Djervekvinnen Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 og ikke bruker kodene i pakken? Jeg er med i lambi Club og samler koder som står bak alle lambi produktene. Det er ikke akkurat så store greier man kan få, men artig å være med uansett Sa hvis noen har lambi dopapir,kjøkkenpapir etc og ikke bruker koden, blir jeg veldig glad hvis jeg kan få dem Bare sende meg PM. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2015 Lys, håndklær, lambibamser, badekåpe, såpedispenser. Alt kommer an på hvor mye poeng man får. For eksempel en badekåpe trengs 1000 poeng, og 1 pakke Lambi gir gjerne bare 10-20 poeng 1 Siter
Aslan Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Du, det kan jeg prøve å huske på! Du trenger bare kodene, liksom? 1 Siter
simira Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Skal prøve å huske det... vi kjøper sekker med 5 pakker fra OBS, så det blir jo noen, men jeg gidder aldri. :P 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2015 3 minutter siden, Aslan skrev: Du, det kan jeg prøve å huske på! Du trenger bare kodene, liksom? Ja det står på baksiden av pakken, Lambi code, og på innsiden der står det en kode. Bare å skrive den ned i en PM så blir jeg veldig glad 1 minutt siden, simira skrev: Skal prøve å huske det... vi kjøper sekker med 5 pakker fra OBS, så det blir jo noen, men jeg gidder aldri. :P Det hadde vært supert! De er kjekke de sekkene, for da får man mange koder! hihi. så når du ser Lambi pakken, så vet du at det var noe med dem du måtte gjøre og kanskje da husker på meg 1 Siter
Mardina Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Skal prøve å huske på det. Kjøper ikke alltid Lambi, men det hender jo innimellom 1 Siter
Pixie Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 CAX6J6ACE og CFCYCAWNT, kommer flere etterhvert! 1 Siter
HeleneFS Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Jeg bruker bare lambi!!! *sendt pm* 1 Siter
MonicaT Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Er der bare lambi kjøpt i norge? Handler en del i sverige. Siter
Gjest Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 44 minutter siden, MonicaT skrev: Er der bare lambi kjøpt i norge? Handler en del i sverige. Samme pakkene i Sverige og Norge Jeg samler koder fra begge land, alt går inn på en konto. Siter
MissHeike Skrevet 18. November 2015 Rapporter Skrevet 18. November 2015 Jeg må være blind, for jeg finner ikke de kodene :s De er ikke på innsiden sånn som den sier :s Kunne noen dele ett bilde av hvor man finner den koden kanskje? Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2015 11 timer siden, MissHeike skrev: Jeg må være blind, for jeg finner ikke de kodene :s De er ikke på innsiden sånn som den sier :s Kunne noen dele ett bilde av hvor man finner den koden kanskje? Det står bak på pakken en blå firkant som står Lambi Code. Og bak der, inni pakken står det ett nr Tusen takk til de som har sendt meg kode! Det er jo bare så snilt! !! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Hvis noen skal kjøpe inn Lambi til jul, så blir jeg superglad hvis noen vil sende meg en kode Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Tuuusen takk @Mardina ! Så snilt av deg! Siter
Mardina Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Bare hyggelig Bruker jo ikke kodene selv, så¨da kan jo andre få nytte dem 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2015 Har fått hjelp fra flere snille soniser som deler koder med meg (igjen, tusen takk!) , og jeg er på god vei til å nå målet mitt om ny badekåpe Har dere lagret opp Lambi til jula, så blir jeg fortsatt veldig takknemmelig hvis noen sender meg kode. 1 Siter
Mardina Skrevet 23. Desember 2015 Rapporter Skrevet 23. Desember 2015 Du kan få en kode til av meg, når jeg kommer hjem på søndag. Er bortreist nå Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2015 Så bra @Mardina Siter
Kaja Skrevet 24. Desember 2015 Rapporter Skrevet 24. Desember 2015 Minn meg på det etter 2 juledag. Tror jeg har en pakke hjemme :) 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 28. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Tusen takk @WelshenNemi @Kaja 1 Siter
Kaja Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Takk! Skal prøve å huske det etter jobb hvis ikke er det bare å minne meg på etter 18! 1 Siter
Recommended Posts