Delete Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Hell-o! Liz er navnet. Jeg har tre go'gutter (Mist, Storm og Dexter) som jeg tilbringer mesteparten av tiden med. Har nylig fått tilbake gnisten til å igjen bli aktiv i hundemiljøet etter ny valp kom i hus, så jeg tenkte jeg skulle sjekke ut dette forumet. Vi får se hvor aktiv jeg blir på dette forumet. Jeg er nok ikke den som skriver mest, men leser gjerne om jeg har noe å lære =) Mist (blanding, 9år) og Storm (blanding, 6år) Dexter (Whippet, 10uker) 5 Siter
Snøfrost Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Så fin gjeng du har. Velkommen hit Siter
Mardina Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Velkommen, velkommen For en fin gjeng du har Siter
MonicaT Skrevet 14. August 2015 Rapporter Skrevet 14. August 2015 Velkommen. Så fin gjeng du har Siter
Delete Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 Mange takk! Ja, de er noen skikkelige go'gutter! Siter
Zitka Skrevet 15. August 2015 Rapporter Skrevet 15. August 2015 Velkommen hvor kommer whippeten din fra? Synes nemlig han så litt kjent ut Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Delete Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 Velkommen hvor kommer whippeten din fra? Synes nemlig han så litt kjent ut Sent from my iPhone using Tapatalk Jasså? http://thewhippetarchives.net/details.php?id=236787 Siter
Zitka Skrevet 15. August 2015 Rapporter Skrevet 15. August 2015 Jasså? http://thewhippetarchives.net/details.php?id=236787 det var akkurat det jeg mistenkte bor i samme by som Anniken, så har sett bilder fra kullet igjennom FB Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Delete Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 det var akkurat det jeg mistenkte bor i samme by som Anniken, så har sett bilder fra kullet igjennom FB Sent from my iPhone using Tapatalk Ahaa=) vel, nå har denne hjerteknusern blitt vestfolding Siter
Zitka Skrevet 15. August 2015 Rapporter Skrevet 15. August 2015 Ahaa=) vel, nå har denne hjerteknusern blitt vestfolding Det er vel ikke det værste han kunne ha blitt det du får lage tråd om gjengen din, så får vi følge med Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Delete Skrevet 15. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2015 Det er vel ikke det værste han kunne ha blitt det du får lage tråd om gjengen din, så får vi følge med Sent from my iPhone using Tapatalk Det skal jeg vurdere å gjøre etterhvert Siter
mushi Skrevet 16. August 2015 Rapporter Skrevet 16. August 2015 Hei, velkommen! Hvor i Vestfold bor du? Siter
Delete Skrevet 16. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2015 Hei, velkommen! Hvor i Vestfold bor du? ca en halvtime unna Tønsberg Siter
Mirai Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 ca en halvtime unna Tønsberg Vi bor rett utenfor Horten, jeg har også whippet (og det bor en ulvehund her også). Det er en gruppe som heter "whippet i Vestfold" på Facebook hvis du vil være med! Siter
Delete Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2015 Vi bor rett utenfor Horten, jeg har også whippet (og det bor en ulvehund her også). Det er en gruppe som heter "whippet i Vestfold" på Facebook hvis du vil være med! Takk for tips! Jeg har nå sendt en forespørsel Siter
Lola Pagola Skrevet 19. August 2015 Rapporter Skrevet 19. August 2015 Så fine, Velkommen! Hva er blandingen blandet med? Siter
mushi Skrevet 20. August 2015 Rapporter Skrevet 20. August 2015 ca en halvtime unna Tønsberg Bor i Tønsberg og har en sosial hund hvis du har lyst til å treffes en dag! Litt derfor jeg spurte. Siter
Delete Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2015 Så fine, Velkommen! Hva er blandingen blandet med? Husky, vorsteh og whippet 1 Siter
Delete Skrevet 20. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2015 Bor i Tønsberg og har en sosial hund hvis du har lyst til å treffes en dag! Litt derfor jeg spurte. Skjønte det Blir ikke mye farting på oss så lenge bilen ikke er kjørbar (tvist med bilselger som sannsynligvis ikke løser seg med det første) Siter
Recommended Posts