Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

En smule kaotisk i Fredrikstad sentrum i dag gitt, et stenkast unna her hvor jeg bor :| Bombetrussel, evakuering og tungt bevæpna politi blir litt for mye action altså. Håper ikke de finner noe bombe.

Sto i kø hjem fra barnehagen i dag, politiet sperra veien så ingen skulle kjøre inn i byen. Var kø i mange kilometer på begge sider av byen. Nå hører jeg helikopter. 

Endret av Wednesday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer vedrørende minien min. :flowers: Hun er verdens blideste lille vesen, så jeg håper så inderlig at det ikke går utover livskvaliteten hennes på sikt dette. Det fortjener hun ikke. 

 

@Stine - klem til deg også. Skjønner at du føler deg dårlig, men noen ganger skjer ting man ikke rår over. Du gjør det du kan for å følge opp - mer kan du ikke gjøre. Ting skjer, så du må prøve å legge det bak deg. :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer vedrørende minien min. :flowers: Hun er verdens blideste lille vesen, så jeg håper så inderlig at det ikke går utover livskvaliteten hennes på sikt dette. Det fortjener hun ikke. 

 

@Stine - klem til deg også. Skjønner at du føler deg dårlig, men noen ganger skjer ting man ikke rår over. Du gjør det du kan for å følge opp - mer kan du ikke gjøre. Ting skjer, så du må prøve å legge det bak deg. :console:

Takk :) Ja, jeg må bare legge det bak meg, får ikke gjort noe mer uansett.

Klem til deg anngående mini, det kommer nok til å gå helt fint skal du se :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist at det skal være så stille på sonen pga en teit oppdatering som liksom skule gjøre ting bedre :hmm:
Håper det blir fikset opp i snart ja. Savner sonenpratet! 

Endret av Cattn
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt middag for imorgen, og det blir laks og grønnsaker i folie. Jeg har aldri vært glad i varmebehandlete grønnsaker, men det har nok mye å gjøre med tilberedingen. Vandt med myke grønnsaker med ekkel konsistens. Men sist uke var vi på thairestaurant, og til og med jeg likte grønnsakene. Guleøttene og brokkolien var sprø og gode. Hvordan tilbereder jeg dem for å få de slik? Dvs, hvor lenge bør de stå i ovnen? :P Aldri gjort det før, så.selv noe så enkelt hadde vært greit å fått inn med teskje :P Og hva liker dere å ha i? Jeg tenker gulrot, brokkoli, paprika, purre, og kanskje noe sitron for god smak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Jeg måtte snoke litt på fb, og du ser veldig, veldig, veldig kjent ut, uten at jeg klarer å komme på hvorfor du ser kjent ut :ninja:
 
 
Vet ikke helt hva som skjedde med quotene nå, men... BAH!
jeg føler det samme! Du ser såå kjent ut, men jeg aner ikke HVOR jeg har deg fra :P 
 

AN stusser jeg over at tørrforpakka sier at pelsen skal ha "1 4/8" kopp om dagen. Hvorfor sier man ikke bare "1 1/2"?

 

Du bruker RC sant?

 

Og det er så enkelt at målingsbegeret er delt inn i 8 deler pr kopp.. For at det skal være enklere å måle opp hvis hunden skal ha mer eller mindre enn slike enkle mål som 1/2 ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ikke målebegeret delt inn i 2 stk 8/8? Om dere skjønner? :P så om hunden skal ha 1 + 4/8 så blir det 75% av målekoppen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 1 år siden jeg hadde min siste strålebehandling, i følge facebook. Det er jo verdt å feire det :ahappy: 

Syns det er trist at det skal være så stille på sonen pga en teit oppdatering som liksom skule gjøre ting bedre :hmm:
Håper det blir fikset opp i snart ja. Savner sonenpratet! 

Ikke all senking av aktivitet har med oppdateringa på sonen å gjøre, jeg for min del syns ikke miljøet her er like hyggelig som før, og velger å skrive mindre av den grunn :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter och läser på om drag med hund och funderar på om det är värt att investera i en kickspark och om jag investerar i en sådan var jag får kört den här i området och hur jag på ett smart sätt skall kunna koppla de små djuren också vid den så de med får följa med och om jag verkligen kommer använda den så pass att det är värt det och och och...

Kan vi inte bara hoppa över vintern i år istället så att jag bara kan få fortsätta trava runt i skogen till fots?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik! Da var restene etter gårsdagens godislaging tatt vare på. Rester av rester av rester. Avskjær fra jakt, noe råfôr og noe godis, restkjøtt i kjelen kommet i hver sin matskål, fett etter koking laga til energiterninger og kokevannet tappet på flaske, her går ingenting til spille :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er ikke målebegeret delt inn i 2 stk 8/8? Om dere skjønner? :P så om hunden skal ha 1 + 4/8 så blir det 75% av målekoppen?

Har ikke målekoppen, siden jeg egentlig bare bruker tørrfor til godbiter/fyll til aktivitetsleke.

Syns det er mye enklere å dele antall gram på to, enn koppmål. Ikke så ille at man skal klage for mye over det, bare dagens lille irritasjon :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes både store og små beger, de små er 8/8, de store er 2x 8/8 :)

smart du :D hodet mitt fungerer ikke i dag. Skylder på tidligvakt og lite søvn :icon_confused:

Har ikke målekoppen, siden jeg egentlig bare bruker tørrfor til godbiter/fyll til aktivitetsleke.

Syns det er mye enklere å dele antall gram på to, enn koppmål. Ikke så ille at man skal klage for mye over det, bare dagens lille irritasjon :P.

åja! Haha, er lov det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu blev jag nyfiken, köpa vad? :)

Masse alt for masse på Canider- men trenger jeg det?????

 

Har akkurat oppdatert bloggen, og jeg ser jo at vi har jo klart masse i løpet av året, og så kan vi jo  få til masse til neste år.

Nå skal jeg på campingferie med TVNORGE

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii! Jeg glemte kapers i middagen min! Det var jo hovedgrunnen til at jeg lagde pasta! :ermm: 

Kapers? Spiser folk kapers liksom? :lol: 

Har vi vært ute på tur, og jeg var slemmesiri i dag, i følge Yasmine, for hun måtte trekke kjetting i 1,5 km i lett motbakke. DET var tungt og kjedelig, det... Men så fikk hun løpe løs resten av turen da, vi jogget til og med noen km i dag :). Nå er jeg litt slækk i beina, for vi har ikke jogget på veldig lenge. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...