Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, JeanetteH skrev:

Når man oppdager at snekkeren har brukt min støvsuger til å ta opp gipsstøv :gaah::gaah: 

Han der var jo et realt kupp, skjønner jeg :lol: 

Har vi hatt en lang og god frokost, så nå er det vel på tide å røre på liket... sparktur i dag, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

4 timer siden, Krutsi skrev:

.... Funderer jeg på om jeg skal tilby den familien som har forelsket seg i Hippy å få ha henne på for.. 

Og største argumentet jeg kommer på er at jeg er redd for å angre :P 

God plan! Da frigjør du jo en plass hjemme til en utstillnings/avlshund til da :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på hotellrommet og bare slapper av. Det er litt godt når man har delt rom med andre hele helgen at de drar tidligere hjem :aww: Så fikk jeg dusjet, pakket og surfe litt på nettet og finne roen før jeg drar. Har rommet en times tid til og så går flyet i 4-tiden. Skal bli godt å komme hjem også og hente Lady og guttungen. 

Resultatene etter helgen ble ikke noe å skryte av, men så lenge vi følte at vi hadde gjort det greit på scenen så er det uansett ikke så mye å hente. Litt surt når vi fortsatt får kommentarer på ting vi har blitt mye bedre på, men da har vi litt å jobbe med. Nye sjanser neste år :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

God plan! Da frigjør du jo en plass hjemme til en utstillnings/avlshund til da :D

 

Jeg har ikke akkurat lyst på noen flere hunder nei :lol: mine andre to har nettopp blitt 2 år.. Det holder for ei stund til.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Tipper Kasko hadde storkost seg med å hatt to stk å irritert seg over :aww: 

Og lupin sin  50 meter intimgrense hadde fått kjørt seg, og Hottie sin "ææsj - en hund!" hadde blitt festlig. Jeg har ikke stort nok hus :aww::lol: For å ikke snakke om to intakte tisper + intakte hanhunder... Står over jeg - no offence :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg har ikke akkurat lyst på noen flere hunder nei :lol: mine andre to har nettopp blitt 2 år.. Det holder for ei stund til.. 

Nå kan du jo pare bimboen, og så beholder du derfra :D 

Jobber litt. Det regner, så da er det ikke så kjipt å sitte inne med jobb. Snart ut og rusle en tur med Tjukka og Gamla da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Raksha skrev:

Og lupin sin  50 meter intimgrense hadde fått kjørt seg, og Hottie sin "ææsj - en hund!" hadde blitt festlig. Jeg har ikke stort nok hus :aww::lol: For å ikke snakke om to intakte tisper + intakte hanhunder... Står over jeg - no offence :lol:

 

 

Intimsoner er bare oppskrytt sier linni, så den hadde garantert fått kjørt seg :lol: 

16 minutter siden, Line skrev:

Nå kan du jo pare bimboen, og så beholder du derfra :D 

Jobber litt. Det regner, så da er det ikke så kjipt å sitte inne med jobb. Snart ut og rusle en tur med Tjukka og Gamla da.

Haha blir ikke parring av noe bimbo i år nei :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krutsi skrev:

Intimsoner er bare oppskrytt sier linni, så den hadde garantert fått kjørt seg :lol: 

Haha blir ikke parring av noe bimbo i år nei :lol: 

:lol: Mine er ganske seriøse om intimsonene sine mot andre hunder, så kaan hende at Linni hadde fått noen nye hul. Kanskje hun drømmer om piercinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, HeleneFS skrev:

Er på jobb med verdens verste kink i nakken. Jeg bare våknet sånn.  Finnes det kjerringråd? Kan ikke snu hodet til venstre i det hele tatt, og det var smertefullt å både stå, sette seg på toalettet og å kle på seg sokkene stående. Med en gang kroppen krever en form for balanse er nakken kjempevond. Mon tro om jeg skal utnytt høytaleranlegget "Kan en kiropraktor vennligst henvende seg til XXXX Servicesenter?" :P Sånn som vi gjør når noen trenger medisinsk hjelp fra lege. 

Her er det bare varme som hjelper. En papirserviett med varmt vann om du ikke har noe annet i nærheten. 

Det regner, og jeg har nettopp bestemt at elevene ikke får tilbake tekstene sine i morgen men på onsdag. Da kan jeg rette på jobb i morgen i stedet for i dag! Genialt! :teehe:Mandagsheidi kommer til å minne meg på at det er andre ting også som skal gjøres i løpet av den dagen, men i dag er det søndagsheidi som bestemmer. Da kan jeg rense ører, klippe klør og dusje hunder sånn at det er klart til neste helg, da skal begge to få den store vårklippen. Og så må jeg forberede meg til møte i kommunen på torsdag, og skifte på sengetøy og støvsuge andre etasje. Rent turmessig blir det labbing i villastrøk i dag. Men vi har både en liten skogteig og strand i nærmiljøet så det blir ikke så kjedelig det altså.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

På tide å komme seg ut en tur med jentene. Har ryddet, vasket og brettet klær i hele dage. Kanskje det endelig blir rent etter han snekker fyren.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg sendt mann og barn på skitur i 8 plussgrader :o:lol: Jeg pinglet ut i dag gitt. Lupin er hjemme og da, så jeg får ta dem med ut en tur så de får strekke på beina alle tre. 

Skal bare.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg strikka ferdig noen kjempekule sjiraffvotter, og ser på klokka at det kanskje er på tide å hoppe ut av pysjen. Lat søndag så langt! Skal å trene hund om ei stund da, og så er det samling for oss som skal sitte i verv i hundeklubben på kvelden med pizza og greier. :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2016 at 10:13 PM, Wednesday skrev:

Kom over ordet misofoni, og googla det. Fikk en eureka-følelse. Det må være dette jeg har! Takler overhodet ikke pipelyder. Sånne som vaskemaskinen lager når den er ferdig, bilen når den er tom for bensin, eller ryggesensorer. Slike lyder tar helt drepen på meg. Blir stressa, sint og nesten på gråten.

Jeg fikk samme aha-opplevelse da jeg leste om høysensitivitet. Det er veldig deilig når man plutselig kommer over flere som har det på samme måte!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg rettet prøver og lagt inn vurderinger, og tenker at MandagsLine vil være mer glad i meg enn hva MandagsHeidi vil være i @Symra&Pippin :lol: 

Nå skal vi rusle oss en tur i regnet, før jeg får et par tekster jeg har liggende ut av veien også. Da blir MandagsLine enda gladere, for ikke å snakke om PåskeLine som ikke har noe som helst etterslep liggende :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

:lol: Mine er ganske seriøse om intimsonene sine mot andre hunder, så kaan hende at Linni hadde fått noen nye hul. Kanskje hun drømmer om piercinger? 

Tror de dog må være veldig alvorlig også for at hun tar hintet.. Linni tror nemlig at man må bare jobbe enda hardere med overbevisning med at de er venner når de er slik :lol: hun brukte 2 dager på overbevisning på den forrige mega sure tispa før den tispa resignerte.. Til tross for at tispa knurret og glefset etter henne fra starten :lol: 

etter 2 dager lå de sammen i sofaen, mens jeg hadde et håp at linni skulle lære en ting eller to :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Tror de dog må være veldig alvorlig også for at hun tar hintet.. Linni tror nemlig at man må bare jobbe enda hardere med overbevisning med at de er venner når de er slik :lol: hun brukte 2 dager på overbevisning på den forrige mega sure tispa før den tispa resignerte.. Til tross for at tispa knurret og glefset etter henne fra starten :lol: 

etter 2 dager lå de sammen i sofaen, mens jeg hadde et håp at linni skulle lære en ting eller to :P 

:lol: Mine har mer alvor enn som så, funker ikke glefsing så funker sikkert et realt jafs. :aww:  Man kødder ikke med liggeplasser, hilsen basenjien og lukisen :aww: 

De er heldigvis ikke sånn mot folk da. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffa over dagens resultat. reservecert på den som trengte cert, og reservecacib på den som trengte cacib. Unghunden kan jeg kjøpe resultatet til, hun er uferdig i fronten, men Tonks var den han likte best, hun bare var overhodet ikke i modus idag. Håper det er hormoner som spiller inn, hun har vært sånn en gang tidligere, og det var rett etter første løpetid. 

Ellers så fikk jeg beskjed om at fôrverten til sheltiehannen min har brukket beinet og trenger pass til ham i 6-8 uker (i verste fall bare noen som kan gå tur). Kikka igjennom vennelista mi, men de jeg kommer på bor så himla langt vekk. Noen som kjenner noen som kunne tenke seg å låne en søt sheltie i noen uker? Han er vant til å være alene, men bodde i flokk hos meg. Litt forsiktig type. Bor i Oslo nå. Trenger sikkert en spabehandling, og det kan jeg få til først, men kan ikke ha ham hjemme med fem tisper derav en med løpetid, en paret og en som venter løpetid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
7 timer siden, Mud skrev:

Loke spiste kebab hver søndag når vi bodde i Oslo :P

 

Ser på Toughest race on earth på YouTube. Har brukt 1 uke på 3 episoder grunnet mann og barn og sånn...

 

Imponerende å lage en så stressende film av en så rolig og langtekkelig konkurranse. Ble litt gal av å se den jeg. Mulig den blir bedre etterhvert, men stressende og masete i første episode ihvertfall. 

Nå har jeg gått skitur med bikkjene i skikkelig påskevær og trent litt lydighet med Ekko. Og blogga om ufrivilig action på gårsdagens skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...