WelshenNemi Skrevet 10. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2016 I dag har jeg bare vært på Millions missing arragementet i Bergen. Ikke gått så langt, men tog er litt skummelt, og det samme er mye folk/bråk, så nå er vi kjempesliten begge to. Fikk møtt @Snoffe da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 10. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2016 Tur på 8 km, halvparten på kronglete sti, resten på grusvei. Stoppa ved vannet så Blaze fikk vasse etter pinner. Var ute i nesten to timer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2016 Agility trening og liten luftetur med bading i formiddag Slappet av og ladet opp til jobbehelg resten av dagen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frydenlundsvein Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 I 32 grader så begrenser det seg, men en luftetur. Med en ung hund og valp blir det mye lek og moro.. Vi prøver å legge inn litt lydighet og innkalling, Sent from my LG-D325 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 Sportrening og en kjapp tur så langt. Får se om eg orker en litt lengre tur etter dugnaden i velforeningen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 11. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 9,5 km tur, litt over to timer. Mye terreng og 2 km jogging på grusvei. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkelig Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 Idag har vi konkurrert i Felt og det gikk riktig så bra. Nå ligger hunden min til lading til imorgen da skal vi konkurrere i lydighet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 I går ble det ganske rolig, 40 min ish på formiddagen, en lufting på tidligkvelden og 20 min før vi la oss. I dag har vi vært på lp trening en liten tur med bading etterpå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 I går ble det en liten lufterunde før litt LP trening på kvelden. I dag har vi gått 11 km og Mocca lå for det meste i trekk, så nå er hun ganske sliten Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 En hel dag i skogen med masse spor! Nå har begge lagt seg til lading 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 På 28. mai 2016 at 2:33 PM, WelshenNemi skrev: I dag har vi vært på nesten 1,5t tur med lett kløv. Testet den nye kløven. Hun er bare så himla søt!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 27 minutter siden, bie skrev: Hun er bare så himla søt!! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 Etter tre dager på rad med hjernetrim var det på tide med en slappe dag. Ruslet en liten fjelltur og litt lek i vannkanten. Ute ca halvannen time. Kloklipp og potestell (les: dyremishandling ) når vi kom hjem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 Absolutt ingenting! Men de koser seg på hytta med C, Vigdis har vært på fjelltur mens pensjonista nyter viss livet med å beite ned blåbærlyngen Jeg må si det er rart å være hjemme uten en eneste hund, første gang det har skjedd! Men det er litt digg og, jeg har en skål med jordbær stående i sofaen liksom 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 11. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2016 I dag har vi vært på agility stevne, eller et løp på hver hund i uoffisielt tunnel-løp. Gamlefar en jo pensjonert, og dette var debuten til yngstefrøken, noe som gikk overraskende bra! Disk vel og merke på begge to, men sånn er det med en håpløs fører Vi passer også en annen hund, pga plassmangel i bil ble han hjemme, så vi skal gå en liten kløv-tur etterpå nå som sola har roet seg litt Også har han blitt børstet da, det trengtes for å si det mildt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Kom oss ut litt i rett tid for en gangs skyld, banen for oss selv også så det gikk ikke så mye tid til prat og unnasluntring. Vims har fått et ganske langt ipospor med 6 gjenstander som gikk supert, og deretter to lp økter som også gikk rimelig bra Varga fikk gå over vims sitt spor etter vims hadde gått det for å plukke evt overgåtte godbiter Deretter gikk vi oss en liten tur med to innlagte svømmepauser, ca en time. Så blir det nok en 20 min til kvelds. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Vi har brukt det meste av dagen HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Feil tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Ny dag i skogen med spor! Fornøyde hunder! Akkurat nå, Stine skrev: Burde skaffe meg et liv siden jeg synes det er fryktelig unødvendig å skrive en skrytestatus om en halt hund som gikk inn i ringen og gjorde jobben sin selv om eieren så godt at hunden hadde smerter.... Itilegg NKK ansatt. Feil tråd? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Akkurat nå, Teserere skrev: Ny dag i skogen med spor! Fornøyde hunder! Feil tråd? Skrevet det for lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 I dag har vi deltatt på Vom Dogrun 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2016 Jeg og hunden har vært ute ganske lenge i hagen på dagtid, jeg har da sett film blant annet på ipaden og hunden for det meste da har sovet og kikket på sauene på andre siden av gjerdet fra hagen, og så har vi gått 5 km kveldstur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2016 20 min i morges, sykkeltur + godbitsøk i formiddag og 15 min i kveld. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 I går: Samme som dagen før, sløving i hagen og lengre skogstur. I dag har jeg laget godbiter mens de som godbitene er ment til oppførte seg som en rabiat, rabagasten er blitt stusset og stelt og vi har vært en dyrlege for kiropraktikk-/laserbehandling. Hun hadde ingen tro på at hunden kunne ha prolaps som jeg plutselig var redd for () , men hadde noen punkter som trengte litt behandling. Veldig ok med kirobehandling synes småen, verre med kloklipp som kom etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 14. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 40 min morgentur, i 16.30-tida var hundeluftern ute med dem i en god time, og da jeg kom hjem fra kurs i 19-tida ble de med meg på bakkeintervaller, var ute i en time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts