Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

4 minutter siden, Wednesday skrev:

Sovner sent, nattskrekk gjerne to ganger per kveld, våkner og hyler hele kvelden og natta, og våkner grytidlig på morran, da også med hyling. Super kvalitet på søvnen på hele gjengen her.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Perfect Image skrev:

Se så stor jente jeg har :| Hun ble jo født type igår?? 

 

12642659_10153799015725256_6905906967696

 

Neste helg skal vi dra og ta hull i ørene, etter mange års mas fra henne. Hun får det som 5 års gave. Jeg gruer meg :lol:

 

JA! Herregud, helt seriøst så virker det som om dåpen hennes var i fjor, om ikke igår. Men altså, mine blir 9 og 11 i år, så jeg skjønner ingenting. Virkelig. Hvordan kan de ha blitt så mye eldre når ikke jeg har det? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Wednesday skrev:

Urk! Dette har jeg tenkt mye på :P Tenkte at hvis ingen forteller dem at det går an å stå å tisse, så kanskje ikke de kommer på det sjøl heller? :lol: Optimistisk?

Det er min plan også! :lol:

Edit: Min ser også på poppiloppane! Hun har et bredt spekter av hva hun liker å se på. Popiloppane tenker jeg er ment for mye mindre barn, men hun elsker også å se jungelboken og pippi.

Jeg hadde gledet meg til å ta med henne på kino for å se Jungelboken som blir laget i ny versjon med premiere i april. Så på traileren og den er jo superskummel! Så da utgår det! :( 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk heldigvis klar av poppiloppane.  Drømmehagen også. 

Det er ikke veldig mye mer spennende å se på noobwork da...Heldigvis elsket poden pippin Langstrømpe,  Ronja Røverdatter,  Harry Potter o.l. 

Men noobwork er favoritt for tiden *sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎01‎.‎2016 at 2:01 PM, Tinkie skrev:

Guriland, jeg skal bare ha jenter, jeg. Det burde vel gå hvis jeg legger inn bestilling nå? :lol: 

og hvis du tror at kombinasjonen jenter og tissing ute på tur er en hverdagslig sak å fikse, så må du tro om igjen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tricolor skrev:

og hvis du tror at kombinasjonen jenter og tissing ute på tur er en hverdagslig sak å fikse, så må du tro om igjen.

Oh, godt poeng! Men igjen, her skal pappaen få ta hovedansvaret :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tricolor skrev:

og hvis du tror at kombinasjonen jenter og tissing ute på tur er en hverdagslig sak å fikse, så må du tro om igjen.

Det er de gangene jeg elsker at A er gutt :lol: 

Herregud,  for et styr det er! :lol: Spesielt om vinteren!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ross ballonger, rosa blomster og rosa muffins :wub: er det ettårsdagen til lille frøkna så er det det altså :aww:

ordner til familiselskap i morgen, og det er så kos! :D 

også er det ekte bursdag alt på mandag :blink: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har storesøster sovet hos besteforeldrene sine. Lillebror vekket oss 9.30! Vi sto opp til et fantastisk solskinn ute :heart: Jeg kan ikke huske sist jeg sto opp og det allerede var lyst ute! Små gleder :P 

Lillebror kan forøvrig bare legges i sengen og så sovner han av seg selv! Revlusjonerende! Sånn har jeg aldri kunnet før. Fin unge han her :D 

Så på noen videoer på mobilen da storesøster var like gammel. Hun snurret rundt som et helikopter på gulvet, dro seg bortover og hadde drakamper med Sansa. Lillebror snur seg rundt begge veier, men han kommer ikke så langt av sted :lol: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan få en snart 7 mnd baby til å akseptere flaske? Eller, han akseptere den jo og kan sutte og småspise litt fra den, men gidder ikke bruke den som matkilde hvis han er sulten, da er det bare puppen som gjelder :P Han er fortsatt ganske uinteressert i fast føde, så det hadde vært veldig praktisk å kunne få litt avlasting, særlig ettersom pappaen tar over permisjonen om en måneds tid. (og vi gjerne skulle hatt barnevakt for første gang neste søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...