Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmestrikket hundegenser selges (liten)

Recommended Posts

Jaa, vi er tydeligvis flere her som tror vi har mindre hunder enn vi har :lol: . Jeg har strikket en genser som er for trang i brystet, rett og slett... hmpf!!

Hvis noen vil kjøpe den så kan dere få den for 120,- + frakt, så får jeg hvertfall dekket garnkostnadene. Den er strikket i mini alpakka som er et veldig mykt garn som ikke klør, og den er supervarm!

Den skal egenlig ha bein, men jeg tenkte at jeg strikker dem på dersom noen vil ha genseren. Den er nokså trang helt foran på brystet og i beinhullene der beina stikker ut.

Du må nok ha en mindre hund enn en whippetvalp for at denne skal passe :P .

Fargen er nok mest lik de to siste bildene.

Skal få tatt noen mål av den så kanskje det er enklere å se for seg. Mirai veier vel ca 3,5 kg nå tenker jeg.

2015-03-19%2000.17.52.jpg

IMG_20150319_164959.jpg

Undersiden, hull til beina

IMG_20150319_165025.jpg

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kanonfin! Italienervalpen min er fortsatt bitteliten men kan godt ha noe klart til hun vokser til :)

Ja, det kan jo godt hende den passer! Skal jeg strikke på beina da, så håper vi på det beste? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ot: @Sona du må lage valpetråd til valpisen din :)

Det kommer :D Må bare få tatt litt flere bilder som viser noe annet enn en blurry piraja :P

Ja, det kan jo godt hende den passer! Skal jeg strikke på beina da, så håper vi på det beste? :P

Gjerne det! Hvis den ender opp med å ikke passe så bare prøver jeg å selge den videre :) Hvor lang er den i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer :D Må bare få tatt litt flere bilder som viser noe annet enn en blurry piraja :P

Gjerne det! Hvis den ender opp med å ikke passe så bare prøver jeg å selge den videre :) Hvor lang er den i ryggen?

Ja, det må du bare gjøre! Det hadde jo vært best om den faktisk kom i bruk ett eller annet sted! :)

Den er 30cm fra halsen og til kanten bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...