*Marianne* Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Men dere som bruker tusj, er det noen som ikke så lett går igjennom arket? For jeg prøvde med tusj i dag (Har "Den hemmelige hagen"), og det gikk jo rett igjennom. Veldig dumt for arket bak, men veldig fint med så sterke farger... Siter
Enits Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Men dere som bruker tusj, er det noen som ikke så lett går igjennom arket? For jeg prøvde med tusj i dag (Har "Den hemmelige hagen"), og det gikk jo rett igjennom. Veldig dumt for arket bak, men veldig fint med så sterke farger... Staedtler triplus fineliner bruker jeg, har ikke gått gjennom FIkk tips om de lengre oppe her i tråden og de funker gull Siter
Elisabeth00 Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Staedtler triplus fineliner bruker jeg, har ikke gått gjennom FIkk tips om de lengre oppe her i tråden og de funker gull Spørs hvordan man bruker dem. De går gjennom når samboeren min farger, men ikke når jeg farger. Dette er sider som er ganske tykke. Siter
Enits Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Spørs hvordan man bruker dem. De går gjennom når samboeren min farger, men ikke når jeg farger. Dette er sider som er ganske tykke. Ja man må nok unngå å tegne veldig mye oppå samme stedet Siter
soelvd Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Så l enge jeg kan huske har jeg elsket å farge "hullene" i bokstaver. Hele tiden. Tror ikke dette er noe for meg når jeg knapt har tid til det jeg må få gjort 1 Siter
Tekopp Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Men dere som bruker tusj, er det noen som ikke så lett går igjennom arket? For jeg prøvde med tusj i dag (Har "Den hemmelige hagen"), og det gikk jo rett igjennom. Veldig dumt for arket bak, men veldig fint med så sterke farger... Mine er "Staedtler triplus fineliner", settet jeg kjøpte har 12 farger. De går ikke gjennom arket, men jeg har litt lyst på flere farger etterhvert. Den jeg holder på med nå (klikk på bildet for større) 1 Siter
Enits Skrevet 25. Juli 2015 Rapporter Skrevet 25. Juli 2015 Mine er "Staedtler triplus fineliner", settet jeg kjøpte har 12 farger. De går ikke gjennom arket, men jeg har litt lyst på flere farger etterhvert. Den jeg holder på med nå (klikk på bildet for større) Jeg kjøpte 15 pakning idag, alt for lite fargevalg! Kostet 229kr på tilbud. De hadde 20 pakning også men synes 400kr for den var vel drøyt :/ Siter
Guest Christine Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg kjøpte 15 pakning idag, alt for lite fargevalg! Kostet 229kr på tilbud. De hadde 20 pakning også men synes 400kr for den var vel drøyt :/ Kom nettopp over 20'pk til 198 http://www.skolesekker.no/products/fineliner-triplus-assfarger-20 Siter
Enits Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Kom nettopp over 20'pk til 198 http://www.skolesekker.no/products/fineliner-triplus-assfarger-20 Takk! Ser ut som den er enda litt billigere på staples også http://www.staples.no/fineliner-triplus-ass-farger-20/cbs/746214.html?price=incvat&cm_mmc=AFF-_-tradedoubler-_-feedtradedoubler Må se om de har den til samme pris i butikk, da får jeg kjøpt allerede imorgen Siter
maysofie Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Bruker dere disse i de tynne bøkene? Det går jo smått gjennom selv i Hysj, jeg fargelegger! for min del, selv om jeg ikke overlapper flere ganger. Siter
laikamor Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Vet ikke h orfor bildene mine blir feil vei... men her er hvertfall den jeg holder på med for tiden. Tar laangt tid,men jeg nærmer meg nå! Blir mye prøving og feiling, så det er noe jeg er fornøyd med og mye jeg er misfornøyd med. Sliter veldig med å få dyrene pene! Edit: da var den ferdig. Mer fornøyd med venstresiden! Vanskelig å få tatt bilder som viser det som det er da, synes jeg.. 9 Siter
*Marianne* Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Takk for tusjetips! Har prøvd å tusje veldig forsiktig, men kombinasjonen litt tynne ark og "våte" tusjer var ikke så vellykket... Siter
rosinbolle Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg har ikke hatt problemer med at de tynne tusjene går gjennom arket, verken i fargeboka eller i notatene synes heller at de er litt skjøre og lett trykkes inn... Gårsdagens:Blir litt fargeeksplosjon... Men det er bare gøy. Det er en plan bak det hele, men så er det flere blomster enn fargenyanser, og da tar det av 5 Siter
laikamor Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg har ikke hatt problemer med at de tynne tusjene går gjennom arket, verken i fargeboka eller i notatene synes heller at de er litt skjøre og lett trykkes inn... Gårsdagens:1437907991139.jpg Blir litt fargeeksplosjon... Men det er bare gøy. Det er en plan bak det hele, men så er det flere blomster enn fargenyanser, og da tar det av Kjempeflott Siter
Guest Christine Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Takk! Ser ut som den er enda litt billigere på staples ogsåhttp://www.staples.no/fineliner-triplus-ass-farger-20/cbs/746214.html?price=incvat&cm_mmc=AFF-_-tradedoubler-_-feedtradedoubler Må se om de har den til samme pris i butikk, da får jeg kjøpt allerede imorgen Si i fra hvis det er samme pris i butikken da Siter
Snoffe Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Utrolig flotte bildene deres blir. Dere gir meg litt lysten på å kjøpe en fargeleggingsbok, fargeblyanter og penner Siter
Zitka Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Denne trenden har jeg og holdt på med lengde.. Vi har litt forskjellige stilpreferanser da Her er prinsesse Ariel fra boka "Prinsesse Mandalas".. Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Siter
laikamor Skrevet 26. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Utrolig flotte bildene deres blir. Dere gir meg litt lysten på å kjøpe en fargeleggingsbok, fargeblyanter og penner Do it! Jeg har helt dilla nå. Dessverre siste fridagen min idag, så blir ikke like mye tid til fargelegging fremover Hvordan er de pennene dere bruker til å blande sammen, for fargeoverganger? Tror dere det er fint å blande penner og blyanger i en og samme tegning? Eller blir det bare rart? Siter
Turb Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Ok, tror jeg må finne fram blyantene mine jeg også og kjøpe en bok - det ser utrolig morsomt ut Siter
Sprettballen Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg kjøpte "Hysj, jeg tegner"(?) På fredag, har ikke fargerpenner enda, så må kjøpe det først, men gleder meg til å begynne! Siter
rosinbolle Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Do it! Jeg har helt dilla nå. Dessverre siste fridagen min idag, så blir ikke like mye tid til fargelegging fremover Hvordan er de pennene dere bruker til å blande sammen, for fargeoverganger? Tror dere det er fint å blande penner og blyanger i en og samme tegning? Eller blir det bare rart? Jeg synes det blir fint å blande tusjer og blyant! Eksperimenterte litt med det i dag, og det er bra for å variere intensitet i fargene med. Dessuten synes jeg tusjene er best på små detaljer. Bare å fortsette å poste bilder, folkens, det blir kjempefint! 2 Siter
Krilo Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg fant meg en app jeg Gøy! Får puslet litt når det passer i en hektisk hverdag, og jeg slipper å irritere meg over å få farge på feil side av strekene 2 Siter
Turb Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Jeg fant meg en app jeg Gøy! Får puslet litt når det passer i en hektisk hverdag, og jeg slipper å irritere meg over å få farge på feil side av strekene Hva heter appen - kan se for meg at den kan egne seg utmerket til langdryge møter Siter
AnnChristin Skrevet 26. Juli 2015 Rapporter Skrevet 26. Juli 2015 Vet ikke h orfor bildene mine blir feil vei... men her er hvertfall den jeg holder på med for tiden. Tar laangt tid,men jeg nærmer meg nå! Blir mye prøving og feiling, så det er noe jeg er fornøyd med og mye jeg er misfornøyd med. Sliter veldig med å få dyrene pene! Edit: da var den ferdig. Mer fornøyd med venstresiden! Vanskelig å få tatt bilder som viser det som det er da, synes jeg.. Hvilken bok er det der? Føler den hemmelige hagen og skogen et eller annet blir veldig mye grønt Siter
Recommended Posts