Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaff i Dagens Næringsliv


Mud
 Share

Recommended Posts

:lol: Jeg tenkte kanskje det egentlig var Drammens Nytt eller noe jeg, og dro en fleip om Dagens Næringsliv, siden det ikke var spesifisert hva DN var for slags avis eller blad, men så var det Dagens Næringsliv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg tenkte kanskje det egentlig var Drammens Nytt eller noe jeg, og dro en fleip om Dagens Næringsliv, siden det ikke var spesifisert hva DN var for slags avis eller blad, men så var det Dagens Næringsliv :lol:

:lol: :lol:

Jeg er litt for kjapp med forkortelser noen ganger, kanskje en moderator kan fikse for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Hadde ikke fått med meg at Sara var død :( Er så skammelig at denne fantastiske rasen er forbudt... Fantes null grunnlag for det idiotiske vedtaket.... Vi må vell vente til evig tid på dokumentasjon om at disse rasene er så "farlige" som loven liksom skal være basert på...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså en av de fineste men samtidig tristeste sakene jeg har lest på lenge.

Og eldstefrøkna vår er med, koselig.

Hvem av de er det?

Jeg synes den var så enkel og gripende.

Ikke masse prat og forklaringer, bare enkle fakta.

At et såpass "seriøst " magasin som D2 gir Amstaffen så mye spalteplass kan man jo nesten håpe har en effekt.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...