Gå til innhold
Hundesonen.no

Gyldig vaksinasjonsattest?


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Hei!

Kenzie skal på sin første utstilling neste helg, og tidligere i dag lette jeg frem vaksinasjonsattesten for å sjekke at den er i orden. Så ser jeg at veterinæren har skrevet feil dato på vaksinen. Kenzie fikk 12-ukersvaksinen sin helt i starten av januar i år, og veterinæren har tydligvis av gammel vane skrevet 2014 i stedet for 2015. I januar 2014 var hun ikke født engang :P

Vil dette ha noe å si for om vaksinasjonsattesten er gyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra innom dyreklinikken der de vaksinere og få de til å føre inn riktig? :) De har det vell i systemet sitt at du var der riktig dato. Jeg hadd blitt litt stressa over at datoen er feil om det var min hund, så jeg hadde gjort det :P kjipt å ikke få komme inn om de ikke tror deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har et januarstempel fra 2013 som egentlig skulle være 2014 i passene sine. Det er aldri noen som har sagt noe på det, hverken på utstillinger, stevner eller på grensekontrollen på Svinesund... Jeg oppdaget det faktisk først selv i januar 2015 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...