Kaja Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Har vist blitt det nye store på Hundesonen, så hvorfor ikke! www.skam.p3.no 4 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Jeg vedder på at sesong tre kommer til å ha Vilde som hovedperson, og hennes utfordringer rundt kropp, mat, gutter og det å passe inn. Hva trur dere? Siter
MarieR Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Det tror jeg også Og det er jo helt i tråd med det serien handler om - utfordringene ungdom møter men som man kanskje syns det er ubehagelig/vanskelig å fronte så veldig. 1 Siter
KristinR Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 En fantastisk serie selv om jeg overhodet ikke er i målgruppa. 1 Siter
Justisia Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Denne serien gikk jeg gjennom en helg guttungen var hos faren sin, for "alle" snakket om den og jeg regnet med at poden snart ville si han ville se den og. Da måtte jeg jo sjekke ut hva det var. Så nå ser guttungen og jeg en sammen. Jeg tenker nok mer over hva serien forteller de unge enn det guttungen gjør. F.eks at det er helt greit å ikke drikke, at man er like kul for det. Og dette med spisingen til Vilde, hvordan Nora ser problemet og forteller Vilde om hvor viktig ting er på en veldig ok måte. Ny episode kommer i dag :-) 1 Siter
Mari Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Reaksjonen min da jeg hadde Skam-binge og desperat forsøkte å kikke på episode 6 sesong 2 ca 250 ganger: ??☹️???? Serien er jo helt tidløs. Tror alle over 15 kan relatere seg til den, kanskje yngre også. Enn at de har fått til det? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Akkurat nå, Justisia skrev: Ny episode kommer i dag :-) Jeg følger serien på nettsiden deres, og ser alle småklipp idet de kommer ut. Der ligger messengersamtalene deres også. Siter
Justisia Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: Jeg følger serien på nettsiden deres, og ser alle småklipp idet de kommer ut. Der ligger messengersamtalene deres også. Har ikke sett på klippene jeg. Venter slik at jeg får sett alt på en gang. Men, messengersamtalene? Det har ikke jeg fått med meg. Siter
Kaja Skrevet 22. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2016 De legger jo ut så innmari lite fortiden Og klippene er typ 3 min lange. Så kjedelig. Skam.p3.no F5 !! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 1 minutt siden, Justisia skrev: Har ikke sett på klippene jeg. Venter slik at jeg får sett alt på en gang. Men, messengersamtalene? Det har ikke jeg fått med meg. Hvis du ser episodene på nett-tv, så får du ikke med deg hele den interaktive siden av Skam. På nettsida deres kan en følge jentene utenfor skjermen så og si, ved hjelp av Instagrambildene deres (jeg følger alle på Insta også) og messengersamtalene. 2 Siter
Trillian Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Jeg følger de på instagram... Alle jentene og William og Chris og... Klarer heller ikke la vær å blande meg når elevene mine diskuterer William og Noora, så nå stopper de meg i gangen for å diskutere de nyeste klippene. Jesus. 8 Siter
KristinR Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Det er ikke mange regninger jeg betaler med glede, men NRK-lisensen er en av de få. De lager så utrolig mye bra for tiden. "Jeg mot meg", Skam, den andre om de litt eldre unge (husker ikke hva den heter), vitenskap + + + De andre kanalene har stort sett kun innkjøpt møl. 4 Siter
Wilhelmina Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 2 timer siden, Justisia skrev: Jeg tenker nok mer over hva serien forteller de unge enn det guttungen gjør. F.eks at det er helt greit å ikke drikke, at man er like kul for det. Jeg lurer litt på hvordan målgruppen egentlig oppfatter budskapet - synes de faktisk at det er helt greit å ikke drikke, eller blir de trigget til festing og "hooking"? Det kan jo virke som om Noora er det største forbildet, og det er jo bra da - enn så lenge. Vi får vel se hvordan forholdet til Wiliam utarter seg... 1 Siter
Justisia Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 48 minutter siden, Wilhelmina skrev: Jeg lurer litt på hvordan målgruppen egentlig oppfatter budskapet - synes de faktisk at det er helt greit å ikke drikke, eller blir de trigget til festing og "hooking"? Det kan jo virke som om Noora er det største forbildet, og det er jo bra da - enn så lenge. Vi får vel se hvordan forholdet til Wiliam utarter seg... Ja, det har jeg tenkt på og. Hvordan de oppfatter det. Jeg synes jo det er glimrende, men så er jeg ikke helt i målgruppa :-p Guttungen er 13, og heller ikke i målgruppen. Han har nok ikke helt oppfattet budskapet. Han synes bare det er kult og moro. Siter
Aslan Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Jeg og samboer koser oss med det Dobbelt så gamle som målgruppa Begynte å se på det i første sesong, syns det er utrolig koselig, artig, spennende og ikke minst flaut Verdt hele NRK-lisensen for min del, og jeg betaler den med glede fra før av Siter
mushi Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 De gutta er sammen! Skjønte det med en gang og sangen på slutten bekreftet det. Drama! 2 Siter
Aslan Skrevet 22. April 2016 Rapporter Skrevet 22. April 2016 Akkurat nå, mushi skrev: De gutta er sammen! Skjønte det med en gang og sangen på slutten bekreftet det. Drama! Det er vår teori ooog! Siter
Kaja Skrevet 22. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2016 Jeg må le litt av dere (og meg..) Siter
blomst Skrevet 23. April 2016 Rapporter Skrevet 23. April 2016 8 timer siden, mushi skrev: De gutta er sammen! Skjønte det med en gang og sangen på slutten bekreftet det. Drama! Min tanke også, men sangen la jeg ikke merke til! Hvilken var det? Jeg tenker kanskje at neste sesong blir med Isak som hovedperson jeg? Føler meg så truffet av denne serien, den er så....EKTE! Og jeg er heller ikke helt i målgruppa Siter
Wilhelmina Skrevet 23. April 2016 Rapporter Skrevet 23. April 2016 Altså, jeg ser jo bare på av faglig interesse jeg da Siter
mushi Skrevet 24. April 2016 Rapporter Skrevet 24. April 2016 8 timer siden, mushi skrev: De gutta er sammen! Skjønte det med en gang og sangen på slutten bekreftet det. Drama! Min tanke også, men sangen la jeg ikke merke til! Hvilken var det? Jeg tenker kanskje at neste sesong blir med Isak som hovedperson jeg? Føler meg så truffet av denne serien, den er så....EKTE! Og jeg er heller ikke helt i målgruppa [emoji6] Den var på rulleteksten. Husker ikke hva den het, men han snakket om at han hadde kjærlighet for kompisen sin. Siter
Jeas_89 Skrevet 24. April 2016 Rapporter Skrevet 24. April 2016 Sangen er Egil Ellevill og Jack Dee - Bromance Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. April 2016 Rapporter Skrevet 24. April 2016 På 23. april 2016 at 7:28 AM, blomst skrev: Jeg tenker kanskje at neste sesong blir med Isak som hovedperson jeg? Jeg trur ikke Isak blir neste hovedperson, han er en altfor lite etablert karakter i denne sesongen. Men nå får han jo brått litt mer plass, så vi får se. William er dritsøt. Har lagt ut bilde på insta av en bukett blomster, fordi "noen fortjener blomster i dag". Ja, etter det stuntet du dro med broren din, så fortjener hun det, ja! Mvh altfor engasjert 35-åring. 5 Siter
Fillerya Skrevet 24. April 2016 Rapporter Skrevet 24. April 2016 Jeg tror Sana blir neste hovedperson. Jeg stoler fortsatt ikke på William Siter
MegaMarie Skrevet 25. April 2016 Rapporter Skrevet 25. April 2016 Ææ, det er jo farlig å lese i denne tråden! Burde vært alarm om spoilers her! Hvem gutter er sammen? Jeg har ikke kommet så langt i serien enda. Jeg ble hektet etter at jeg leste denne tråden på fredag. Haha! Kommet til begynnelsen av sesong 2. Sitter ofte og ser flere episoder på rad! Elsker det! Minner meg om en kombinasjon av Gossip Girl og Sex and the city! Siter
Recommended Posts