Snøfrost Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 3 minutter siden, Krutsi skrev: Noen som vet om det finnes film av hele bedømmelsen av en rase? Finnes dessverre ikke, ikke offisielt i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 6 minutter siden, Snøfrost skrev: Finnes dessverre ikke, ikke offisielt i alle fall. Åh! Teit! Jeg ville jo se kjentfolk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Akkurat nå, Krutsi skrev: Åh! Teit! Jeg ville jo se kjentfolk Jeg ville svært gjerne sett Siberians. Det er jo helt andre hunder i UK enn i USA og kontinental Europa så litt ekstra moro å se de, selv om ikke alle er så lekre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Jeg ville svært gjerne sett Siberians. Det er jo helt andre hunder i UK enn i USA og kontinental Europa så litt ekstra moro å se de, selv om ikke alle er så lekre Mhm! Hvorfor ordner de ikke film da? Det er jo en kjempe begivenhet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Jeg så gruppene i går, og jeg ble så glad for at bouvieren vant sin gruppe! For den la jeg merke til med en gang blir moro med BIS i dag!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Er det slik at blandingshunder kan bli AG champ i England? Gleder meg til den store kvelden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Bare meg som har sett BIS-finalen? Jeg likte westien jeg, hun var så utrolig søt Whippeten var lekker hun og, men westien var liksom bare BIS Rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Jeg så, og er enig, men holdt en knapp på whippeten. Et år til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 En gjeng med triste karrikaturer, hvor *hurra* de to mest heldige, faktisk riktig flotte, vant Men; bouvieren - når fikk de slik pels?(den var flott, bortsett fra pelsen) , bc - en langhåret labrador? gordonen - halvt afganer? og den lille, rullende moppen - stakkar....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Jeg digget westien! Heiet på den og bouvieren - herlige hunder! Pekingneseren er en trist historie synes jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Westien var så søt! Den hadde masse show faktor! Liker ikke mynder så er glad Westien ble BIS. Døde litt på meg når han kommentatoren forklarte hvordan BCen holdt hodet lavt så den gikk i den lave, typiske BC stilen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 Trist å se schæferen... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2016 5 minutter siden, Emilie skrev: Trist å se schæferen... Videoen av Schæferen viser det seg har blitt redigert av Crufts. Så om man ikke så live sendingen så fikk man vist ikke se hvor mye den styrte og ordnet. Null filming i bevegelse. Pekineseren var fortsatt bare en tragedie.. Og litt morsomt, jeg syns Westien hadde NULL show over seg, ingen utstråling eller tilstedeværelse overhode. Den så ut til å kjede ræva av seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 21 minutter siden, JeanetteH skrev: Videoen av Schæferen viser det seg har blitt redigert av Crufts. Så om man ikke så live sendingen så fikk man vist ikke se hvor mye den styrte og ordnet. Null filming i bevegelse. Pekineseren var fortsatt bare en tragedie.. Og litt morsomt, jeg syns Westien hadde NULL show over seg, ingen utstråling eller tilstedeværelse overhode. Den så ut til å kjede ræva av seg Jeg så det som var blitt klippet bort. Den var åpenbart ukomfortabel og stresset. Bevegelsene var som de mer ekstreme showschæfere flest, subbet med hasene i bakken. Om ikke bevegelsene er på topp så bør virkelig en BIR-hund på Crufts vise litt stolthet og være komfortabel i sitt eget skinn. Det jeg så var ingen av delene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Jeg klarer ikke å forstå at noen har fått det for seg at dette er funksjonelt og pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 https://www.facebook.com/jessica.baker.792197/videos/10153335794187466/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Likte westien jeg. Den stod alltid perfekt, beveget seg bra, så ut til å være et veldig balansert og fint eksemplar. Men jeg er enig i at den manglet litt utstråling i BIS finalen. Kan kanskje delvis være fordi den virket veldig sliten når den til slutt ble plukket opp etter at den vant? Den hadde jo tross alt hatt en veldig lang dag. Visse andre raser starter jeg ikke på fra mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Likte veteranhannen jeg 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 2 timer siden, monica_n skrev: Jeg klarer ikke å forstå at noen har fått det for seg at dette er funksjonelt og pent. Og forferdelig å se hvor stresset den var! Hver eneste gang den var i bakgrunnen når andre raser ble sett på i gruppa fikk jeg helt vondt, stakkars hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Viste poden video av schæferen og han trodde den var syk eller skadet... Unger har et ærlig blikk... 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Hvordan havner i det hele tatt så feilkonstruerte hunder i gruppefinaler(på en eksteriørbedømming..)? Og hvorfor får det ikke konsekvenser? En ting er jo at hunden stiller til start, men for å gå videre til gruppa så må den vell både ha fått bra premiering og blitt best i rasen? For man går vell ikke videre til bir/bim uten å få ck? Hvordan skal man greie å forsvare utstilling på noe som helst plan når det år etter år settes opp hunder av dette kaliberet? Nå har vi jo schæferen som er veldig tydelig, men det er helt sikkert ikke den eneste (uten at jeg har sett spesielt mye av rasebedømmelsen). Jeg så ihvertfall en pekingneser som ikke så spesielt fresh ut. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 7 minutter siden, Malamuten skrev: Hvordan havner i det hele tatt så feilkonstruerte hunder i gruppefinaler(på en eksteriørbedømming..)? Og hvorfor får det ikke konsekvenser? En ting er jo at hunden stiller til start, men for å gå videre til gruppa så må den vell både ha fått bra premiering og blitt best i rasen? For man går vell ikke videre til bir/bim uten å få ck? Hvordan skal man greie å forsvare utstilling på noe som helst plan når det år etter år settes opp hunder av dette kaliberet? Nå har vi jo schæferen som er veldig tydelig, men det er helt sikkert ikke den eneste (uten at jeg har sett spesielt mye av rasebedømmelsen). Jeg så ihvertfall en pekingneser som ikke så spesielt fresh ut. Jeg ser for meg at pekingneseren ser sånn her ut uten all pelsen. Tja... Sunn konstruksjon eller "fresh"? I don't think so. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Er det ikke samme pekingneser som har vunnet før også, den som folk reagerte på i fjor og forfjor også? Ellers sånn generelt synes jeg at Crufts var mer moderat i år, færre bælfeite hunder og færre ekstreme hunder (jeg så ikke toy klassen). Så jeg øyner et lite håp om at det går i riktig retning. Schäferen var ikke trivelig å se på, og westien som vant var fin, men jeg synes den så veldig sliten ut. Var ikke fullt to år enda så ikke så rart om den ble litt kokt i hodet av en hel sånn dag. Whippeten likte jeg veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 5 timer siden, monica_n skrev: Jeg klarer ikke å forstå at noen har fått det for seg at dette er funksjonelt og pent. Seriøst jeg får helt vondt i meg av det klippet For det første er den jo så stresset og ukomfortabel, men den er jo helt "fjernt" bygd. Også så liten? Får mer enn sånn Quasimodo-følelse av den.. Finnes det flere klipp av bedømmelsen av den i rase- og grupperingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 2 timer siden, Turb skrev: Er det ikke samme pekingneser som har vunnet før også, den som folk reagerte på i fjor og forfjor også? Ellers sånn generelt synes jeg at Crufts var mer moderat i år, færre bælfeite hunder og færre ekstreme hunder (jeg så ikke toy klassen). Så jeg øyner et lite håp om at det går i riktig retning. Schäferen var ikke trivelig å se på, og westien som vant var fin, men jeg synes den så veldig sliten ut. Var ikke fullt to år enda så ikke så rart om den ble litt kokt i hodet av en hel sånn dag. Whippeten likte jeg veldig godt. Jeg er helt enig med deg i at det generelt så bedre ut enn på lenge. Mastiffene f.eks. så strammere og slankere ut enn jeg har sett på mange år, og det er veldig gledelig. Shar pei la jeg og merke til at var mindre rynkete enn før. Det er jo helt knall Dessuten var det mye hyggeligere å se belgerne i år, kontra i fjor. Da var det mer nervøsitet på gang. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts