Monab88 Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Nora har fått 1 time tur med tre andre hunder tidligere i dag, hvor vi gikk opp sti i skogen i snø opp til midja, og 1,5 time tur med fire andre hunder nå i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 I dag har vi oppdaget nye vinterstier, sett rypebæsj og spennende spor, funnet interessante lukter og ikke minst så fant vi en veldig god pinne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 12 km skitur på herlig føre Nå skal Blaze få en runde med børsten! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 45 min tur med venninnen min og hennes to hunder Deretter fikk Tidi en lydighetsøkt ute på parkeringsplassen, og en liten økt inne. Blondie fikk en trix økt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 En liten halvtime i kupert terreng som oppvarming og deretter agilitytrening. Fokus på felt og svinger for Harly, og felt og selvstendighet/avstand for Lykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 I dag har vi gått en tre kvarters båndtur i nabolaget (turstier nedsnødd) og hunden er blitt ordentlig stelt. I kveld skal jeg prøve å tørke svineører, så da får hunden også lørdagssnop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Vi har ( surprise! ) vært på skitur. Bare i en time siden føret var tungt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Rolig dag i går. Trening og luftetur på formiddagen på begge også en 20 min runde på kvelden. I dag var vi ute en drøy time på formiddagen og skal snart på ski, 12-14 km avhengig av ruten vi velger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 I dag har Eine fått en løpetur sammen med mannen også fikk han se noen hester på nært holdt, blant annet med meg oppå. Jeg tror ikke helt han skjønte at jeg satt oppå der, men ble mektig overrasket over at hesten snakket til ham og visste hva han het! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Vært på ca 2 timers båndtur i nabobygda. Der hadde de sol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 5. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Vært i skogen i tre timer. Den siste timen var jeg dog alene, for begge hundene forsvant. Jeg gikk hjem for å se om de hadde fulgt baksporet dit, men ingen hunder der, så da tok jeg bilen tilbake til skogen og begynte å lete der de forsvant. De dukka opp, Felix først og Blaze noen minutter etterpå og da ble jeg så letta at jeg grein. De har vært temmelig slitne etter det, så vi har bare vært ute og lufta oss og nå spiser de oksemuskel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bubblegum Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Vi gikk en tur i skogen i dag. Gikk og gikk i 3 timer. Koselig når det er perfekt påsekvær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 En snau times fjelltur med @HeleneFS Nydelig vær i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2016 Morgentur på 30min, så bar det på agilitystevne fra 08-13. Lyn har fått brydd nøtta si med å ikke fiksere på hver liten hund vi kunne se, vanskelig gitt! Hilst på folk og noen ålreite firbeinte. Keo har fått brynt nøtta si med å gå konkurranse (inkludert oppvarming og nedgåing), samt å ikke kjefte tilbake på alle de som kjeftet på han De har fått ligget i kennelen etter vi kom hjem i 17-tiden. Trent sitt/dekk med Lyn med hennes kveldsmat. Nå har vi gått 30min tur hvor de har fått rast av seg litt galskap langs stien/på jordet i 40cm snø. Sofasliting en stund til, så siste kveldslufting før leggetid, tenker jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2016 Nora har fått 1 time løs i skogen med tre andre bernere midt på dagen og 1,5 time/7,5 km løs sammen med fire bernere og to pommer nå før vi la oss. Ellers har det vært lufting i hagen og 3 runder med besøk til valpene, så det har vanket mye kos i løpet av dagen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2016 Idag har vi gått to urbane spor og en fellesdekk 6 min med skjult fører. Aska lå stille som en mus selv om schæferen i midten reiste seg og begynte å gå et par ganger. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2016 Eine har fått vært min personlige trener i dag når jeg løp bakkeintervaller. Han er flink å holde humøret oppe: "Kom igjen, mor, dette går bra!", "Du løper jo så bra!", "Jaaa, nå gasser vi på!!" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2016 2 timers tur i skauen med denne gjengen 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 I går ble det bare en kveldstur før jeg la meg. Samme turen som kvelden før, 1,5 time/7,5 km løse med 4 hunder - Niclas, Nora, Sushi og Trine. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 I går ble det rolig, 20 min på formiddagen, 30 min på tidligkvelden og 20 min før natta. I dag skal vi på ski igjen også blir det lp trening i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 2 timers byvandring God miljøtrening for kelpiefrøkna som stort sett oppholder seg i skogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 7. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 Skitur i Jølster 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 I dag har vi gjort minst mulig Gikk en times tur i pissvåt snø til knærne langs hestestien og på jordet, dyra har fått lekt og herjet løse så mye de ville med litt innkallingstrening innimellom. Annet enn det har vi bare slækket på sofaen og gått lufteturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 I dag har vi vært ute i nesten 2 timer. Kjettingtrekk mesteparten av turen, gått litt løs, lekt litt og trent litt søk ikke kjempelang tur, men vært ute en stund. I morgen blir det sannsynligvis rolig, siden bilen er på verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 7. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 Vi har kost oss inne først med yoga og sånn, og så har de vært ute alene litt før vi dro på tur med firehjulingen My yoga-teddy bear Twisted kelpie pose Bailey blei bråtrøtt under en pose, og sovnet på baksiden av benet mitt Ute med firehjulingen, må legge inn litt pauser (og i dag var det sommervarme her!) VM i lang valpetunge Dany er i Nirvana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts