Bellare Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 Ny og lenger utforskingstur i finværet i dag, fikk tørka støv av kløven også. Herleg å kunne gå oppover mot sånt eit fint landskap, med start knappe 50 meter frå huset vårt 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 Alt for varmt på dagen til å gjøre noe særlig, valpeskinnet har stort sett lekt sagbruk i hele dag. Fikk trent litt agility på kvelden. INN I DET MAURBEFENGTE LUSELORTHØLET DER!!? U GOTTA BE KIDDIN' ME! Scwimmmeeeeeel! Hun er faktisk superflink til å være 4 mnd. Må sette på bremsen før tuneller, pølser og hopp så jeg kan sende henne til riktig hinder. Slamomen løsna sånn helt plutselig i dag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 Skulle bare gå en liten tur etter jobb, feilberegna og endte opp på 14 km Var en veldig fin tur da, så masse rådyr og gåseunger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2016 En rask morgenlufting før Lykke og jeg dro på agilittkurs i formiddag. Harly og K var på tur i finværet. Etter middag var Harly med å "jobbet i hagen" en drøy time mens Lykke lekte sagbruk inne. Når vi fortsatte ute var han oppsynsmann fra stuevinduet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 1,5 time i skogen og nå har de fått søke opp godis nede på den inngjerda enga utenfor her. Blaze holder på ennå, så jeg sitter her å venter på at han skal komme inn så jeg kan gå i dusjen. Iherdig han der... +20min luftetur nå i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 Vært ute 2 timer og sløvet i hagen i dag, med litt godbitsøk også. Hatt middagsbesøk og da sittet ute på terrassen. Jeg og samboer har gått en kveldstur på en times tid (med hund selvsagt). Sommerfølelse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 Etter jobb, slo jeg plena i hagen mens hundene vimsa rundt meg og lekte. Deretter gikk vi tur til stranda for svømmetrening på begge hundene. Det er nå Jatzy som svømmer mest, Yoshi synes det er kaldt, vått og ekkelt. Men han henger på da. Ute i ca 2-3 timer i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 40 min båndtur i dag tidlig og en times tid på ettermiddagen med en liten svømme/badepause halvveis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 En times løpe/gåtur med innlagte bade/drikkepauser på formiddagen, sløvet i hagen hele dagen, og 2 timer lydighet nå på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2016 En liten skogstur i trekk mens vi speidet etter hoggorm i formiddag, deretter noen få korte treningsøkter på hver av de. På vei hjem stoppet vi ved et vann og badet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornal Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 (I går) Sløv dag for den lille på formiddagen og dagen, men lydighetstrening på fellestrening, litt smeller i etterkant og avsluttet av sitt første skikkelige feltsøk hvor hun tok to av tre gjenstander, hadde bare forventet en! Flinke lille whipsen min som slokna som et lys når vi kom hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Samme som i går minus besøk. 2 timer i hagen med sløving + godbitsøk og en time kveldstur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Sykkeltur med begge to før trening av vims og noen småluftinger på varga 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Miljøtrening med lillevalp foran butikk inngang, sett på mennesker som kom og gikk, biler og sykler Så måtte hun i badekaret etter at hun klarte å hoppe og lande sidelengs i sitt eget tiss [emoji14] Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Det ble først 2 timer med smellertrening, deretter hjem og litt middag før 2,5 timer lydighet (kurs). Sliten og fornøyd hund og sliten og fornøyd eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 I dag har den tobeinte stort sett lagt flat pga varmen. Ble en liten rusletur på ca 40 min, deretter var hundene med på et par ærend. Kloklipp og potestell på Harly når vi kom hjem igjen. Ellers bare 5-10 min lufteturer i nabolaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Nesten 2 timers tur i går, med bading og passeringstrening. I dag har Nemi blitt klippet, og vi gikk rett i underkant av en times tur med bading. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 I går ble det stort sett bare en times tid i skogen i dag har vi gått 40 min på formiddagen og så blir det vell en sykkeltur etterpå og litt lp trening på vims. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 I går vart det ein ca. 2 timers tur, der vi til slutt endte opp ved Instebøstølen, saman med @Tonje og bikkjene. Mens i dag har dei kun fått ein kjapp tissetur etter jobb, så blir det vel ein lengre spasertur når sambuar kjem heim frå jobb 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Vigdis satt streikevakt i 4 t sammen med meg idag, gikk til og det var 7 km, tok en snarvei hjem på 4,5 km Tuva har vært på rehab idag og gått 12 min på vanntredemølla (Trym og hu sov sammen med C når Vigdis og jeg var ute) Tenker Trym får en kveldstur etterhvert på 3,5 km. Red: Trym fikk litt over 5 km, var så deilig temp ute 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Som alltid går vi vår vanlige strandtur om morgenen, når stranda er helt tom for folk. Det er vanvittig fredfullt! Det er egentlig ren terapi! Sitter å skuer utover stranda i soloppgangen. Ellers har klør blitt klippet, og Kiwi har fått sommersveisen sin. Eller, dagen startet med at jeg måtte tømme analkjertlene til Minion, før strandturen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2016 Skogstur i tre timer. Herlig i skogen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Det som skulle ha vært rallytrening ble til full fest da frøkna spora opp en død rype Først glefsa hun i seg hodet, så prøvde hun å slepe med seg resten av skrotten... Litt i største laget med hele fuglen så hun fikk en vinge, men da begynte moroa for den skulle hun jo ikke slippe igjen for alt i verden... Det ble ikke veldig mye trening, for å si det sånn "Grrr min vinge! Jeg er superfarlig altså så bare glem å ta den!" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Miljøtrening i byen, fikk hilse på dame med stav og paraply. Var litt skummelt først, men etter å ha tenkt litt så var det greit:) Nå er hun sliten og sover tungt. Bearbeider vel inntrykkene:) Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2016 Halvannen times tur, der hunden fikk en hyggelig klappeopplevelse med et barn som var veldig flink med slike beskjedne hunder. Hilst på noe familie som har vært en tur innom her. Senere i kveld tenker jeg hunden blir stusset igjen, er så deilig med hund som kan være kortklippet igjen etter vinteren. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts