Poter Skrevet 28. April 2016 Rapporter Share Skrevet 28. April 2016 Skikkelig bollemage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 En ting er sikkert, det blir mye bæsj om noen uker! De som vil kan gjette, de som vet får ikke lov, og jeg er ikke 100% sikker på at vi er ferdige, men nesten. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 9 stk, fire hannhunder og fem tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Dere kan godt gjette haler og farger og da, hvis dere vil Kan godt si det ikke kom noe rødt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 8 stk, 5 hanner og 3 tisper. 2 uten hale. 4 blue merle, 4 tric. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 9 valper. 4 hanner, 2 tricolor og 2 blue merle, alle korte haler. 5 tisper, 2 tricolor og 3 blue merle, en lang hale på tricolortispe og 2 lange haler på blue merle tispene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Fine tjukkedamen Jeg tror 11 valper, 6 hanner, 3 av dem tric og 3 bm, 2 bm med lang hale resten kort, 5 tisper, 2 tric og 3 bm, 1 tric med lang hale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 10 stykk 5 tisper og 5 hannhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
connie_canine Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 9 valper - 6 tisper og 3 hanner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 7 stk - 2 tric og 2 blue merle hanner, 2 tric og 1 blue merle tispe 5 NBT og 2 lange. Nå er jeg spent på fasiten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 1 time siden, Kristiin skrev: 10 stykk 5 tisper og 5 hannhunder 10 og 5 av hver er helt riktig! Farger og sånt er jo nærmest umulig å gjette riktig på, med så mange muligheter Det ble 4 blå hanner (2 overtegnede hvite med stumphale, 1 korrekt tegnet med stumphale, 1 korrekt tegnet med lang hale) og 1 sort (korrekt tegnet med stumphale), 4 blå tisper (3 overtegnet med lang hale, 1 korrekt tegnet med stumphale) og 1 sort (lang hale). Dog er den ene blå tispa med lang hale litt lita og skral, så jeg avventer og ser litt med henne. Holder på å sende mail rundt til alle som har meldt interesse og avventer en del tilbakemeldinger, spesielt fra de som var åpne for kjønn og farger. Tispene er nok long gone, og det er to eller tre av hannene også sannsynligvis. Så får vi se nå hvilke tilbakemeldinger jeg får før jeg vet noe mer. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Spent på bilder Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Og grattis! !!! Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Den ene merlen er såkalt harlekin merle, men den er jo overtegna, så samme det. Ellers har de sju andre blå utrolig fine farger og meleringer. Sheltie- og colliefolk kommer til å dø litt på seg *ler* 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer så mye Håper alt går bra både med Tonks og alle valpene. For oss uvitende, hva skal til for at en aussie er overtegnet med for mye hvitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 9 minutter siden, Caroline skrev: 10 og 5 av hver er helt riktig! Farger og sånt er jo nærmest umulig å gjette riktig på, med så mange muligheter Det ble 4 blå hanner (2 overtegnede hvite med stumphale, 1 korrekt tegnet med stumphale, 1 korrekt tegnet med lang hale) og 1 sort (korrekt tegnet med stumphale), 4 blå tisper (3 overtegnet med lang hale, 1 korrekt tegnet med stumphale) og 1 sort (lang hale). Dog er den ene blå tispa med lang hale litt lita og skral, så jeg avventer og ser litt med henne. Holder på å sende mail rundt til alle som har meldt interesse og avventer en del tilbakemeldinger, spesielt fra de som var åpne for kjønn og farger. Tispene er nok long gone, og det er to eller tre av hannene også sannsynligvis. Så får vi se nå hvilke tilbakemeldinger jeg får før jeg vet noe mer. Jippi! ...å vinneren får en valp? Gratulerer! Venter spent på bilder jeg også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Akkurat nå, MarieR skrev: Gratulerer så mye Håper alt går bra både med Tonks og alle valpene. For oss uvitende, hva skal til for at en aussie er overtegnet med for mye hvitt? De kan være overtegnet enten i ansiktet eller på kroppen, i dette tilfellet er de overtegnet i ansiktet. Man ser det ofte på BC og OES, f.eks. På en aussie skal ikke hvitt dominere i hodet, og øynene skal være omgitt av farge og pigment. Et par har litt sånn "split face", og noen er litt mer hvite enn det også. Overtegning i ansiktet er mindre alvorlig ihht standarden enn det er på kroppen, da hvite flekker på kroppen er diskvalifiserende feil. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer! Det er ganske stort kull for rasen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Akkurat nå, simira skrev: Gratulerer! Det er ganske stort kull for rasen? Det er forsåvidt det, snittet ligger vel på rundt 6, eller litt over. Aldri hatt så stort kull, jeg. Dette blir livat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer med stoort kull!! Krysser fingrene for at den minste klarer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Grattis så mye med gjengen! Du får litt å henge fingrene i der ja *ler*. Jeg misunner deg egentlig ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Teksten hang med fra tidligere, så jeg endrer bare det her til et bildeinnlegg, jeg. Hele gjengen (noen litt under og bak beina til Tonks) Tispe 1 Tispe 2 Tispe 3 Tispe 4 Tispe 5 Hannhund 1 Hannhund 2 Hannhund 3 Hannhund 4 Hannhund 5 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer, så mange det ble Hvem av dem er harlekin merle egentlig? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer med et stort og flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts