Gå til innhold
Hundesonen.no

Svenskehandel hund. (ev Oslo)


Rocket
 Share

Recommended Posts

Hva er lurt å handle? Hva lønner deg? Tips til butikker?
Vi har ingen utgifter ifm reise iom mannen kjører Tesla, så det lønner seg for meg å handle i sverige om det er prisforskjeller ifht norge, selvom det er langt å kjøre. :P Skal til Oslo ifm konsert og tar da en svipptur innom sverige før vi kjører hjem også, blir med all sannsynlighet charlottenberg på oss denne gang, har i vært på nordby i strømstad tidligere. 

Dete eneste jeg er 100% sikker på jeg skal se etter er Glucosamin, noen som har tips der? Skal innom hestebutikker også regner jeg med, skal se etter noe hestefôr for søs. Så om noen har tips til tilskudd som kan kjøpes hos slike så er det også supert. Men hovedpoenget er at det er billigere enn norge og brukbart til hund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gammel tråd, med lik til to andre tråder igjen.

Så dem, men regner med prisene og slikt er en del endret siden 2012.... Valutaen er jo ikke så god for øyeblikket bl.a Ev butikker som er nevnt kan være nedlagt, flyttet osv. Jeg er som man ser i tittelen også interessert i tips i oslo området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo anbefaler jeg Dyresjappa på Torshov. Det er en stor dyrebutikk på Alnasenteret også, husker ikke det nye navnet, var Tropehagen tidligere.

Når det gjelder de svenske butikkene og "gamle priser" så er det jo bare å sjekke nettsidene deres og prisene der kontra dagens valuta. Men jeg vil ikke tro det lønner seg så veldig. De er nok fortsatt litt billigere på godbiter og tygg. Pleide selv å kjøpe billige tyggeruller og dentastix på Rusta, men nå har vi jo det på Alnabru også, med samme priser.

 

Endret av simira
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lurt å handle? Hva lønner deg? Tips til butikker?
Vi har ingen utgifter ifm reise iom mannen kjører Tesla, så det lønner seg for meg å handle i sverige om det er prisforskjeller ifht norge, selvom det er langt å kjøre. :P Skal til Oslo ifm konsert og tar da en svipptur innom sverige før vi kjører hjem også, blir med all sannsynlighet charlottenberg på oss denne gang, har i vært på nordby i strømstad tidligere. 

Dete eneste jeg er 100% sikker på jeg skal se etter er Glucosamin, noen som har tips der? Skal innom hestebutikker også regner jeg med, skal se etter noe hestefôr for søs. Så om noen har tips til tilskudd som kan kjøpes hos slike så er det også supert. Men hovedpoenget er at det er billigere enn norge og brukbart til hund. :)

jeg kjøpte glucosamin tyggetabletter i en sidegate av shoppingsenteret i Carlottenberg. Billigere enn den jeg har brukt før i alle fall(trikem). 439sek for 120 tabletter(min på 15kg trenger en). Er til hund i utgangspunktet. Hadde andre store bokser også, med pulver.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken på Alna heter Tam Alna. Ikke spesielt billig. I Sverige kjøper jeg godbiter, lenker, seler, dekken etc. , hvis jeg trenger og tørrfôr om det er på tilbud. Du får en kilo dokobiter til 30 kroner og det er halve prisen av Tam Alna.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken på Alna heter Tam Alna. Ikke spesielt billig. I Sverige kjøper jeg godbiter, lenker, seler, dekken etc. , hvis jeg trenger og tørrfôr om det er på tilbud. Du får en kilo dokobiter til 30 kroner og det er halve prisen av Tam Alna.

Det er vel det samme som Rusta har? Som nå er over gata for Tam Alna. ;)

Tam Alna er ikke veldig billig nei, men har relativt godt utvalg, og jevnlig salg på et eller annet. Tror jeg betalte 300 kr for tykke vinterdekken til begge hundene totalt.

Endret av simira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken på Alna heter Tam Alna. Ikke spesielt billig. I Sverige kjøper jeg godbiter, lenker, seler, dekken etc. , hvis jeg trenger og tørrfôr om det er på tilbud. Du får en kilo dokobiter til 30 kroner og det er halve prisen av Tam Alna.

De har byttet navn og heter Oslo dyrebutikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye det samme som på Rusta, som nå er på Alnabru. Til tips. :) Litt annet også da, om man vil ha variasjon.

Ok, var på Rusta på Strømmen, men der hadde dem ikke noe særlig av naturlige tyggeting. Pleier å kjøpe inn diverse ører og skinkeknoker (15 kr for store) på Dollar Store. Masse leker har dem der også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var på Rusta på Strømmen, men der hadde dem ikke noe særlig av naturlige tyggeting. Pleier å kjøpe inn diverse ører og skinkeknoker (15 kr for store) på Dollar Store. Masse leker har dem der også :) 

Har de fått Dollar Store på Strømmen? Eller mener du i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...