Guest vivere Skrevet 26. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2015 På kennelklubbens FB-side står følgende oppfordring: "Skal du og hunden din delta på hundeutstilling for aller første gang i år? Nordisk Film TV skal produsere en tv-serie der de følger flere norske hundeeiere og hundene deres som driver med hundeutstilling. I den forbindelse ønsker de å komme i kontakt med deg som skal delta på din aller første utstilling - kanskje European Dog Show i september? Hvis dette høres ut som deg kan du sende noen ord om deg selv direkte til Nordisk Film v/ Ane Rygh Harbak: epost: [email protected]." Kanskje får vi her et lite innblikk i det - ifølge enkelte - fæle utstillingsmiljøet i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Så reklame for dette på tv i går, men klarer jo ikke huske hvem kanal det skal sende på og når det starter ... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 TV Norge?Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 TV Norge? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Jeg finner det ikke på sidene deres. Jeg lurer på om jeg kanskje så det på en av tv2's kanaler jeg. Eller tv6 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 TV6 har jeg ikke, mener det var på TVN, men det har ikke begynt enda... Hmm... Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Mener det var på TV Norge ja, på reklamen sto det "kommer". Har ikke sett noe dato noe sted 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Det er på TV Norge, så reklamen nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Onsdag 2. september kl. 20.30 begynner det 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 På TvNorge sin facebook side ligger ett lite klipp......... om rakettforskning og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 P Kanskje får vi her et lite innblikk i det - ifølge enkelte - fæle utstillingsmiljøet i Norge? Skal vi se... Vi lager tv-serie om utstilling. Søker etter frivillige. A) Du er en kynisk utstiller som både pynter på hund, dommer-forhold, som investerer i middager og det mer... B) Du er en gjennomsnittlig person som har hørt at utstilling er en ting du kan ta hunden din med på. Hva tror du vi får "avdekket"? Hvem tror du sier ja takk til å bli filmet? Og hvis du er kynisk, tror du du åpenlyst står og forteller om hvordan du brukte en hund med syringomyelia i avl med viten og vilje? Fordi den produserer så mange championathunder at den gir deg tusenvis av kr i inntekter? Eller sier du at ustilling er fint og flott og sjekk den fine hunden jeg har, og får litt gratisreklame? Noen ganger kan man jo lure på naivitetsnivået Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Jeg tipper vi får se ekstrem-utstillerene jeg. Normale folk som stiller hundene sine nå og da er ikke underholdende nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Så klippet! Det virker jo som om de tar de ekstreme og ikke de som driver dette som hobby basis. De var og filmet lørdag den 15 august i Drammen. Håper de kan ta litt fra de små rasene og ikke bare fra de mest populære rasene. Blir spenene og se da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Kan ikke noen av dere normale utstillingsfolka her inne melde dere på da? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Kan ikke noen av dere normale utstillingsfolka her inne melde dere på da? Nei takk. Jeg tipper at etter en runde med sånt på fjernsyn, så snakker man veldig lavt om at man stiller ut hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Og i 1989 så det slik ut: https://tv.nrk.no/serie/hund-paa-ramme-alvor/FHLD30001789/10-12-1989 Må innrømme jeg første gang så mer på folka enn hundene. Det var tiden for Ball-gensere, mønstrede strikkegensere i mohairgarn og pudelfrysyrer. Og bukser med høyt liv! Agility så nesten ut som en sport for menn, og dette var i følge reportasjen året da de små hundene fikk egen klasse i sporten. Mens NM gikk for store og normale hunder... Tror nok dette var mer underholdende enn programmet TV Norge skal sende. Har på følelsen at det kanskje bare blir en flau affære å se det. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Og i 1989 så det slik ut: https://tv.nrk.no/serie/hund-paa-ramme-alvor/FHLD30001789/10-12-1989 Må innrømme jeg første gang så mer på folka enn hundene. Det var tiden for Ball-gensere, mønstrede strikkegensere i mohairgarn og pudelfrysyrer. Og bukser med høyt liv! Agility så nesten ut som en sport for menn, og dette var i følge reportasjen året da de små hundene fikk egen klasse i sporten. Mens NM gikk for store og normale hunder... Tror nok dette var mer underholdende enn programmet TV Norge skal sende. Har på følelsen at det kanskje bare blir en flau affære å se det. Dette var kjempegøy!! Høy grilldressfaktor og mangen lyse jeans! synes agilityen virket litt middelmådig da, lurer på om nivået har økt en del . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Og schæferen var så mye finere den gangen her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. August 2015 Rapporter Share Skrevet 24. August 2015 Og i 1989 så det slik ut:https://tv.nrk.no/serie/hund-paa-ramme-alvor/FHLD30001789/10-12-1989 Må innrømme jeg første gang så mer på folka enn hundene. Det var tiden for Ball-gensere, mønstrede strikkegensere i mohairgarn og pudelfrysyrer. Og bukser med høyt liv! Agility så nesten ut som en sport for menn, og dette var i følge reportasjen året da de små hundene fikk egen klasse i sporten. Mens NM gikk for store og normale hunder... Tror nok dette var mer underholdende enn programmet TV Norge skal sende. Har på følelsen at det kanskje bare blir en flau affære å se det. Chiahua 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 I NRK programmet fra 1989 som det linkes til ovenfor: "Tsji-a-huas".. Og åttitallets store in-frisyre, Grorudpalmen, troner på toppen av hodet på programlederen! PS! For et spetakkel det var utenfor schäfer-ringen da... alle drev og ropte og plystret etter hunder inne i ringen. Det er jo ikke lov, sier de i dokumentaren, men det var jo voldsomt hvor mye beng folk ga i det forbudet...!? Håndheves det ikke i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 I dag starter det Her er liten forsmak på hva som venter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg har satt på opptak jeg Gleder meg til lett underholdning, og hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Jeg har satt på opptak jeg Gleder meg til lett underholdning, og hunder Her og! Stakkars sambo må vel bare lide seg igjennom Sa jeg at han eeeelsker utstilling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Når er det og hvilken kanal? Tv Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Ååå, det kommer til å være så kleint å se på Men må jo se... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Tv Norge 20.30-21.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts