Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Hah, ingen tvil om at hunder lærer av hverandre. Ved tydelige lyder utendørs fra, pleier begge hundene å bjeffe høyt.

Nå kom det en lyd, sikkert postmannen sin bildør. Timmy hører den tydeligvis ikke, eller så bryr han seg ikke, der han lå og slappet av ved ovnen.  Bizi spretter opp, boffer, ser på både meg og Timmy, og lurer tydeligvis på om ikke hun skal bjeffe nå?

Jeg bare prater rolig til henne. Hun fortsetter å kikke bort på Timmy, som fortsatt ikke bryr seg. Da finner hun ut at ånei, jeg skal visst ikke bjeffe nå, så hun legger seg ned.

Har sett det før også. Hun ser bort på Timmy for å se hvordan han reagerer, også reagerer hun slik som han gjør. 

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Akkurat nå har det vært ei innom meg som lurte på om jeg var fagorganisert, og etter ettertanke så har jeg jo ikke vært det siden jeg jobba i kommunen. :o Enda godt at noen går rundt og passer på, det er jo skrekkelig dumt å være uorganisert - spesielt med tanke på arbeidssituasjonen min. Såh, da har jeg meldt meg inn i et forbund igjen, og denne gang skal jeg passe på medlemskapet mitt selv og ha trekk fra konto og ikke lønn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste begynnelsen på denne og trodde det handlet om @Siri sin tannmangel. 

 :lol: Jeg burde kanskje få veterinærattest på at tanna har vært der??? :lol: 

Har jeg vært på infomøte om dette nye vegselskapet - og må vel innrømme at jeg ikke ble særlig mye klokere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye trivelig ute! Men nåhar jeg tatt en varm dusj, fyra i peisen, drikki en varm kopp kaffe og et glass vann med c-vitamin :) Jentene så ut som drukna rotter, så jeg tørket dem godt og la ene senga dems foran peisen, gjett hvem som ligger på den a? Trym selvfølgelig :P

Fikk referat fra årsmøte i hytteforeningen, og hvis jeg har skjønt det rett så er det lagt inn forslag til IKKE å brøyte veien forbi hytta vår! Kjenner jeg blir ilsk hvis det blir noe av! Neste årsmøte må vi få med oss så vi kan avverge sånne idiotiske forslag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke gjort noe fornuftig idag :o

Eller, jeg har henta vom i garasjen haha.. Også vasket klær,og vært ute med søppelet :P

Men utover det.. nada! :P Skal til vetrinæren og vaksinere og chippe pus, nå om 40min..etter det,tror jeg nesten jeg må gå ned på jorde å la hundene rase fra seg litt :P Var kun 2 som ble aktivisert igår,men tipper de hadde kosa seg alle med å springe litt i nysnøen nede på jordet :P

Etterpå... Kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kineserne brukte vistnok å brenne papirpenger for å fikse karmaen sin. Så kanskje du skal lage til et lite bål av tusenlapper i hagen?

Eller kanskje karmaen ikke er sååå mye verdt? :D 

Med mindre jeg får vekslet inn noen kroner i zimbawsk valuta er det nok rimelig kontraproduktivt. Kan alltids teste ut monopolpenger, selv om jeg tviler på at kinserne anser det som godkjent karmavaluta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemover snart nå tror jeg. Jeg ser veldig frem til å bli ferdig med denne uka. Har fått litt nok av gruppearbeid nå, selv om gruppa er grei. Er bare så mange som vil si noe hele tiden, så de overkjører nesten hverandre, mens vi som er litt stillere egentlig ikke får sagt noenting... Blir godt å komme tilbake til vanlige klasser, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en ond person, men jeg kom over en hjemmeside/firmaside som gav meg en god latter. 
Og da jeg kom til dette lo jeg så jeg fikk knekkebrød i vranga. (karma?:lol:)

Om man ønsker en personlig veiledning for sin egen del i livet, har jeg sammen med hestene mine nå også åpnet opp for muligheten til at de kan gi slike veiledninger til mennesker som ønsker dette.

Hestene mine har alle sine helt personlige egenskaper, og er meget dyktige til å lese mennesker. De kan gi råd i forhold til hva du bør fokusere på i livet ditt nå i forhold til hva som er mest hensiktsmessig for deg.

Du kan også stille spørsmål som du ønsker svar på i en slik rådgivning.

Man kan enten komme hit for å møte hestene personlig eller sende en mail med bilde og navn.

 

Kanskje jeg skal leie ut Ganzie som livsstilscoach? Og jeg tror nok Inya kan ha en strålende fremtid som personlig trener:aww:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg er så sær i matveien, og har perioder hvor jeg kun spiser enkelte ting :P Det eneste jeg spiser nå for tiden er knekkebrød med leverpostei. I tillegg til middag selvfølgelig. Hadde jeg ikke vært så fornuftig hadde jeg spist det til middag også :aww: Det varer sikkert i noen uker som vanlig til jeg går over i en ny periode. Men herregud så godt knekkebrød med leverpostei er! :heart: (og dyrt, for jeg nekter å spise leverpostei som ikke ble åpnet samme dag. Resten får hundene)

Hjemme etter lang skoledag. Må pakke litt etterhvert før jeg må legge om dekk. (Ble Østerdalen med sommerdekk forrige helg - ikke så veldig kult.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og dyrt, for jeg nekter å spise leverpostei som ikke ble åpnet samme dag. Resten får hundene)

Kjøp slike enkeltpakker da vet du - en pakke til ett knekkebrød :D. Knekkebrød med leverpostei er forresten veldig godt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kjøp slike enkeltpakker da vet du - en pakke til ett knekkebrød :D. Knekkebrød med leverpostei er forresten veldig godt :)

Kjøper masse slike pakker som belønning etter hvert løp med hundene, men å bruke det selv har faktisk ikke falt meg inn :lol: Takk for tidenes tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper masse slike pakker som belønning etter hvert løp med hundene, men å bruke det selv har faktisk ikke falt meg inn :lol: Takk for tidenes tips :D

Dagens!! :lol: :lol::lol: 

Hjemme. Fikk gjort litt konstruktivt på siste delen av dagen på verneombudssamlingen. To timers historieforelesning om arbeiderbevegelsens historie gikk til å skrive fagkommentarer på 3 klasser i K&H :P 

Forøvrig skal jeg ha tacosalat til middag i dag etter alt tacopratet deres :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en ledning som hadde riktige plugger i begge ender, stakk dem inn der de passa på routeren og på laptopen, og voila, internett i heimen! Mens jeg venter på ny sånn derre boks så jeg får trådløst nett igjen altså. Kan jeg regne med at hverken huset eller laptopen brenner opp siden de pluggene passet? Kunne jo satt meg litt bedre inn i ting, men sånt er så kjedelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en ond person, men jeg kom over en hjemmeside/firmaside som gav meg en god latter. 

Og da jeg kom til dette lo jeg så jeg fikk knekkebrød i vranga. (karma?[emoji38])

Om man ønsker en personlig veiledning for sin egen del i livet, har jeg sammen med hestene mine nå også åpnet opp for muligheten til at de kan gi slike veiledninger til mennesker som ønsker dette.

Hestene mine har alle sine helt personlige egenskaper, og er meget dyktige til å lese mennesker. De kan gi råd i forhold til hva du bør fokusere på i livet ditt nå i forhold til hva som er mest hensiktsmessig for deg.

Du kan også stille spørsmål som du ønsker svar på i en slik rådgivning.

Man kan enten komme hit for å møte hestene personlig eller sende en mail med bilde og navn.

 

Kanskje jeg skal leie ut Ganzie som livsstilscoach? Og jeg tror nok Inya kan ha en strålende fremtid som personlig trener:aww:

Link takk! [emoji14]

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper masse slike pakker som belønning etter hvert løp med hundene, men å bruke det selv har faktisk ikke falt meg inn :lol: Takk for tidenes tips :D

 :lol: :lol: Hyggelig å kunne hjelpe *ler*. 

Har jeg spist brent pizza til middag. Får vel dra på seg regnklær og komme seg ut med hundene snart da... må bare la den pizzaen synke litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg spist middag, og funderer på om jeg skal ut å gå tur NÅ eller vente. Går jeg nå får jeg litt dagslys og er ferdig med det. Fordelen med å vente er at jeg får slappet av nå, og at det kanskje slutter å regne. Ehm virker som ting peker mot å få på seg klærne og komme seg ut nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå syns jeg synd på Bonden og de andre som leker  i skogen ved Tronfjellet i "finværet".  

 

Fått fonen min *lykkelig* Bare gjøre den til min nå, og vente på beskyttelsesting så blir det bra!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en ledning som hadde riktige plugger i begge ender, stakk dem inn der de passa på routeren og på laptopen, og voila, internett i heimen! Mens jeg venter på ny sånn derre boks så jeg får trådløst nett igjen altså. Kan jeg regne med at hverken huset eller laptopen brenner opp siden de pluggene passet? Kunne jo satt meg litt bedre inn i ting, men sånt er så kjedelig! 

Ja, det burde gå bra :lol: Det går jo bare internett gjennom der, så det er ikke noe forskjell på sånne ledninger så lenge de passer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...