Djervekvinnen Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Sukk, hun blir jo ikke mindre søt med tiden heller Hun ser ut som ei trivelig pie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Åh kjære vene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 For ei søt fjolle!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 På tur med @Teserere og Aïda, og samboeren min, på fredag . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Et par timer i parken på søndag, kikket på skatere og folk på slackline. Taklet det kjempefint. Blitt slafset på av onkel Fant. Vært på valpekurs. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hva har dere gjort på valpekurset så langt? Går det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hva har dere gjort på valpekurset så langt? Går det bra? Ja, det går bra! Første kurskveld var litt kald, så da var hun ikke spesielt samarbeidsvillig på slutten. I går var det mye bedre, da var det heller at hun var sliten som gjorde at intensiteten dalte litt de to siste gangene ut av bilen . Nå holder vi på med: - kontakt - fører rygger og hunden følger etter - klikke opp masse sitt (begynner med dekk enten neste gang eller etter der, men vi har tjuvstartet litt hjemme!) - sitt og bli med omvendt lokking - begynnelse av lineføring (videreføring av rygging med klikk for kontakt), å være på venstre side med en form for kontakt er for øyeblikket godtkjent, og fokus på belønningsplassering - innkalling! Edit: Samboer tar alle øktene på kurset og så ser jeg på, vi er enige om at det er viktigst at han får instruksjon på selve kurset siden jeg har gått det før og kan prinsippene. Så jeg sitter på sidelinjen og holder munn! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Det er jo en lur fordeling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Vært med i garasjen idag og byttet olje: Tess er litt skummel og mener alltid så mye alvor med det hun sier (får nydelige ører da ).. De to med hår og "den der". 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Syns nesten hun så litt voksen ut på det første bildet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Titt titt! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Åh, øørenee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Åh, øørenee Samboer er sugen på å teipe dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Samboer er sugen på å teipe dem... Er det vanlig med whippet? Trodde koko ørene deres var en del av sjarmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Kjempesøt! Tenk så sjarmerende med sånne ører da, må ikke finne på å teipe dem. Men jeg har ikke sett whippet med feil ører til tross for at mange, inkl. min egen, hadde ører i alle retninger som valp da, så det går seg vel til uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Når disse fallt ned uten teip, så tenker jeg at det er håp for alle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Er det vanlig med whippet? Trodde koko ørene deres var en del av sjarmen Tror ikke det er så vanlig nei, men jeg VET ikke! Har sett mange med varierende ørekvalitet, moren til Mirai har fine ører men også ofte "Dobbyører" som står rett ut. De henger ikke, da. Kjempesøt! Tenk så sjarmerende med sånne ører da, må ikke finne på å teipe dem. Men jeg har ikke sett whippet med feil ører til tross for at mange, inkl. min egen, hadde ører i alle retninger som valp da, så det går seg vel til uansett. Hihi! Mange som er uenige gitt, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Prøvde med både aussien og boerboelen, endte bare med lugging av hundene, frustrasjon til alle kanter og det hjalp uansett ikke på ørene fordi jeg var ukonsekvent og syntes synd på hunden.. .. *bilde* Når disse fallt ned uten teip, så tenker jeg at det er håp for alle Fantastisk . Har sett noen voksne med ståører og det er jo ikke sånn kjeeeempefint ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Og ører all over the place er ikke uvanlig i det hele tatt, især før første løpetid. Ser mye rart av ører på utstilling om man ser etter mest lette ører, få whippeter med for tunge ører, men de finnes selvsagt de også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Hva er egentlig riktige ører på whippet? :-P Sikler litt på whippet, de er jo så fiiiine :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Hva er egentlig riktige ører på whippet? :-P Sikler litt på whippet, de er jo så fiiiine :-) Rosenknopp (sånn som SBT har basically) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Kjempesøt! Tenk så sjarmerende med sånne ører da, må ikke finne på å teipe dem. Men jeg har ikke sett whippet med feil ører til tross for at mange, inkl. min egen, hadde ører i alle retninger som valp da, så det går seg vel til uansett. nå har du sett det. Winnie 9 år ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Hun er drit søt Mirai Dobbel ørehatt, søteste ørestillingen på valper det ^_^ Det er forøvrig mange whippet med feil ører. Jeg har en som har ståører 95% av tiden. Den yngste har som regel korrekte ører, men får gjerne ståører ute eller når hun er på allerten. Det er ikke uvanlig å teipe heller, bare ingen som snakker om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Så søt hun er! Hvordan er hun som valp? Hører flere si at whippetvalper er så enkle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts