var der ennå, men dei kunne ikkje gje svar på kva og kvifor.

Tysdag (i går) var auge fullt av blod. Då ringte eg NMBU og fekk time. Etter to timer og masse undersøking fann dei ut det var netthinneløsning. Dei hadde mange alternativ på grunn, men tok blodprøver for å utelukke forskjellig. Skal på ny sjekk i morga og får då svar på dei. Heldigvis er hunden i bra form, men desverre intet syn på auge.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...