Tonje Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Sleng de inn i denne tråden da vel Hund som hobby selger breeders kløv til halv pris i dag. Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 De har en hodelykt på Xxl - før 999,- nå 399,- Den heter Cross Trail 2 Siter
Raksha Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Hvis noen kommer over store pakker med tyggebein (presset hud uten knuter) så blir jeg veldig glad for tips. Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Mye salg på Xxl også, men nettsiden er jo nede. Siter
Lunatic Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Dyresjappa på Torshov i Oslo hadde masse gode tilbud. 50% på Kongleker, 40-60% på en del hundegodis, dekken var på salg. Var masse bra til gnager og fugl også, for de som har det :) Siter
simira Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Dyresjappa.no, de har tilbud på nett også. Har drøyd med fôrkjøp til i dag, siden vi likevel trenger mer vom. De hadde rabatt på fôrsekker fra Robur også, og så ble det en ny dirty dog-matte, så vi har to. Fikk akkurat melding fra animail også, men har ikke sjekket tilbudene deres. Siter
simira Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 1 time siden, Raksha skrev: Hvis noen kommer over store pakker med tyggebein (presset hud uten knuter) så blir jeg veldig glad for tips. Får du noe billigere enn de på Rusta der da? Siter
Raksha Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 4 minutter siden, simira skrev: Får du noe billigere enn de på Rusta der da? Aner ikke hva de koster på rusta, så det vet jeg ikke? De har vel ikke nettbutikk og ingen rusta i nærheten her. Siter
simira Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 3 minutter siden, Raksha skrev: Aner ikke hva de koster på rusta, så det vet jeg ikke? De har vel ikke nettbutikk og ingen rusta i nærheten her. 10 pk til 99. Trodde de hadde nettbutikk, sry. Det er sånne du skal ha? http://www.rusta.com/no/tyggerull-p75651075.aspx De har jo butikk på Alnabru nå, men koster fort litt å sende det oppover også. Siter
Raksha Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 6 minutter siden, simira skrev: 10 pk til 99. Trodde de hadde nettbutikk, sry. Det er sånne du skal ha? http://www.rusta.com/no/tyggerull-p75651075.aspx De har jo butikk på Alnabru nå, men koster fort litt å sende det oppover også. Minuset med å bo i gokk Må ha veldig mange om det skal lønne seg å sende oppover ja. Man ja, sånne eller vanlige "politistaver". Men Anette er på saken, kan hende hun har noe fornuftig til meg Går liksom endel tyggebein med tre hunder, og to som trenger det pga tannstein (siste har colgateglis uansett - raringen) 1 Siter
Kristiin Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 50% på hele butikken på first choice i Trondheim. De har bla. bilbur :) Siter
Aslan Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 4 timer siden, Raksha skrev: Minuset med å bo i gokk Må ha veldig mange om det skal lønne seg å sende oppover ja. Man ja, sånne eller vanlige "politistaver". Men Anette er på saken, kan hende hun har noe fornuftig til meg Går liksom endel tyggebein med tre hunder, og to som trenger det pga tannstein (siste har colgateglis uansett - raringen) De har rusta i Trondheim, kan se om jeg finner der om du vil? Siter
Raksha Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Akkurat nå, Aslan skrev: De har rusta i Trondheim, kan se om jeg finner der om du vil? Se hva anette finner til meg først, om ikke hun har noe, så veldig gjerne - piper her eller fb deg om det blir aktuelt 1 Siter
Mirai Skrevet 27. November 2015 Rapporter Skrevet 27. November 2015 Er det tilfeldigvis noen som vet om det er noen garnbutikker på nett som har noen gode tilbud idag? Edit: haha, trodde emnet lå i Alt Mulig . Oops. Siter
AnnChristin Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Noen som har sett noen cyber monday tilbud da? Eller har alle butikkene og nettbutikkene satset på black friday? :p Siter
Pixie Skrevet 29. November 2015 Rapporter Skrevet 29. November 2015 Hundepoter.no har iallefall cyber monday salg! Siter
Malamuten Skrevet 30. November 2015 Rapporter Skrevet 30. November 2015 Vet ikke om det er et cybermonday tilbud eller ikke, men godt tilbud var det ihvertfall. https://www.xxl.no/non-stop-dogwear-pro-varmedekken-til-hund/p/1107081_1_style Non stop varmedekken 399. Siter
Recommended Posts