Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Tips til noe materiale om å bedre selvfølelse (følelse, ikke tillitt) som ikke er "alt er så vakkert og fint at jeg kommer bare jeg hører fuglekvitter" eller "tenker du dumme tanker? Ikke gjør det"? Finner stort sett enten eller. Bør være gratis og tilgjengelig på PC (kravstor vett).

Forskning > De som har klisjeer skrevet i rosa blokkbokstaver på veggene.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Pakke i posten... I think I like them... to par (litt ulike modeller :D)

nordwand-zip-off-dam-purple-rain.jpg

Også har jeg endelig kjørt et lass med papp til avfallsfyllinga... og ikke bare papp, men mengder med musespiste madrasser, tepper og puter også - inkludert mengder med muselort... og en del hundegodis som musene hadde lagret her og der :aww:. Greit med alt som er gjort. 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Siri skrev:

Pakke i posten... I think I like them... to par (litt ulike modeller :D)

nordwand-zip-off-dam-purple-rain.jpg

Også har jeg endelig kjørt et lass med papp til avfallsfyllinga... og ikke bare papp, men mengder med musespiste madrasser, tepper og puter også - inkludert mengder med muselort... og en del hundegodis som musene hadde lagret her og der :aww:. Greit med alt som er gjort. 

Så fine! Hvor har du kjøpt de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har jeg spist middag, vi hadde pepperbiff med poteter og saus. Biffen var så seig at jeg ikke turte å svelge den, så jeg bare tygde og la tilbake på tallerken. Gleden ved å ha problemer med tarmen, liksom :aww::P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Stine skrev:

Lyst til å gå kveldstur, men har mageknip så jeg tør ikke :lol:

Sånn hadde jeg det i hele forrige uke :P 

Apropos det så sendte jeg mail til produsenten og "klaget", men enden på visa var at det var da ingen feil hos dem, så den pizzaen kunne så absolutt ikke være årsaken :rolleyes: Greit det, da kjøper jeg ikke pizza fra Stabburet igjen.

Men nystekt pizza fra Blåkiosken kanskje? Ja, det har jeg lyst på :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frida og fuglehundene skrev:

Åja, de ja! Hvordan er str og passform?

De er faktisk overraskende bra :). Minner kanskje litt om Lundhags, men passer hakket bedre til rumpa mi :). Det er flere som har gitt tilbakemeldinger på buksene inne på sidene der, og de skriver både høyde og tyngde på seg selv - og da var det lett å finne ut  hvilken størrelse som passet til meg også :). Jeg er 172 cm og veier ca 71-72 kg - og bestilte i størrelse L/40. De sitter finfint :).

5 minutter siden, 2ne skrev:

AN har jeg spist middag, vi hadde pepperbiff med poteter og saus. Biffen var så seig at jeg ikke turte å svelge den, så jeg bare tygde og la tilbake på tallerken. Gleden ved å ha problemer med tarmen, liksom :aww::P 

Å, du burde nok hatt den hjortefiléten jeg spiste i går og på lørdag, du... den var så mør at den bare smeltet på tunga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, HeleneFS skrev:

Hos meg har det blitt slik at jeg må holde inne "Alt" + "<--" (piltasten):) 

ÅH det er PILTASTEN! :lol::lol:  

Jeg har vært på min første treningsøkt som ikke var kondistrening! Har prøvd meg med litt vekter og sånn sammen med en venninne som ruslet rundt og sa "Jeg pleier å gjøre sånn ... Og så pleier jeg å gjøre sånn...", og så fikk jeg gjøre alt etter henne! :D Så nå har jeg trent markløft, hip thrusts, benkpress (der klarte jeg tre stk, uten vekter på stangen engang... :lol: ), pullups (det klarte jeg enda dårligere, ikke engang når jeg sto med beina i en strikk, men venninna mi løftet meg så jeg kom opp :lol: ), og en hel rekke andre ting som jeg ikke aner hva heter :P Det var sykt tungt, men sykt digg! 

Nå må jeg sette på en klesvask, men jeg har jo allerede vært flink i dag... :ermm: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Line skrev:

Sånn hadde jeg det i hele forrige uke :P 

Apropos det så sendte jeg mail til produsenten og "klaget", men enden på visa var at det var da ingen feil hos dem, så den pizzaen kunne så absolutt ikke være årsaken :rolleyes: Greit det, da kjøper jeg ikke pizza fra Stabburet igjen.

Men nystekt pizza fra Blåkiosken kanskje? Ja, det har jeg lyst på :D 

Synes dem bare burde legge seg langflate når dem får sånne klager!

Bikkjene lider ingen nød av å ikke få kveldstur, Tuva er sliten i pedala etter en litt for lang tur for henne igår,Vigdis har fått lang tur idag og Trym gikk 40 min tur igår, så han er gåen ut uka :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis. @Tommy er litt som Walter White? :lol:

[sur]Ugh. De har bonet oppgangen i dag. Jupp. I dag. Det skulle blitt gjort i går kveld, men han som gjorde det sa det regnet sånn. Uh, ok? Tre ganger fra ca. halv ti måtte jeg og Pøbel gå inn igjen. Fikk ikke lov til å gå på gulvet, tenk. For glatt og sånn. Og vi stod opp rundt åtte ... oh, well! Godt P klarte å holde seg til 12. Og flere folk har måtte holde seg inne mens han holdt på. Sånt gjør man på kvelden, altså![/sur]

Ellers går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....holder bikkjene på å dø. De har ikke fått kveldsmat og jeg tenker ikke gi det til de heller. Lurer på hvor lang tid det tar å bryte kveldsmat vanen og hvor lang tid det tar før jeg gir etter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Line skrev:

Sånn hadde jeg det i hele forrige uke :P 

Apropos det så sendte jeg mail til produsenten og "klaget", men enden på visa var at det var da ingen feil hos dem, så den pizzaen kunne så absolutt ikke være årsaken :rolleyes: Greit det, da kjøper jeg ikke pizza fra Stabburet igjen.

Men nystekt pizza fra Blåkiosken kanskje? Ja, det har jeg lyst på :D 

Det er skikkelig dårlig. Til sammenligning klagde jeg til Tine, og selv om de ikke fant noe galt ved produksjon hos dem ga de meg 100,- som plaster på såret for at produktet ikke levde opp til forventningene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Stine skrev:

Synes dem bare burde legge seg langflate når dem får sånne klager!

Og selv om det ikke var noe galt hos dem så kan det jo ha skjedd noe på veien, litt for varmt og frosset ned igjen f eks. Attpåtil påsto de at jeg ikke kunne ha blitt dårlig samme kveld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 minutter siden, Line skrev:

Og selv om det ikke var noe galt hos dem så kan det jo ha skjedd noe på veien, litt for varmt og frosset ned igjen f eks. Attpåtil påsto de at jeg ikke kunne ha blitt dårlig samme kveld :P 

Jeg hadde klaget inn den kundebehandleren til noen litt høyere opp i systemet jeg altså. Makan til frekkhet! :o 

Jeg fikk plutselig for meg å vaske over bilen en kjapp gang til for så å polere. Nå er den så blank at husverten nesten blir litt irritert. For nå ser jo hans bil matt ut, så nå må jo han og polere for å ikke være noe dårligere :lol: 

Har forresten et dyr her som holder på å dø jeg også nå. Men han skal fortsette å få mat to ganger til dagen. 1200-1500 gram til dagen i ett måltid kan bli litt vel heftig for en liten hundemage :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg bare digger jobben til gubben. Vi skal i bryllup til en nevø i helgen - men gjett hvem som fikk telefon i stad og utreise på fredag :ermm: Så nå må jeg dra alene, ca fire timer å kjøre hver vei og tilbringe helgen med 65 personer, hvor jeg har møtt 15-20 stykker før. Det blir sikkert hyggelig, men det er bare det at det skjer hver ***** gang det er en eller annen anledning. Det være seg om det er komfirmasjon, dåp eller en annen fest, så drar jeg alene :hmm:

Oljearbeidere har det jo så fint, for de har så mye fri og så tjener de så bra, men drit i å ha famile og venner :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sånn apropo jakt og jegere.. En bekjent av familien ble skutt under jakt i fjor. H*n som skøyt nektet for at det var en grov, uaktsom handling - for slikt kan da hende... Én ting er at man i all sløvhet glemmer å sjekke sikker bakgrunn(selv om slikt ikke skal forekomme), men å skyte en person fordi man _tror_ det er en elg?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Line skrev:

Gidder ikke - men legge igjen en omtale på FB-siden kan jeg gjøre :D

 

Det ville jeg også gjort egentlig, men jeg prøver å tenke litt over at alle er ikke like full i f*** som meg :P 
Har fått litt kommentarer fra eksen om at jeg gjør slikt. Så jeg har gått ut fra at det bare er jeg som er rar sånn :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Født gæærn og fanga vill og løpet på alt mulig som kan spjære meg opp.

344d3e6b36930619853dc0dde106698d.jpg

Litt dopa ned nå, har et par bilder fra operasjon og men skal spare dere for det... En annen utfordring er åssen jeg skal få den byttingen her til å være rolig evt med lampeskjerm på...

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...