Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, SFX skrev:

 

Jeg hadde mareritt i natt, og det henger igjen i kroppen, jeg kommer liksom ikke ut av det. Jeg drømte ulike scenarioer hvor folk fortalte meg at hadde jeg bare gjort sånn og sånn av helt åpenbare ting, så hadde Ridcully overlevd. Jeg drømte at han ikke var død likevel, at søppelmannen fant ham da han tømte søpla (jeg la ham tullet inn i håndklær i en pose i søppelspannet her), og tok seg av ham til han ble en stor og flott hannhund mens jeg ble anmeldt til Mattilsynet for å ha neglisjert og vanskjøtt og nesten drept en valp. Jeg trodde jeg hadde ristet av meg dette, det er snart to uker siden, også blir jeg så tatt på senga (bokstavelig talt) av drømmene mine. Det er tungt i dag.

:hug::heart: 

 

jeg ombestemte meg litt. Kom på at familien kommer på besøk i helga, så vi blir 7 personer her. Da ble det liksom plutselig litt VEL slitsomt å skulle få inn en gal drevervalp :lol: kanskje neste uke da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

12 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

farting%20dog.jpg

 

Forresten, er det bare Symra av alle hunder i verden som promper hver eneste gang hun hopper opp i sofaen? Det høres ut som hun får hjelp i takeoffen av en liten jetmotor! 

Nop! Huskyen jeg hadde prompet hver gang hun gikk ned fra sofaen. Hun valgte å gå ned ca. der jeg lå med hodet, lot bakbeina være igjen i sofaen og slapp tidenes høyeste og mest illeluktende fiser før hun gikk videre *spy* 

For å si det sånn så ble hun etterhvert nektet å gå ned der!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aslan skrev: Forøvrig er jeg litt med på 10 mil i april, bare "se hvor langt jeg kommer", og har faktisk snart gått 3 mil på tur med Thorvald! Det er ikke så verst egentlig syns jeg, med under 40 dager til termin i dag! [emoji3] 

Det er jeg og med på. Men aner ikke hvordan jeg ligger an egentlig for det virker som at S Health tuller med meg. Får ikke skritt, tid, eller km til å stemme enkelte dager, så av og til blir det ikke registrert ordentlig. 

Skal få svar på en leilighet i løpet av dagen. Begynner å bli utålmodig og smått stressa siden jeg virkelig vil ha den, og i går satte de den som utleid på finn.no... 

Det stod mellom meg og et utenlandsk par da. Så kan være derfor de har endret annonsen. Siden det blir en av oss. 

Prøv Google fit. Synes den funker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Derfor det er så trafikk forbi her med bikkjer ja, litt lyst til å gaule at båndtvangen gjelder her og! :lol: Håper nesten at gærnebikkja til naboen er ute snart sammen med alle kalkunene sine :innocent: Gratulerer så mye!

Tack, och det hade jag gjort. Jäkla ofog det där folk har för sig att inte respektera gällande regler, och nästan än lite värre när det då är folk som konkurerar och då ju i vart fall borde vara en smula mer insatt än folk mest tycker man. :no:

 

41 minutter siden, SFX skrev:

Gratulerer så mye! Moro med tittel :D

Tack! :)


AN upptäckte vi precis nu att frysen i källaren lämnat in, så där gick hundarnas vom och en hel del kött rätt åt h*lv*te. Måtte jag få jobb snart... :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TrasselTrollet skrev:

Tack, och det hade jag gjort. Jäkla ofog det där folk har för sig att inte respektera gällande regler, och nästan än lite värre när det då är folk som konkurerar och då ju i vart fall borde vara en smula mer insatt än folk mest tycker man. :no:

 

Tack! :)


AN upptäckte vi precis nu att frysen i källaren lämnat in, så där gick hundarnas vom och en hel del kött rätt åt h*lv*te. Måtte jag få jobb snart... :hmm:

@TrasselTrollet jeg har tom fryser om det ikke er ødelagt enda og du trenger noe sted å oppbevare det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Aj så kjedelig :( 

Ja, det var faktiskt bara riktigt trist, men men, inget att göra med det nu mer än att svära lite och konstatera att det behövs en ny frys... Glad hundarna är vana vid att äta 50/50 VoH och torrfoder, de får leva på bara torrfoder ett tag nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har jeg fått bevist at Nora er akkurat så lite jaktlysten og akkurat så lydig som jeg sier at hun er. Kattefanten - dronninga på bruket - satt på gårdsplassen da jeg åpna døra, og selvsagt begynte hun å løpe da hun så disse tre kjøterdyra komme (pudlene var i bånd, for de er akkurat så lite lydige og akkurat så jaktlystne som jeg sier de er :P ), og Nora beiner etter mens hun sier "VOFF VOFF". Jeg brøler "NORA, NEI!" - og hvem stopper på hushjørnet? Den lydige bikkja mi! Ikke forsvant hun ut av syne, ikke blokkerte hun i jakt (jeg tror hun leker vakthund mer enn jakthund :P ), og hun stoppet når hun fikk beskjed om det.  

Og da kommer jeg til å bryte båndtvangen der jeg syns jeg kan med henne i år også :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev: Aj så kjedelig [emoji20] 

Ja, det var faktiskt bara riktigt trist, men men, inget att göra med det nu mer än att svära lite och konstatera att det behövs en ny frys... Glad hundarna är vana vid att äta 50/50 VoH och torrfoder, de får leva på bara torrfoder ett tag nu.

Du vet at du kan få noe av det igjen på innboforsikringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sliten av dette sykkelløpet. Særlig når kommentatorene Kagge og Co blir litt vel giret.. hjelpes. Men det er jo gøy med Edvald da:)

I dag er jeg bare sliten og pjusk. Skulle ønske jeg bare ble sjuk, og ikke bare lå og slumret. 

Prima er heldigvis gøyal og snill idag, fine Prima. Imorra blir det sykkeltur jeg lover.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jo jeg har lest litt om det, men hva svarer dere hvis jeg nå stiller et enkelt spørsmål: Har dere inntrykk av at salukier er vesentlig mer krevende hunder enn whippeter?

Kommer litt an på hva du legger i krevende, men stort sett; nei. De er større og enda mer sære, men mtp aktivitetsnivå så vil jeg ikke si det. De er glade i å slaffe på sofaen etter en god løpetur de også. Dog har jeg hørt at salukiene er verre å ha løse enn whippsene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jo jeg har lest litt om det, men hva svarer dere hvis jeg nå stiller et enkelt spørsmål: Har dere inntrykk av at salukier er vesentlig mer krevende hunder enn whippeter?

Kjenner bare til whippeten så mitt inntrykk er utifra hva jeg har lest og hørt. 

Jeg har inntrykk av at salukien har høyere jaktinstinkt enn whippeten, og det er det som gjør at rasen oppleves mer krevende. Men igjen jeg kjenner ikke rasen, så dette er hva jeg har lest og hørt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha de nye medisinene er artige. Jeg ser hverken rosa elefanter eller kan fly,men hetetokter meldte seg i dag for full styrke på jobb. Ny opplevelse for meg som er tidenes frysepinne. Det var nesten fristende å rive av seg klærne og rulle seg i en flekk med snø. Men,det hadde jo tatt seg dårlig ut på jobb da.:ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snoffe skrev:

Kjenner bare til whippeten så mitt inntrykk er utifra hva jeg har lest og hørt. 

Jeg har inntrykk av at salukien har høyere jaktinstinkt enn whippeten, og det er det som gjør at rasen oppleves mer krevende. Men igjen jeg kjenner ikke rasen, så dette er hva jeg har lest og hørt.

Ikke noe særlig å få øye på en løpende katt når man går tur med Saluki på holka kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Ikke noe særlig å få øye på en løpende katt når man går tur med Saluki på holka kanskje?

Mest sannsynlig ikke :P Men det er like lite gøy med whippet, border collie og alaskan husky :P Ingen av mine har likt at fremmede katter løper over veien. Border collien og whippeten er/var veldig vant med katter hjemme. Og løper/løp ikke etter våres katter verken inne eller ute :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Ikke noe særlig å få øye på en løpende katt når man går tur med Saluki på holka kanskje?

Null stress med mine. Bare å be dem gi f, så gjør de det. (Basenjien derimot... :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...