SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Vi trenger en stående dorullholder. Vi har kikka på Jysk, Biltema, og flere steder på nett, men jeg klarer bare ikke å finne noe! Er det noen som veit hvor man får tak i sånt? Gjerne en som ikke koster over 1000,- (for den ene jeg fant på bad.no kosta nemlig det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Rørleggerforretning. Sjekk Bademiljø, Comfort osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Søk på toalettpapirholder stående, da fikk eg flere treff. Bl annet en på ikea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Søk på toalettpapirholder stående, da fikk eg flere treff. Bl annet en på ikea. Men det er ikke sånn jeg vil ha, det er sånn. Bare den må ikke ha dobørsteholder i tillegg, og den kan gjerne koste mindre enn 1.874,-, som denne koster. Edit: Ser ut til at de har litt utvalg på Comfort, ihvertfall! Takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Maxbo har til 359kr Fikk ikke til å linke, men den ligger under baderomsutstyr på nettsiden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Vi kjøpte vår på Megaflis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Vi har x-antall varianter fra kr 179 til over 1000, - (jepp) på Bauhaus, men det blir kanskje litt langt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Vi kjøpte vår på Megaflis Wohoo, de hadde ålreite priser OG nettbutikk! Jeg slipper å dra noen steder! Takk! Vi har x-antall varianter fra kr 179 til over 1000, - (jepp) på Bauhaus, men det blir kanskje litt langt? Ja, spesielt siden jeg helst vil handle fra stua. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Men det er ikke sånn jeg vil ha, det er sånn. Bare den må ikke ha dobørsteholder i tillegg, og den kan gjerne koste mindre enn 1.874,-, som denne koster. Edit: Ser ut til at de har litt utvalg på Comfort, ihvertfall! Takk for hjelp! Jeg tror jeg har en slik fra Ikea. Men min er hvit da, ikke metall. Gidder ikke å se om jeg finner den på nett nå, men tipper de enda har noe slikt på ikea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Jeg tror jeg har en slik fra Ikea. Men min er hvit da, ikke metall. Gidder ikke å se om jeg finner den på nett nå, men tipper de enda har noe slikt på ikea Tusen takk, men jeg bestilte fra Megaflis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Hvor fant du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Sara hadde sett en dorullholder med et stirrende øye på. Ekkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Jeg lagde en i sjetteklasse til pappa. Bunnplaten er en mannsfigur, og stolpen til rullene er tissen som står rett i været. Regner med stemoren min ble imponert da hun flyttet inn . 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Jeg trenger det samme, men synes 90 kr i frakt er dyrt. Er jeg gnukk, eller bør jeg bare regne med sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Jeg trenger det samme, men synes 90 kr i frakt er dyrt. Er jeg gnukk, eller bør jeg bare regne med sånt? Jeg synes ikke det er dyrt. Mange steder må man over 100-lappen i frakt. Sjeldent jeg ser frakt som er noe særlig billigere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Jeg trenger det samme, men synes 90 kr i frakt er dyrt. Er jeg gnukk, eller bør jeg bare regne med sånt? Ikke dyrt. Skal du sende tilsvarende må du ut med 155 kr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts