Line Einvik Løbersli Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Er jo mange slike innlegg her inne, menmen. Skal få meg Dansk Svensk Gårdshund til sommeren, en hannhund! Jeg elsker harry navn, helst menneske navn! Hadde tenkt Børre, men det ble ikke så populært hos samboern, han vil helst ha normalt hundenavn som Fido, Pluto osv... Så har dere noe navn som kan gå i begge kategoriene? 1 Siter
Hampus Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Nei og nei. Har du fortsatt ikke fått han med på Børre altså? Da må det sterkere lut, eller bedre belønning til vet du. Siter
Line Einvik Løbersli Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Nei og nei. Har du fortsatt ikke fått han med på Børre altså? Da må det sterkere lut, eller bedre belønning til vet du. Hehe nei han vil ikke ha det! Han har begynt å komme med trusler om det blir det! Sette opp stor togbane i stua osv Men kjemper hardt for at det skal bli Børre ! Siter
Guest Yellow Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Frode, Frikk/Frick, Freddy, Henry, Loke, Viggo, Birk, Otis, Gorm, Storm, Trym. Litt vanskelig å finne forslag her. Siter
camillen Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Kompis og Bajas er noen av mine favoritter! Siter
Pringlen Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Passopp! Ja, det er så klassisk gammeldags hundenavn, at det faktisk er kult Men Fido og Pluto? Seriøst 3 Siter
MorBilly Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Konrad er kult! Og Bolivar (hunden til Donald) eller peik. Siter
LinL Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Freddy, Bård, Harald, Klaus, Stig, Rolf, Alf. Siter
Ulrikke Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Alternativt Kompis... Det synes jeg er litt koselig... Siter
puddellover Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Menneskenavn er så utrolig kleint, særlig når man møter på noen som heter det. Vi kom dessverre på for sent at vi kunne skiftet navn på Linda, aner du hvor mange som heter Linda? Hva med Taxi? Pøbel? Siter
Aslan Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Menneskenavn er så utrolig kleint, særlig når man møter på noen som heter det. Vi kom dessverre på for sent at vi kunne skiftet navn på Linda, aner du hvor mange som heter Linda? Hva med Taxi? Pøbel? Neeeida, bare kult det Hehehe! Vi får bare ålreite tilbakemeldinger på Thorvald 1 Siter
camillen Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Neeeida, bare kult det Hehehe! Vi får bare ålreite tilbakemeldinger på Thorvald Thorvald, må le jeg Herlig! Siter
Aslan Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Thorvald, må le jeg Herlig! Thorvald sier hei! Menneskenavn er bare fint det, om man liker det selv 2 Siter
camillen Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Thorvald sier hei! Menneskenavn er bare fint det, om man liker det selv Heeeeeei Thorvald! 1 Siter
Line Einvik Løbersli Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 Menneskenavn er så utrolig kleint, særlig når man møter på noen som heter det. Vi kom dessverre på for sent at vi kunne skiftet navn på Linda, aner du hvor mange som heter Linda? Hva med Taxi? Pøbel? Hehe det er jo det som gjør det så utrolig gøy! 1 Siter
Recommended Posts