SandyEyeCandy Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 PM har kommet! Bare 8 shibaer, og knertis er flytta til championklassen helt automagisk! Jeg har kjempelyst til å dra, men har ikke penger. 4 Siter
Snøfrost Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=151003 Jeg mangler et startnr... men sånn ellers 10 Siberians og jeg vet hvem alle er Siter
xxx12345 Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Hele 2 svartinger faktisk. Da kommer det sikkert 15 til Bergen... Siter
Tommy Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Jeg skal dit Ikke stille da, men likevel. Siter
Snøfrost Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Jeg skal dit Ikke stille da, men likevel. Bare å si hei om du har lyst, siden du nevnte noe om å hilse på Siberians i en annen tråd Ikke helt det samme som på hjemmefronten, men jeg har med meg 4stk 1 Siter
Belgerdama Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Noen flere som ska stille belger forresten? Siter
Elita2005 Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Bare 2 kooikere .. :-o Hvorfor er ikke denne utstillingen etter 9. juni :-p Siter
Mumle Mu Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Jeg er der hele helga Oooh!! Har du med sånne glitter halsbånd og kobbel? Juba trenger jo han også... Siter
Anette Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Oooh!! Har du med sånne glitter halsbånd og kobbel? Juba trenger jo han også... hehe, kan ta med om jeg har noen igjen,tror jeg har et eller to liggende 1 Siter
Toril Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Jeg skal dit Ikke stille da, men likevel. Mona er der også 1 Siter
MaritaS Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Ingen akita.. når angrer jeg litt på at jeg ikke meldte på 1 Siter
Caroline Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Noen som har link til PM? Kan ikke se at den er lagt ut hos NKK enda. Siter
xxx12345 Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Noen som har link til PM? Kan ikke se at den er lagt ut hos NKK enda. Ligger i innlegg 3 i tråden. Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen. Siter
Ingidano Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Ligger i innlegg 3 i tråden. Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen. Utstillingsansvarlige i vår klubb tror det har med påmeldingen til EDS å gjøre, at folk ikke har råd til å melde på alt lenger siden EDS er så dyrt, og fristene har gått ut omtrent samtidig. Siter
Siri Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Mona er der også Ellers så kan man undre seg over de lave påmeldingstallene. Salt/pepper dverg er normalt en rase med gode påmeldingstall, og der er det ingen påmeldte. 2 svarte er også kun en brøkdel av hva som er vanlig på NKK-utstillinger. Det er vel knapt 1000 hunder totalt hele helgen. Jeg hørte noen fortelle at i hvert fall en representant fra en av klubbene som stilte forslag om fullcerting angret veldig på at de ble med på dette og nevnte at det kom til å bli omkamp på det på neste RS. 2 Siter
Yodel Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 10 basenjier påmeldt, jeg vet 8 av de, og har en god formening om de to siste. Vi gleder oss til turen. Vi drar hele familien, bor på hotellet ved dyreparken, og tar en dag eller to i parken med unger i samma slengen Siter
Anette Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Jeg virkelig glemte påmeldingen og meldte meg på siste dagen, skal jo dit uansett så er dumt å ikke melde på. Var så fokusert på å huske EDS og mye andre frister at denne glapp helt. Siter
Anilex Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Denne gangen har ikke NKK sendt ut mail om at fristen gikk ut slik som de alltid gjør. Jeg meldte på på forlenget frist fordi jeg uansett skal dit. Det er under halvparten så mange DP som det var i Bø, og det er bedre dommer Siter
Caroline Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Ligger i innlegg 3 i tråden. Se der ja, det var jo en link og ikke "link" med link i seg, det ble tydeligvis for komplisert *ler* 1 Siter
Tuvane Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Denne gangen har ikke NKK sendt ut mail om at fristen gikk ut slik som de alltid gjør. Jeg meldte på på forlenget frist fordi jeg uansett skal dit. Det er under halvparten så mange DP som det var i Bø, og det er bedre dommer Jeg fikk mail om fristen, i alle fall... Siter
maysofie Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Jeg fikk mail om fristen, i alle fall... Jeg også Siter
sham Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Skrevet 28. Februar 2015 Kommer på lørdagen! Veldig få i klasse 2 LP, så det gjør jo ikke noe Generelt få i alle klassene utenom eliten da Siter
Recommended Posts